April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Surf klinkt als een heerlijke vakantie, super.

Jammer dat je niet bij de meeting was. We hebben je gemist!

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Zo, vanochtend de intake gehad bij kdv. Volgende week dinsdag is zijn wenochtend. Moet zeggen dat ik er tegenop zag om hem weg te brengen, maar nu ik er zo weer eens geweest ben moet het goedkomen :D Zeg ik nu heel stoer :)

Moet ik gewoon over 2 weken weer aan het werk!! Heb ik helemaal geen zin in...Wilde dat ik thuis kon blijven :( Ben natuurlijk vanaf februari al thuis dus ben er nu zo aan gewend :p...

Verder al drukke dagen zo te lezen... :D

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat is er eigenlijk met mirjam? waarom moet ze een echo??

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @franka: ja hier hetzelfde hoor! ik moet volgende week weer beginnen, en ik ben dan ook ruim een half jaar thuis geweest (vanaf 19 feb), dus wordt wel weer erg wennen denk ik zo...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    trouwens even een vraagje meiden, we zijn een beetje stom geweest, naja stom, eerder lui denk ik...
    we hebben afgelopen week een paar keer zonder ac gemeenschap gehad... hoe groot is de kans dat ik dan zwanger raak?
    -geef nog volledige bv
    -nog niet ongie geweest sinds bevalling
    -bij thijmen pas na 7 maanden weer een cyclus

achteraf mssn niet zo handig, maar aan de andere kant, is het zeker welkom, iets eerder dan gepland, maar goed... het zal wel los lopen denk ik zo, maar ik moet er wel zo nu en dan aan denken als ik iets voel in mn buik...

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kris: nou ze zal het nodig hebben denk ik! Bijna 2 uur alweer..

Surf: ooh jammer dat ie alweer aan het werk! Dat is dan ineens een abrupt (schrijf je dat zo?) einde van je vakantie hè?

Pamsie: met 20 kids skeeleren!? OMG! Succes!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oeh Surf.. ik weet niet hoe groot de kans is op een zwangerschap nu. Houd het ff in de gaten en desnoods een testje wagen als je het echt niet vertrouwt..
    Hoe is het trouwens met je schoonzusje? Die kletste hier weleens mee maar ik zie haar hier niet meer.

Ann: hoe is het?

Franka: dus jij ook weer aan het werk.. Soms ben ik best jaloers! Dat thuiszitten is ook niet alles hoor! Blèh! Er zitten echt dagen bij dat ik zou willen dat ik werk had.. Maar goed, ben druk aan het solliciteren, er zijn alleen erg weinig LEUKE parttime baantjes vind ik.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: ja gaat goed met r volgens mij hoor. maar ze is met een opleiding bezig en op vakantie geweest, dus waardoor weinig online denk ik...
    ja ik houd het inderdaad maar in de gaten en anders over 2-3 weken maar eens testen...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zag in de ouders van nu een website met banen voor moeders, zal het even opzoeken, mssn kan je daar iets mee?

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Surf, ze hadden bij Justin gezien dat hij ongelijke plooien had bij zijn lies, dus laat Mirjam voor de zekerheid een echo maken, ivm heupdysplasie (of hoe je dat ook schrijft).

Geen flauw idee hoe groot die kans is als je bv geeft. Als ik het me goed herinner komt Kasper best vaak op een dag en geef je hem nog geen bijvoeding toch? Ze zeggen dat de cyclus meestal weer op gang komt als de voedingen minder vaak worden of als je met bijvoeding begint. Ff afwachten dus maar en in de gaten houden of je geen symptomen hebt!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damesdiedoen.nl

voor vrouwen die (parttime) werk zoeken en bedrijven die talentvolle werknemers willen...

ik heb de website zelf nog niet bekeken... weet dus niet zeker of het iets is...

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: ok vandaar, hopelijk valt het mee met de heupjes dan...

en inderdaad kasper drinkt nog zo'n 7x per 24 uur... wel 's nachts een lange ruk ertussen... en hij krijgt alleen nog maar van mij, geen bijvoeding... naja zal wel loslopen (maar ergens hoop ik dat het wel zo is, stom he!)

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ben er vandoor. Even Lukas opsnorren buiten (die is rondjes fietsen om het huis) en dan boodschapjes doen, dvd'tjes terugbrengen en dan Lukas naar een kinderfeestje brengen. Ze gaan bowlen en dat vindt hij helemaal geweldig!

Tot later!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: o leuk! wens m maar veel plezier!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nog een vraagje aan de moeders met peuters...
    thijmen kan heel goed alle kleuren benoemen, al een tijdje trouwens, maar hij blijft rood en blauw door elkaar halen. meestal zegt hij als eerste rood, en als ik dan zeg, 'echt is die rood?' , dan maakt hij er een grapje van en zegt, nee joh, die is toch blauw!
    ik denk dus dat hij mssn kleurenblind is voor deze twee kleuren, maar ik weet helemaal niet of dat kan op deze leeftijd of maak ik me weer druk om niets? ik wil niet dat hij al allerlei negatieve ervaringen heeft voordat we het ontdekken, maar mssn zit ik er weer teveel bovenop... pff lastig hoor, om geen overbezorgde moeder te zijn...

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: thanks ik ga meteen 's kijken op die site!
    Kleurenblind.. Ik zou het niet weten of je dat nu al zou kunnen vaststellen.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mirjam: ik zie dat je online bent! Hoe was het met Justin?

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Surf: Dat klinkt als een lekkere relaxte vakantie. Waar zijn jullie ook alweer geweest?
    Wat goed van Kasper!
    Je moet idd alweer bijna werken. Heb je er wel alweer zin in?
    Ik denk dat de kans klein is dat je zwanger bent, maar zeg nooit nooit. Het kán natuurlijk wel.
    Justin van Mirjam krijgt een echo voor zijn heupjes, omdat hij aan 1 kant een extra plooi had volgens mij.
    Kleurenblind…geen flauw idee, maar ik denk dat als je vraagt of het echt rood is en hij noemt vervolgens wel de goede kleur dat het dan wel mee valt. Volgens mij hebben kleine kinderen wel eens vaker moeite met kleuren.

@ Caro: Dat ziet eruit als een druk ochtendje idd.

@ Ikheid: Ja belachelijk duur hè?!
    Lekker zeg een appelflap! Ik heb vanmorgen een bakje met koekjes van Het Stoepje op, was ook errug lekker.
    Ik vind het trouwens helemaal niet erg dat ik nog thuis zit. Ik geniet er echt hartstikke van. En idd, zoals al eerder gezegd, weinig leuke parttime banen te vinden.

@ Franka: Jij ook alweer bijna werken…

Ben net bij de fysio geweest met Ayla en ze vond dat het er goed uitzag. Motorisch ontwikkelt ze zich ook goed. Ik heb nu weer een afspraak voor 11 oktober en dan gaat ze nog een keer een meting van haar hoofdje doen. Maar als we goed doorgaan met het laten slapen in het zijligkussen moet het allemaal goed komen :D!

19. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Emma kende al heel vroeg alle kleuren, maar heeft een tijd lang volgehouden dat grijs bruin was, terwijl ze het echt wel wist. Ze deed het echt als spelletje. Bij kleurenblindheid gaat het om de kleuren rood en groen, dus probeer hem eens afwisselend deze 2 kleuren te laten benoemen ipv blauw

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    De kans is aanwezig maar niet perse groot denk ik...Wij gebruiken ook geen ac; we willen de kindjes snel op elkaar, dus als het zo zou zijn is het welkom. Ik ben vorige week pas met de bv gestopt en nog niet ongesteld geweest, dus het zou zo maar kunnen :) Dan weten jullie het natuurlijk als tweede :p

Deel Deze Pagina