Special thanks to: Mermaid: Voor het organiseren van de hele hups thnx meid, geweldig gedaan. Pamsie: Voor het knutselen voor de kids én het cadeautje. Super lief dat je aan ze hebt gedacht !! En je haar zat helemaal niet stom, juist leuk !!!
Ja vind ik ook! En dat terwijl het feestje nog moet beginnen hier! Dus nu baal ik helemaal! Ik had er gewoon wèl bij kunnen zijn.. Grrrr! Mgoed, snel weer een date plannen!
Oh ik dacht dat je vandaag overdag een feestje had, hoe stom is dat8) Ik heb trouwens nog een foto van alle rokende mama's whahahahahahahahahahahaha
ikheid: ja heel jammer dat je er niet was. ik vond het idd zo gezellig dat ik haar zo zeggen wanneer gaan we weer!! @mirjam: graag gedaan hoor ben altijd zo met kids bezig geweest dat ik altijd bedenk om wat speelgoed of knutselspul mee te nemen.
das helemaal balen ! nou moeten we helemaal snel weer gaan plannen want dit is natuurlijk niet eerlijk
Ik kan maar niet verzinnen... morgen of heel de dag thuis blijven met de kids of ze naar m'n moeder brengen en samen gaan shoppen met vriendlief 8) denk dat het het laatste wordt aan het weerbericht te zien Edit: ik bedoel de eerste optie natuurlijk