@ikheid: nee geen papjes hier, kasper krijgt alleen nog bv... tis gewoon een slaapkop... want bij thijmen probeerde we met 4 maanden al wel rijstebloem enzo, maar niets hielp, hij bleef 2x komen 's nachts, dus elk kind doet het duidelijk op zn eigen ritme...
Hahahah die Thijmen! Wat lekker zeg dat Kasper zo goed slaapt dan! Jayden heeft door dat ie voeten en benen heeft! Kei leuk! En hij is helemaal verslaafd aan K3, op youtube. Ook liedjes van de Hippo vind ie super! Dan is het krijsen en lachen!
Mirjam: lekker plakkerig laagje op je broek!? Ik heb Eva wel eens wakker gemaakt maar dan werd ze juist ook 's nachts wakker, dus ik weet niet of dat echt zin heeft... Mijn moeder zei: ze heeft honger, dus ga haar overdag vaker aanleggen, ook wanneer ze er niet om vraagt, dan trekt het wel bij. Dat zou best kunnen, want ze drinkt echt 2 kanten helemaal leeg, dus tja.. Mermaid, haha, die Ayla, pech dus! Wel herkenbaar hoor, 1 kik en de pret is op. Kris, als het echt niet lukt ga ik op het kdv kv geven en wel gewoon kolven, zodat mijn productie op peil blijft, en dan krijgt ze thuis altijd bv. Maar wil liever gewoon volledig bv geven, hou het nu al zolang vol, ook tijdens de minder makkelijke periodes, het is een soort mijn eer te na om nu op flesjes over te gaan, suf he! Alsof alle moeite dan voor niks was. Surf, fijn om te horen dat Kasper dat ook had (en dat het nu weer goed is natuurlijk!). Overdag is Eva ook erg rommelig ja! Hoi Thijmen! Op schoot zitten: voor meerderen herkenbaar dus, inderdaad is het volgens mij een beetje de schrik. En vaak bij mensen die niet op mij lijken, apart he! Ikheid, haha, wat leuk dat jayden die liedjes zo leuk vindt! Lachen ook, met zijn voetjes, leuk zeg!! Oh, ik hoor een klein meisje pruttelen, ik ga. Doei!
@ ikheid: Ze hadden gezegd dat ik met ongeveer een week wat zou horen. Dat was gisteren, maar ik heb nog niks gehoord. We wachten dus nog (on)geduldig af, hahaha. @ Surf: Hahahhaa, die Thijmen!
Tssss, ik zit nu de Pfaffs t kijken, maar wat een kansloze familie is dat zeg. Die Jean-Marie met zijn zangkunsten, hahahaha, echt niet om aan te horen. En Nicolas met zijn modellenbureau. OMG! 350,-- betalen voor modellenlessen, hahahha, laat me niet lachen. Echt hoor, die Nicolas moet het duidelijk van zijn looks hebben, want hij heeft meer hersens in zijn kont dan in zijn hoofd .
Nou idd.. rare familie! Wel gaaf dat Kelly nu d'r eigen winkel opent! Nicolas doet eenn beetje erg uit de hoogte vind ik, ik vind hem steeds minder leuk.. Janne: ja vindt ie helemaal te gek, liedjes zingen en dansen! Mermaid: ja ik zou ook ongeduldig worden hoor!
Ja, da's wel leujk die winkel van Kelly. Ziet er ook leuk uit allemaal. Ik vind haar en Sam ook wel de leukste. Hahahha, ja en die Nicolas joh. Net aan de telefoon, die vent "Nicolas???? Welke Nicolas???? Ik ken er meerdere." Nicolas: "Nicolas!! Van Face of Fashion!!!" ....stilte.... HAHAHAHAHAHHA ik lag echt in een deuk, die vent had geen flauw idee wie Nicolas van Face of Fahion was . LOL!!!
Van de winter gaan we hier trouwens de zolder aanpakken en van 1 kamer 2 kamers maken, alvast voorbereidend op een 2e kindje, want nu hebben we geen slaapkamer extra en de zolder wil ik houden voor logees en de zonnebank en manlief zijn boxzak en trainingsapparatuur. Spannend hoor! Heb er wel zin in! Papa komt hier weer meehelpen, zonder zijn hulp gaat het anders nooit lukken..
Wat een openbaring die rijstebloem! Mag ik dat ook al aan Tara geven? Misschien wel een heel goed idee en dan twee schepjes bij die 180ml water en 6 scheppen Nutrilon? @Mirjam doe nu nog even om de voeding vervangen maar hoop max over anderhalve week helemaal over te zijn naar fv. Moet 8 September beginnen met werken en kan wel gaan kolven maar zie ik niet zitten wil gewoon lekker aan de slag daaro zonder daaraan te moeten denken.
Ann: gewon doen zoals jij dat wil met de BV, als jij je daar prettig bijvoelt gewoon doen! Ik geef Jayden voor het slapen gaan 210 cc Nutrilon met 6 schepjes rijstebloem. Dan wordt het echt een papje zeg maar..
Ooohhh! Spannend!!! Wij hebben ook nog allerlei plannen om van de zolder 2 slaapkamers te maken en de badkamer te verplaatsen naar de kleine slaapkamer. Maar dat gaat nog wel even duren. Waarschijnlijk krijgen we nog wel een 2e voor die tijd en die moet dan eerst op het kleine slaapkamertje. Maar ach, als ze nog zo klein zijn maakt dat toch niet uit.
Maar voor fietsen moeten ze echt 10 minuten los kunnen zitten hoor! Want ze moeten ook alle kuilen etc in de weg kunnen opvangen. Vorig jaar stond er ergens een verhaal in kinderen of OvN van een moeder die haar kindje verloor omdat ze te vroeg ging fietsen...
Ow dus mag eigenlijk nog niet... Is iedereen hier pas met vier maanden begonnen? Ze was vannacht weer gewoon "lekker" om de drie/vier uur wakker...
Nee ik kolf wel, maar niet 3 keer want das niet te doen, dus krijgt ze op de creche ook een fv. Wil nog geen afscheid nemen van de borstvoeding (en mijn mooie decolleté )