Pamsie: gefeliciteerd met jullie 1-jarig jubileum! Balen dat Lotte zo moeilijk blijft doen met eten.. Marijn: hopelijk gaat het vandaag beter met je vriend! Goed dat je toch hebt gebeld! Balen van dat pakketje zeg! Surf: verveldn zeg dat Thijmen zo dwars was gisteren! En gecondoleerd! Ooh fijn dat ie in 1 keer is gaan slapen! Nu ff lekker rustig aan doen en dan straks Kasper ff wegbrengen. Franka: fijn weekendje weg! Mirjam: leuk die foto's op canvas! Ben benieuwd hoe ze eruit zien! Tamar: wat gaaf! Gefeliciteerd! (al zal ze dit niet lezen denk ik..) Ka: have fun in Duinrell! Wordt lekker weer vandaag! Zo de benedenverdieping is ook weer grondig gedaan. Nu ff Jayden fruit geven en dan in bad doen! Tot later! X
Hoi! Caro: Ik lees nu De zwarte met het witte hart. Pamsie, gefeliciteerd met je huwelijksjubileum! Over het kdv: jij zou toch degene moeten zijn die ons moed kan inpraten over hoeg eweldig leuk het kdv is, je werkt er zelf toch! Marijn, hoe ish et nu met je vriend? Beetje goed de nacht doorgekomen? Wat balen van je kolf zeg, echt suf, soms zijn ze zó snel weer weg!! Bedankt voor het moed inpraten he hahaha! Surf, balen dat Thijmen zo dwars was, geen sorry voor zeggen hoor dat je weinig had gereageerd! Jammer van je nacht nu... Mirjam, leuk van de foto's! Franka, fijn weekend! Ka, leuk werk heb jij zo! Geniet ervan! @Hier: mijn nacht was best oke: 1900 - 230 - 700. En nu slaapt Eva nog steeds! Hoop echt dat dit een begin is van weer gewoon doorslapen, maar dit is al een stuk beter dan eerst!
@ soms moeie borstvoedingsmama's (en de rest natuurlijk ook) Toen ik van de week alles behoorlijk beu was kreeg ik toevallig genoeg dit over de post van m'n moeder: Borstvoedingsballade Ik wil niet meer, ik wil niet meer Ik wil geen borst meer geven Ik wil niet zeggen elke keer Ach, kom maar hoor, ik heb nog meer Nee, nooit meer van m'n leven 'k Wil heerlijk shoppen in de stad En urenlang alleen in bad Ik wil geen lieve mama zijn maar lekker sacherijnig Op dit moment is niks meer fijn M'n roze wolk is nog maar kelin En dat is echt niet geinig 'k Wil alles eten wat niet mag De hele dag, de hele dag Van 's avonds laat tot 's morgens vroeg Willen baby's zomaar Zuipen in de moederkroeg Van melk krijgen ze nooit genoeg En roes uitslapen: ho maar! Het is geen grap, het is geen grap dat mooiemoeiemoederschap. Ben ik net in slaap gesust Moet ze weer zo nodig Ze krijst en blèrt naar hartelust Terwijl 'k nog niet ben uitgetrust 't Maakt wekkers overbodig Ik steun, ik kreun, ik klaag, ik gaap Ik wil een ongestoorde slaap Vandaag zit ik een beetje fout Dat wil ik best wel weten Zo'n mooie kleine schattebouw Is enkel lief en nog niet stout Dat ben ik niet vergeten 'k Maak morgen weer een nieuw begin Vandaag heb ik gewoon GEEN ZIN (op de wijs van 'Ik wil niet meer' van Annie M.G. Schmidt)
@ka: leuk een dagje duinrell @surf: lekker dat thijmen gelijk ging slapen alleen jammer dat kasper nu weer kwam!! @ikheid: zo zo jij bent al lekker actief bezig!! @janne: ja ik weet hoe leuk het is voor een kind op het kdv ik werk zelf in de kinderopvang. maar wij waren heel laat met aanmelden van onze dochter omdat we niet precies wisten wat we wilde. nu ga ze 2 maanden naar een opvang waar we nadat we een rondleiding hebben gehad niet zo happy meer mee zijn. ze weten bijvoorbeeld niet eens hoeveel kinderen ze op de groep hebben!! ( wat nou als er brand uit breekt, straks vergeten ze me kind) na die twee maanden gaat ze naar de opvang waar wij ook werken. ( niet de zelfde lokatie hoor we hebben een hele grote organisatie) en dan komt ze bij mensen die ik een beetje ken. daar heb ik gewoon een supergoed gevoel bij!! ik weet zeker dat dat wel goed gaat komen. maar ja dus eerst die 2 maanden door zien te komen!! @hier: heerlijke nacht gehad!! thanks dames voor de felicitaties!!
Janne: wat een toepasselijk liedje! En wat lief van je mama! Heerlijk die n8! Ik hoop dat ze dit doorzet en dit een voorteken is van weer lekker lang slapen.. Hier ook één die weer doorslaapt, gelukkig! Wat ben ik toch verwend dan, dat merk je pas als ie 's nachts wakker wordt.. Ik ben nu echt ff Jayden in bad doen.. heeft net lekker zitten poepen tijdens het fruit.. Dat kopje dan, hahah! Loopt helemaal rood aan, zo schattig!
Ja dat was hier ook zo, femke had altijd alleen maar bv gehad maar zodra ze haar 3e gewone fles had gehad was het 1 grote bult eczeem en ze voelde zich gewoon niet lekker, ook weer meer spugen enz...
Geweldig! hahahaha! Die wijs haalde ik er meteen in het begin al uit ik wil niet meer, ik wil niet meer ik wil geen handjes geven en niet zeggen elke keer dag mevrouw, dag meneer (ik heb bijna al haar boeken, alleen de biografieën nog niet)
Rustig hier! Vraagje: zo'n oxytocine neusspray werkt toch goed voor een toeschietreflex? waar haal je zo'n ding? Ik heb dus altijd maar 1 toeschietreflex en da's een beetje lastig met een enkelzijdige kolf. (overigens ging ik gisteravond en net kolven en toen had ik helemaal geen tsr, dan komt er maar weinig uit! )
@janne: sorry meis ik kan je er niet mee helpen geen verstand van!! ohh meiden, ik moet ff wat van het hart! we gingen weer zonder ac vrijen vanwege de pcos van mij. maar nog niet echt gericht, dus zo van als het komt dan komt het en zo niet dan zien we straks wel weer verder. maar nou kon ik het toch niet laten om te berekenen wanneer me ei is. ik weet natuurlijk niet wat me cyclus nu is ( voor het eerst pas ongi geweest) maar uitgaande van een normale cyclus van tussen de 28-35 dagen. zou ik deze week me ei hebben. wat stom he!! dat ik het dan niet kan laten om het op te zoeken.
Dat heb ik dus ook sinds 2 weken Janne, dat ik met kolven helemaal geen tsr meer heb. Ik hoop enorm dat ik dat wel heb met de elektrische, die dus vanavond opnieuw wordt geleverd... Ik heb hem gekocht via het adres wat caro gaf: Medische Artikelen Je kan kopen, huren of huurkopen en als je aanvullend verzekerd bent wordt het soms vergoed voor een deel Oh sorry, lees net dat je het hebt over zo'n spray...oeps. Die krijg je op recept van je huisarts. ik ga hem komende week ook vragen, want wordt hier zo onzeker van! Hoe was het wennen?
net nog met vriendlief bij de HA geweest, want hij voelt zich nog steeds zo slecht, al is de koorts wel aan het dalen, dus dat is hoopvol. HA stelde voor dat hij opgenomen zou worden in het ziekenhuis, toen werd vriendlief ineens actief en hield zich heel groot en sterk, hij wilde echt niet naar het ziekenhuis zei hij. Dan mochten we het nog even aankijken van de HA en maandag weer op controle komen. Zuurstof en hartslag waren overigens goed, dus het was wel verantwoord volgens de HA. Ik had het stiekem wel even fijn gevonden, t ziekenhuis, of mag ik dat niet vinden. Ik bedoel, t is toch best belastend zo lang een zieke man thuis... Nee, ik heb het ook graag voor m over hoor en er zijn natuurlijk heel veel mantelzorgers die veel meer respect verdienen, dus mag niet klagen. hij ligt nu weer lekker in z'n verschoonde bedje (het hele laken zat onder het bloed van een bloedneus waar hij vannacht mee wakker werd...) en Fientje slaapt ook eindelijk haar eerste slaapje van vandaag, ook niet leuk voor haar om meegesleept te worden naar al die medische plekken... Pamsie; snap best dat je er toch alweer op gefocust bent hoor, ik probeer er zelf gewoon helemaal niet mee bezig te zijn, maar ja ik heb ook nog geen cyclus, denk dat ik het dan ook niet zou kunnen laten....heb zelfs nog een hele zak ovu-testjes in huis, benieuwd wanneer ik er daar weer een van ga doen
@janne: ik heb ook die spray gekregen van de ha, maar bij mij zorgt ie helaas niet voor een tweede toeschieter... ik denk wel dat ik langer melk heb zeg maar, dus het blijft gemakkelijker toestromen. maar met kolven geen verschil, nog steeds bij de tweede borst geen nieuwe toeschieter helaas... leuke ballade trouwens!! ik ben kasper wegbrengen...
Marijn: nou goed dat je bent geweest hoor! Nu is ie tenminste onder controle en wordt ie in de gaten gehouden.. Hopelijk gaat het snel stukken beter met 'm. En nee hoor, dat mag je vinden, het is zo vermoeiend lijkt me! Logisch dat je de gedachte had 'was maar ff het ziekenhuis ingegaan..'. Wat een hitte buiten! Heerlijk! Heb me maar ff verkleed.. had namelijk een lange broek aan. Nu lekker in de tuin zitten, alleen Jayden wil niet echt slapen.
Pamsie: ja het is gewoon erg spannend! Ik vind dat sinds Jayden er is het echt alweer kriebelt voor een 2e. Maar ik moet ff mijn verstand gebruiken, als ik nu zwanger zou zijn dan kun je me opvegen.. ik zou dat niet trekken, daarom w8en wij bewust met een 2e. Maar spannend hoor! Het kan zomaar heel snel gaan! Zeker als je eenmaal net bent bevallen en nu geen voorbehoedsmiddelen gebruikt is me verteld.
ik kan me voorstellen dat je het wel fijn had gevonden als hij opgenomen was. ik zou het voor nu gewoon goed in de gaten houden. en als het echt nodig is zal de ha wel zeggen dat hij toch opgenomen moet worden. ja ik wil het eigenlijk ook gewoon in de gaten houden om te zien hoe me cyclus is. en of die ook blijft natuurlijk. je hoort ook verhalen dat het een paar maanden goed gaat en dat het dan weer ineens over is. nou dan ben ik liever weer "snel" zwanger dan dat ik weer de mmm in moet.
ja klopt maar in mijn geval is dat anders vanwege de pcos niemand weet wat dat met je cyclus kan doen. voor Lotte heb ik meds moeten slikken om zwanger te raken. ik kan me voorstellen dat het weer kriebelt. ook bij andere dames. nu zien we des te meer hoe leuk een kleine is. en hoeveel je er voor terug krijgt. nou heb ik een hele makkelijke zwangerschap gehad zonder klachten. anders was ik nu nog niet begonnen hoor!! kan me voorstellen dat er daarom meiden zijn die voorlopig nog even wachten.