oke gelukkig ben al niet zo makkelijk met nieuw groepen nee denk idd dat demi niet graag op het dak gaat zitten!! ik heb in elk geval wel een leuke binnenkomer voor daar ik ben namelijk op kamp geweest in lunteren met groep 8
Dan zie ik de logica niet meer maar misschien komt dat omdat ik het zelf irritant vind om samen met iemand te rijden in aparte auto's. Ik ga dan altijd teveel op die ander letten en niet meer op het verkeer 8) Nou de tassen staan klaar, morgen alleen nog; thermoskan, fles, hydrofieldoeken en romper Justin erin en dan goan we Nou dan kan jij ons rondleiden Pamsie! Ik moet altijd denken aan die reclame: Van Lunteren !!
hey meiden, Heel veel plezier morgen...en vanavond al, met alle voorbereidingen! Het word lekker weer, dus geniet er maar van!
Thnx, volgende keer ga je ook mee toch ! Dan plannen we ver vooruit zodat we een datum hebben dat iedereen kan.
Morgen de meeting! Vind het heel jammer dat ik er niet bij kan zijn! Ben wel erg benieuwd naar jullie. Hopelijk bevalt het zo goed en komt er nog een herhaling. Dan ben ik van de partij! Heel veel plezier morgen met z'n allen!! Ik zie de foto's wel verschijnen hier.
lijkt me echt zo leuk he meiden, als het klinkt dat we er gewoon een gezellig clubje aan overhouden vroeger ( haha ben al zo oud he!) had ik altijd vriendinnen ver weg, ik ging altijd het hele land door om bij vriendinnen langs te gaan
das gezellig toch !!! in onze vriendengroep zitten bar weinig mensen met kinderen dus ik vind het extra leuk zo
dat heb ik nu ook daarom is dit zo verslavend wij hebben maar 1 stel vrienden die ook een kind hebben wel heel leuk is dat die dicht bij Lotte zit. hun zoontje is van november! maar ik mis wel een beetje het contact op deze manier zo als het nu op het forum is. dus ik zou het zeker leuk vinden als het met jullie klikt het contact met andere vrienden verwatert toch een beetje op deze manier!
Ja eerlijk gezegd hebben veel vriendinnen afgehaakt toen Demi was geboren. De eerste weken stonden ze continue op de stoep maar toen was het nieuwe er voor hun vanaf en was het alleen nog maar lastig dat je neit altijd mee kon of niet mee wilde omdat je moe bent. echt heel jammer, sommige kende ik al 10 jaar ! Er is maar 1 vriendin van dat clubje dan, overgebleven en wij lopen nog steeds bij mekaar de deur plat. En de vrienden die dan al kinderen hebben gaan allemaal al naar school. Heel gemixed dus haha En vond het wel grappig wat marijn zei: over die kleur afscheiding, wanneer je sex hebt gehad. Ja dat bespreek ik zelfs met haar niet en met jullie wel
Nou ladies ik ga nog even tv kijken en vroeg naar bed. Ik ben me toch een partij moe !!!!!!!!! Tot morgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zat te dubben of ik idioot zou zijn met wipstoel, maar ik doe het denk ik ook, die wipstoel! Vindt Eva hartstikke leuk, dus lijkt me handig.
Nou, er is sowieso vast wel in de zaal een hoekje en wij kijken er niet raar van op als je daar in kruipt...!
hé meiden... wat zijn jullie al actief aan het pakken voor morgen.. Ik lig eindelijk met m'n voetjes omhoog.. wil er nog even niet aan denken om van alles bij elkaar te zoeken. Doe ik morgenochtend wel. Ik neem zo'n speelkleed mee met speelboog, daar kunnen dan wel 2 of 3 beebjes op liggen, verder de wagen en maxicosi en luiertas, eten en drinken voor onderweg voor Emma. Maar wij zijn al best vaak met de kids op stap geweest, dus ik heb het eigenlijk altijd wel startklaar staan. Tim begint trouwens nu echt met alles te spelen en onderzoeken, het liefste had hij vanavond jullie allemaal een uitgebreid verhaal getypt, ik moest hem echt bij de computer weghouden, lijkt ie dus toch op mij
@mirjam: idd zo voel ik het ook wel een beetje. maar veel plezier met tv kijken en tot morgen dan @janne: ik zat ook te dubben hoor! nog steeds eigenlijk wat zal ik wel en niet mee nemen!! heb straks me halve huis mee