April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Welkom!

@ Napoleon: Hm, nee heb de doos nog niet opgehaald. Van de week zei ik toevallig nog tegen Arco dat ik nu speciaal nog met Ayla naar Utrecht moet gaan rijden om die doos op te halen. Maar als ik jou verhaal zo lees kan ik het net zo goed laten zitten. Dat doe ik dan ook hoor… Thanx!

@ Wonder: Ik wil van de week hardloopschoenen gaan aanschaffen en dan ook daadwerkelijk gaan beginnen. Het is nu ook niet meer zo heet, dus nu kan het wel. Heb jij al schoenen?
    Goed dat je die mail aan de H&M hebt verstuurd. Ik vind de klantvriendelijkheid e.d. daar ook altijd behoorlijk bedroevend. Om over de snelheid van de caissières nog maar niet te spreken. Eén van de redenen dat ik liever online bestel bij de Hennes. Ik was overigens echt niet zelf een artikel mét een label gaan halen hoor, ik had mooi gezegd dat ze maar even een collega moest gaan roepen.

@ Mirjam: Gefeliciteerd met Demi! 2 jaar alweer!!!

@ LoveParade: Wat een nachtmerrie zeg. Bbbrrrrrr, je zal maar net in die tunnel gezeten hebben.

@ Pamsie: Hahhahaha, tranen bij Toy Story 3. LOL :D

Wij hebben gister lekker relaxed met z’n 2-en voor de buis gehangen en wijntjes gedronken. Vanmorgen werd Ayla pas rond 09.15 uur wakker, dus dat was echt heerlijk. Ik ga nu even mijn thee opdrinken en dan douchen en naar mijn oma.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    #422 pamsie, 25 jul 2010
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
    @mermaid: haha ja erg he!! maar het was heel zielig hoor:p

@mirjam: gefeliciteerd met demi!! en have fun in de efteling:p

@alle: ik weet niet hoe jullie er over denken en of er misschien al aan gedacht was maar is het een idee om onze nieuwe april mama's, kimmm, chloe, Quschke ook voor de meeting uit te nodigen?? zij horen er nu toch ook bij!!

@hier: wij krijgen zo visite dus ben er denk ik vanavond pas weer

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ligt eraan waar het terugkomt, maar hoe eerder hoe beter ze er iets aan kunnen doen. heel vervelend idd maar dan weten we het iig ;)

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja dat is waar je kan er rekening mee houden:S maar het blijft een rot ziekte!!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    de oudste 2 zijn nu 3 weken bij hun vader, lang hoor! Van de week hebben ze hun spullen al in dozen gepakt voor de verhuizing, whenever that may be!

oei, ga hier even een paar nageltjes knippen....

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ff een vraagje hoor: Nu het weer wat is afgekoeld heb ik ook weer een dekentje op Ayla's bedje gelegd. Maar ik vind het zo'n gedoe'tje met dat netjes krijgen. Onder het voeteneind ligt nu zo'n hele bult deken. Hoe krijgen jullie dat in godsnaam netjes?

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hey kwam ff snel kijken.
    Ik doe het deken onder het matras vouwen deed de kraamhulp destijds ook ;)

Meiden bedankt met de felicitaties!!!
    Foto's volgen soon.

We zijn hard aan het duimen dat ons appartement nu snel verhuurd word...

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Vouw je 'm dan dubbel en stop je 'm dan onder het matras? Heb je dan niet dat het matras omhoog komt?

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even snel!

Mirjam: gefeliciteerd met Demi!

Quschke: welkom!

Mermaid: Ik vouw m ook terug onder het matras, maar niet als "prop" maar gewoon in de lengte, dus het dekentje zit dan aan de onderkant bijna bij het hoofdeind. Snap je wat ik bedoel???

Wonder: ben benieuwd of je antwoord krijgt!!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, bedankt voor de tip! Ik zal eens navragen bij mijn zorgverzekering of ik er iets van vergoed krijg!

Oh ja, en welkom bij ons kletsgroepje! Is inderdaad leuk om ervaringen te kunnen delen met "lotgenoten". Gaat alles goed met Justin?

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    dankjullie wel allemaal! wat een gezellig boel hier8)

Met Justin gaat alles super..Hij groeit goed (wel helaas pas na overstap naar fv) en is een super makkelijk en vrolijk mannetje:D
    Van zo'n schatje wil ik er wel honderd hebben!!!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Wonder, nette brief toch? Bij ons bij de H&M is de service soms ook ver te zoeken! Vaak van die ongeïnteresseerde chagerijnige meiden achter de kassa en als je naar een maat vraagt die er niet tussen hangt wordt er eerst diep gezucht voor ze naar achter sloffen om te kijken of die er nog is. (en het antwoord is altijd nee, dus ik vraag me af of ze wel echt kijken…)
    Trouwens, toen ik nog een onbetrouwbare internetverbinding had, deed ik mijn reactie eerst altijd kopiëren voor ik op verzenden drukte. Mocht het dan misgaan, dan had ik mijn reactie altijd nog om het opnieuw te proberen.

@ Kris, hoeveel was het wipstoeltje nu? Ik ben namelijk nog op zoek naar een wipstoeltje voor mijn schoonmoeder. Ben eigenlijk om MP aan het kijken, want ze wil er niet meer dan 20 euro aan uitgeven.

@ Mirjam, ik had het op hyves ook al gedaan, maar nogmaals gefeliciteerd met Demi d’r verjaardag! Hopelijk viel het mee in de Efteling met het weer en hebben jullie een superleuke dag gehad!

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, wij hebben een echt pannenkoekenweekend gehad! Gisteren waren mijn ouders 45 jaar getrouwd en zijn we naar een pannenkoekenhuis in Dorst geweest. Mijn zus, zwager en neefje waren er ook en ze hebben er een hele grote speeltuin bij, dus dat was reuzeleuk voor de kids! En lekker gegeten.

En vandaag gingen we met mijn zwager (broer van mijn man) en schoonzus naar een pannenkoekenhuis in Barendrecht omdat ze afgelopen maandag getrouwd zijn. Dus weer lekker gegeten! Maar nu hoef ik voorlopig geen pannenkoeken meer hoor!

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @napoleon: jeetje die moet je lang missen.

@mirjam:wat het leuk in de efteling??:p

@caromama: haha wat een pannekoekenfestijn zeg:p

@quschke: lekker dat justin z'n rustig en vrolijk mannetje is!!

nou hier is de visite weer weg!! was wel even gezellig:p

15. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Haaaa ladies !!!

Zo ik ben verrot !!!! Wij allemaal. Maar het was super !!! Af en toe een bui maar met paraplu en poncho over de buggy niks aan de hand :)

wonder: waar was je nou ??? :p

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Wat het druk of viel het wel mee? En Demi, durfde ze overal in (waar ze in mag natuurlijk! Ik snap wel dat ze niet in de Python ging :p)

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Waarom niet????

:D:p:p:p:p:p:D

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @mirjam: hoe was het qua weer?? was het een beetje te doen??

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik denk omdat de medewerkers van de Efteling het zat waren om met vangnetten onder de python te moeten blijven heen en weer rennen om uitvallende kinderen op te vangen.... Maar zeker weten doe ik het niet hoor!!! :D:D:D

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga ff eten maken.

Tot later!

Grrr. 1o sec...:x

Deel Deze Pagina