Mermaid: wat goed van die 0.6 kilo! Het kan beter te langzaam gaan dan te snel, nu blijven de kilo's er ook af als je op je eten blijft letten en blijft bewegen! Goed joh! Poeh hé, dan lopen wordt steeds pittiger! Ik ga vanavond weer.. 5 minuten.. OMG! Dat zie ik mezelf ook nog niet doen. Na de 3 minuten ben ik altijd weer blij als ik weer ff mag uitlopen! Kris: werkse vandaag en have fun met je kraamvisite. Hopelijk vallen de prikjes mee! Jayden heeft ze gisteren gehad en die slaapt nu heel veel! Pamsie: have fun in the city! Ga je nog wat kopen? Spannend die interne sollicitatie! TM: wat super van je werk! Dan zijn ze tevreden over je! Altijd leuk om te horen hè!? Leuk hè al die kleine kids om je heen!? Jayden heeft inmiddels ook al een grote vriendengroep, hahah! Allemaal van vrienden van ons.. Hier: zo ik zit klaar voor de Pfaffs, nu komt het gelukkig wel.. Is zo verslavend die serie! Maar ik heb nog ff.. Nu peperkoek eten en een heerlijke grote mok Latte! Mjam! X
Mermaid: ik zou me ook kunnen opfokken over zo'n SZ! Wat een zielepiet! Die komt er straks nog wel op terug.. dat opvoeden zal d'r zwaarder vallen als dan ze er nu over praat. En ze hebben nog geen eigen woning? Dus straks met een baby wonen ze bij je SO? Ook niet de meest ideale oplossing.. Ze had mee kunnen doen aan dat programme op MTV; 16 and pregnant, maar voor haar zou het dan heten; zielig, zwanger en nog inwonend bij SO. Hihihi!
@ikheid: ik ga gewoon even neuzen in het centrum en even dagelijkse boodschappen halen. jij zit al weer helemaal klaar voor de paffs ik ga het ook maar even aan zetten was het alweer vergeten!!
Aah ok.. neuzen betekent bij mij altijd met tassen vol thuiskomen Maar goed, ik heb dan ook geen handen.. Hahaha! Ja ik zit al klaar.. nu staat gtst op. Jayden zo ff fruit geven en dan is het tijd voor de Pfaffs!
haha nou dat betekent het bij mij vaak ook wel hoor ik heb van te voren geen plannen om iets te gaan halen maar vaak kom ik met genoeg thuis
goedemorgen! nog 1 dagje!!! ojee mermaid, dat wordt lachen straks met je sz.. tm: wat goed dat het zo goed gaat op je werk! ok, m ijn kind lijkt echt op mij... ik ben ook niet zo'n eter 's ochtends, 's avonds daarentegen.... maar goed, mr zit aan zn 1e fles nu en doet er van alles mee, behalve drinken....., maar zn medicijnen zitten erin, dus......heb u even?
LZ: welke medicijnen heb en in watvoor vorm heb je het gekregen? Kan je het desnoods niet oplossen op een lepeltje, dat eerst geven en meteen de fles er achteraan?
jaa idd heb er zin in waarschijnlijk brengt mijn man me weg alleen zal ik er dan denk ik vroeg er zijn want ab moet om 11.20 een fotosessie gaan bekijken bij de v&d
@tm: in elk geval is mermaid ook vroeg! ik weet niet hoe vroeg je er dan al zou zijn en ik ga zowiezo ook op tijd weg bang dat ik het missn niet kan vinden. en als ik het dan dus wel in 1 keer vindt ben ik er al iets over half 11
hehe het kwartje is een keer gevallen bij me man. ik ergerde me altijd dood dat hij zich ging scheren en dan de haren op de wastafel laat liggen. nou ben ik vorige keer zo boos geworden!! en blijkbaar was dat nodig want hij heeft zich gisteravond geschoren en de haren zijn weg wel jammer dat hij dan de washand waarmee hij het weg haalt laat liggen op de wastafel maar goed stap 1 is gezet
LZ: hier had ik ook Losec. Ik loste het op in gloeiend heet water op een theelepel, anders lost het niet snel op, dat liet ik ff afkoelen, Jayden zette ik in zijn wipstoel, met 1 hand deed ik zijn onderlipje naar beneden, lepel erin en meteen de fles erin, dan dronk ie het meteen weg. Het is een heel gedoe, maar hoeft gelukkig maar 1 keer per dag! Nu heb ik korreltjes en die moeten heel in de maag aankomen, die gaan hier ook op een lepeltje, meteen in de mond en fles erachteraan.. Succes met het huishouden! X
Wij hebben een slimline badmeubel, speciaal voor in smalle ruimtes.. Dat houdt in dat we ook een minder diepe wasbak hebben, met het gevolg dat er overal haar ligt; op de kranen, tegen de spiegel aan, in de wasbak en op de grond.. Manlief ruimt het gelukkig altijd allemaal op, ik kom nergens haartjes tegen.. Ben ook 1 keer heel boos geworden, badkamer was net af we woonde er net. Dus dat doet ie nooit meer! Hahahah!
Vriendlief scheert zich hier altijd onder de douche, dus geen last van zijn haartjes. Van mij daarentegen slingeren overal haren rond, heb nog steeds zo'n haaruitval van na de bevalling, hebben jullie dat niet? ik moet ook steeds mijn lange haren uit Fiene haar handjes wegtrekken.bah...