Het is ongeveer 900 km rijden. Maar aangezien we 's nachts rijden zijn we eigenlijk voornemens om zo min mogelijk te stoppen.
hihi, ik lees net in de adviezen bij voorkeurshouding (Voorkomen van een voorkeurshouding - Sint Lucas Andreas Ziekenhuis) dat ze adviseren je baby niet te strakke kleding aan te trekken omdat dat de bewegingsvrijheid belemmert. Die dame van het CB van Pamsie had blijkbaar iets dergelijks gelezen, maar in de verkeerde context geplaatst
@ Ann, wauw, lekker nachtje voor je! Hier helaas ééntje die om half 4 nog wilde drinken. Echt balen! Al die tijd slaapt ze door en als ik weer moet werken gaat ze opeens weer nachtbraken! Ik heb er inmiddels al weer twee werkdagen opzitten. Vooral de eerste werkdag viel erg tegen (met name het hele vroege opstaan) maar vandaag ging het al weer wat beter, hoewel ik nu wel erg blij ben weer thuis te zijn en echt retemoe ben! Oh, haha, ik zie dat Tara nu juist weer heel veel slaapt! Ehm, je weet wel dat je de flesvoeding met water aan moet maken en niet met whiskey of zo he? @ Mermaid, misschien vind ze het volgende keer leuker. Is voor haar ook even wennen! Bij Lukas was het de eerste keer ook brullen en nu is het een echte waterrat! Wel leuke foto trouwens! Oh, jullie gaan vanavond al op vakantie! Leuk! Heel veel plezier en ik hoop dat het reizen meevalt! En maak je niet druk over twee keertjes een hele nacht in de maxi cosi. Dat komt allemaal wel goed! @ Marijn, och meid, ik zou toch de HAP bellen hoor! Je vriend kan wel niet naar het ziekenhuis willen, maar als dat nodig is, is dat toch jammer! Zo gaat het toch ook niet? Erg balen ook dat je eerste werkdag gelijk zo stresserig is. Moet je morgen ook weer werken? @ Opnieuw zwanger worden, ik wil echt geen derde, maar als ik jullie zo hoor over in januari weer proberen, wordt ik toch een beetje jaloers! Stom he! @ Sweetcandie, die minipil zou ook wel moeten werken zonder dat je borstvoeding geeft. Ik neem alleen wel aan dat je geen stopweek hebt ingelast, maar de strippen gelijk achter elkaar hebt ingenomen? Want anders ben je niet beschermd. Het kan trouwens met de minipil ook voorkomen dat je helemaal niet meer ongesteld wordt.
Marijn: ik sluit me aan bij de rest, meteen naar de HAP. Dit gaat echt niet goed en hij heeft idd niks meer te willen. Dalijk gebeurt er wat terwijl jij slaapt, of hij alleen is met Fiene... nee mannen zijn wat dit betreft altijd hetzelfde geloof ik maar in dit geval moet hij maar gewoon luisteren.. (Ik hoop natuurlijk dat jullie ondertussen al bij de HAP zijn) Ann: Jeeeeeeeeee lekker zeg !! Hopelijk komt ze zo langzaam in een ritme en dan zal je zien dat die late avondvoedingen ook vrij snel vervallen of vervroegen. Mermaid: Alvast een hele fijne vakantie !! Geniet ervan... zo'n lange reis maakt niet uit hoor in de mc. Al zou ik haar persoonlijk wel halverwege even eruit halen, laten rekken en strekken op een kleedje ofzo. Even een flesje, als ze dan toch wakker is, en dan weer verder. Anders vind ik het wel erg lang. Je zou zelf ook niet zo lang in dezelfde houding willen liggen natuurlijk Wat een leuke foto's ! Zo mama zo dochter ben benieuwd wat ze dan van het onder water gaan vind. Schijnen baby's heel goed tegen te kunnen maar ik moet er niks van hebben Janne; Fijn dat het gezellig was ! Soms kan je er maar beter moe even uit gaan dan thuis blijven zitten want dan blijf je ook maar inhetzelfde hangen. Tenminste is mijn ervaring. Dan maar liever moe op een feestje ofzo dan breek je de sleur even. Ga jij nou binnenkort werken of weer naar school ?? TM: Ja ik hoorde het van de files, altijd handig zo'n TomTom. Zo ik ben alweer de helft kwijt zeg......... Vandaag heeft m'n moeder opgepast en alle was weggestreken.... echt superfijn ! Ik krijg het niet voor mekaar hoor. Alhoewel, Justin heeft 3 uur geslapen en dat doet hij bij mij nooit. Geen wonder dat het haar wel lukt. En mijn vriend gelijk "Oh, dus het kán wel!?" jaja nou hij kan nog niet eens een theedoek strijken dus klap-toe-de-mond En nu ga ik even zijn cadeautje organiseren bij m'n ouders, duurt nog een maand eerdat hij jarig is maar heb het vandaag opgehaald. Ik laat het morgen even hier zien maar als hij uit nieuwsgierigheid (hij weet dat ik wat voor hem heb) op ZP gaat kijken is de verassing weg. Dus allemaal een fijne avond en tot later !!
Hihi hier ook Heel die aanloop erna toe, klussen, hopen, afwachten, testen, eerste echo.... allemaal heeeeeeeeeerlijk. En dan die dikke toeter! Babyshower, kamertje maken, eerste weeën..... zwijmel zwijmel En ik wil wel graag een derde maar wij moeten dan toch echt groter gaan wonen en dat kan de komende jaren niet. Wil nu ook even bewust van de kinderen gaan genieten want het gaat zo snel !! Wij genieten gewoon mee dan met de andere mama's toch Caro
Nou, mijn tweede werkdag zit erop. En vanochtend ging het heel goed. Alles in mijn eentje gedaan en wat denk je.... Ik was zelfs een kwartier te vroeg op mijn werk!!!
Mermaid, snap het wel van de maxi cosi. Maar komt wel goed hoor. Tenminste, Eva is er niet van scheefgegroeid, die 1000 km heen en terug HAHAHA jij hebt je uitzet voor de tweede alvast voorbereid?! Ka, ook al je man zover voor een tweede, leuk. Caro, ik word er ook een beetje jaloers van Nou ja, in mijn geval is het anders, want wij willen zeker nog een tweede, maar dan niet nu. Tenminste, willen wel, maar dat kan gewoon echt niet. Mirjam, ik ga 1 september weer stagelopen, 2 dagen in de week. Af en toe heb ik nog schooldagen, maar dat is allemaal nog een beetje vaag. Krijg er spontaan buikpijn van, bah zeg, ik wil echt niet, maar ja. Morgen ga ik met Eva voor het eerst naar het kdv, zij is er dan een uurtje, en verder kennismaken enzo. Brrrrr
Ann: Tara heeft je gehoord, wat schattig! Mermaid: komt allemaal goed joh, mijn vriendin heeft dr zoon van nu 15 toendertijd elke da in de mc meegenomen naar dr werk, had eigen zaak, en daar zat ie dus hele dagen in. En niks mis met 'm hoor! Caro: wennen he, dat werken.....went nooit haha
Ann, trouwens ja, wat goed van Tara! Hopelijk vannacht weer....!!! Ikheid, thanks voor de tip. Wij hebben een autostoel van kennissen gekregen, staat te wachten in de schuur, dus in dit geval is de tip niet aan mij besteed. Haha, ja de kwaaltjes van het zwanger zijn overslaan Wat ik gister trouwens hoorde Dat moet ik nog even vertellen! Iemand had een kindje gekregen, gaf bv en gebruikte keurig netjes anticonceptie. Werd toch zwanger, van een tweeling! Ze beviel te vroeg, dus uiteindelijk had ze een baby van 10 maanden en 2 new-borns
Eva kwam bij verrassing, dus het idee van klussen, hopen, afwachten, testen heb ik nog niet meegemaakt en lijkt me heel leuk haha.
Ik kreeg gister nog op mijn hart gedrukt dat ik goed moet drinken tijdens de borstvoedingsperiode, dus heb vandaag maar aan de tap gehangen tijdens het kolven.