April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Aha, ik dacht al! Tsja, heb geen recente ervaring met flesvoeding! Noa heeft trouwens vandaag ook netjes haar flesje leeggedronken toen papa hem gaf. Dus het gaat echt goed zo. Ben zo blij!

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @badje: dat is hier ook 1 groot feest!! meestal gaat ze gewoon met ons mee. dan gaat 1 van ons in bad en de ander brengt haar de laaste 10 minuten er bij. en wij hebben in de douche de wasmachine staan daar leg ik dan het aankleedkussen op en daar wordt ze dan weer op aangekleed.
    en idd hier is ze ook heel wild in bad.

@verschonen beneden: ik heb het 1 keer gedaan. toen zat ik een film te kijken dus ik had geen zin om hem op pauze te zetten dus toen heb ik haar maar even snel op de bank verschoond:p

@hardlopen: mmm ik moet wel weer ff gaan trainen maar dat wordt denk ik gewoon wii-fitten:p

@hier: nou de fotoshoot was niet echt geweldig. zoals ik ergens eerder al zei had manlief het handig gepland. om half 3 terwijl ze om 3 uur moet eten. als we haar eerst eten zouden geven dan zou ze haar kleding mssn onder spugen en als we erna zouden eten zou ze mssn moord en brand schreeuwen. nou we hadden dus besloten om haar na de shoot pas eten te geven. in eerste instantie leeg het goed te gaan behalve dat ze niet wou lachen.
    maar op een bepaald punt had ze er genoeg van en zetten ze het op het brullen. en ze was ook niet meer stil te krijgen.
    toen besloten we om haar even eten te gaan geven en dan konden we later weer terug komen. dus wij later weer terug gekomen en toen heeft ze nog wel heel even gelachen.
    dus hopelijk zijn er wel wat leuke foto's!!
    de kosten zijn trouwens wel belachelijk zeg:S 350 euro en 250 euro als je alles afneemt.
    maar goed over 2 weken zijn ze klaar dus ben benieuwd!!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

super zeg dan noa zo goed drinkt!!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, Ayla lag zo heerlijk bij me te slapen, dus ik dacht ik leg haar in bedje. Werd ze na 10 minuten wakker. Beetje jammer dus. Ik ga maar weer eens naar boven om te kijken of ze nog wat wil slapen.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    pff hoezo nog last van hormonen ik zit een film te kijken en er zit een hond gevangen in een brandend huis:( moet haast huilen

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    mmm ja das een beetje jammer:S

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Irritant is dat als ze geen goede kolfplek hebben :s Ik moet de laatste week van de vakantie school nog ff bellen of ze dat regelen... zijn ze verplicht dus... En anders ga ik op het toilet zitten, vind ik prettiger dan in een koffiekamer...

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Het is misschien een beetje laat, maar wil me bij deze voorstellen als April mama.
    Ik ben Michelle en sinds 27 April moeder van ons 1e zoontje Justin.
    Ik hoop dat ik af en toe eens mee kan beppen met jullie. Lijkt me altijd wel handig, mama's met kindjes die even oud zijn.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Geweldig marijke! Super joh :D sta hier gewoon te janken ;) En een mooie kop haar heb je zeg! Kwam het snel terug na de chemo?

Mijn moeder hoeft ook pas over 3mnd terug, die heeft 3w geleden haar laatste chemo gehad. Alleen bij haar komt het vrijwel zeker binnen 5jr weer terug. er is maar 1 procent van de vrouwen met uitgezaaide eierstokkanker waarbij het niet terugkomt.

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zal hier niet meer gebeuren helaas... de kans dat ik de volgende keer een bevalling niet overleef is aanwezig...

Toen meike 4 maand was zijn we al wel voor 'femke' gegaan ;)

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

welkom en gezellig dat je mee komt kletsen

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oww das schrikken! geen last meer van gehad? Ik heb al mijn kinderen wel eens laten stuiteren (alleen femke nog niet) ff een momentje van niet opletten en ze zijn zo verdwenen... Of bij het verschonen ff een sokje oprapen en dan ligt er een baby op je rug :S

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    is die dubbele kolf niet erg groot? die ik toen huurde was echt enorm (medela). Ik heb nu de avent ISIS, wel enkele kolf. via mp voor 30 euro. incl reistasje met koelelementjes en viabekertjes

Grappig. Femke heeft ook zo'n armbandje, maar dan ipv hartjes, sterretjes!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Borstvoedingskinderen hebben sowieso een dip in groei tussen de 3 en 4 maanden. Denk dat femke nu ook zoiets is.

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

IK VOEL ME ZOOOOOOO SCHULDIG! Ik verwaarloos jullie helemaal!!

Het heeft drie redenen:

- Maria die nog steeds bij ons is......(zucht kost veel energie)
    - Moet/wil iedereen in NL zien en spreken want dat heb ik onwijs gemist!

- En de internetverbinding doet het het ene moment wel en het andere niet!

MAAR IK MISSSSSS JULLIE WEL HOOR!!

Ik moet onwijs veel bijlezen..........en dat gaat me gewoon niet lukken. Moet dus wederom iemand vragen om een update....:)

Mirjam: gaan jullie morgen nog steeds naar de Efteling? Wij wel....wat trek je aan?? Hihi.....ik stop wel een rode roos in mijn mond.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hebben jullie de babydoos ook opgehaald? Niet doen hoor, wat een bullshit, heb ook een klacht ingediend bij prenatal :p

Hallo,
    ik heb een klacht over de babydoos.

Eindelijk kon ik de babydoos ophalen, maar wat een teleurstelling over de inhoud, ben ik daarvoor helemaal naar de winkel gereden!

In mijn doos zat een potje worteltjes, nog 1 maand houdbaar. Die kan dus weg omdat mijn dochter pas met zes maanden bijvoeding krijgt (ze is nu 3,5mnd).
    Het lepeltje is dan wel weer handig.

Een pakje maandverband, ik gebruik dat zelf niet en voor na de bevalling komt het dan wat laat (zoals het boekje op het maandverband wel suggereert, om na de bevalling te gebruiken) maar ok.

Een story... nu vraag ik je! Pasbevallen moeders zijn niet bepaald de doelgroep voor de story. Daarbij is dat blad een grote lasterpraat, daar wil je je als prenatal toch niet mee identificeren? Ik voelde me eigenlijk best beledigd...

En verder een heleboel reclame/kortingsbonnen, waar je natuurlijk niet onderuit komt, prima. Maar na de blije doos valt deze doos compleet in het niet en is het echt niet de moeite waard om ervoor naar een winkel te reizen...

Ik heb vaker een blije en babydoos opgehaald maar dit is toch wel een dieptepunt...

Ik hoop voor toekomstige moeders dat jullie de doos aanpassen en dan wat beter op de doelgroep letten.

Ik hoor graag van jullie.

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wauw wat een super goed nieuws....krijg er helemaal kippenvel van!!!! ECHT TE GEK!!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    haha super brief napoleon!! ik had hem ook al op gehaald en vond hem ook tegen vallen
    er zaten zelfs kortingsbonnen in die al niet meer geldig waren. en die story was bij mij al maanden oud:S

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ik ben het helemaal met je eens! Ik was ook erg teleurgesteld na het ophalen van de doos....Waardeloze inhoud! Ik heb er helemaal niet aan gedacht om iets te schrijven, maar ben wel benieuwd wat je ervan hoort :D

@ingrid:je zei dat ik straks met de fles de laatste voeding waarschijnlijk wat later moest gaan geven dan 18.00 wat ik nu doe...Ben benieuwd hoezo dan? Zit er zoveel verschil tussen fles en borstvoeding qua vulling?

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ojeetje wat een naar bericht, maar kan er dan nog wel wat aan gedaan worden??

Deel Deze Pagina