Hier ook vrijdag nog kraamvisite gehad Hebben een groen bloesje en broekje gekregen hmmm op zich wel aardig hoor maar tsja... ach we zijn dan toch verhuisd (waren buren )
Kris, gelukkig datj e het nog niet zat bent Surf, leuk dat sail goed is bevallen! Leuke foto's! trouwens, mama's met kindjes in een wieg: past hij/zij er nog in? Eva past als ze in relax-stand is (dus als ze slaapt, dan liggen haar beentjes wijd en krom, snap je? ) Maar als ze wakker is en ze strekt zich dan past het eigenlijk nog maar nét (1 cm over). Voor m'n gevoel is ze geen baby meer als ze in het ledikantje meot ben wel aan het zoeken voor een hemeltje of klamboe voor erboven, want het moet er echt bijna van komen....
napoleon: aaaah wat een leuke foto's! @janne: we hebben kasper vanaf begin juli in zn ledikant omdat hij graag met zn armen wijd ligt... thijmen hebben we een half jaar in het wiegje gehad...
nog steeds niemand?? waar is iedereen? zeker straks als ik naar bed ben kletsen jullie weer 30 blz erbij haha
Mirjam: balen die migraine! Kon jij toch niks aan doen.. Snappen je collega's echt wel hoor.. Klote knol.com!!! Veel plezier bij je oom en tante! LZ: late reactie, maar ik zou ook 74 nemen voor winterjas. Leuke jas is het! Ik zal voor je duimen dat je niet hoeft te werken! Veel plezier met zwemmen, zal ie leuk vinden denk ik! Kris: vervelend als je wil slapen en je 'moet' nog gezellig doen.. Wat een droom zeg! Spijkerbroekjes zijn idd drama om aan te doen, zeker met zo'n luier aan. Surf: have fun op SAIL! Ooh wat een geslaagd dagje! En wat heerlijk dat Kasper lekker heeft liggen slapen en Thijmen vond het geweldig.. leuke dag dus! Aaah lieve foto zeg! Echt een mooi manneke.. Schattig die Kasper! kris: jij morgen alvast veel plezier op SAIL! Janne: fijn dat het een lieve leidster was en dat Eva zelfs naar haar aan het lachen was, dan is het goed hè? Balen dat Eva 2 keer kwam vannacht, jammer dat je niet weg kon met de auto zeg. Maar de strijk is nu weg? Marijn: fijnz eg dat dat kolven zo goed gaat! Napoleon: aaah die Femke! Wat een gezellig kind! Lief die grote zus; Meike! Zo ik brei er een eind aan, visite staat bijna voor de deur! Fijne avond allemaal en misschien tot morgen. Morgen gaan we eerst zwemmen en later in de middag komen mijn ouders op visite.. XxXx
pff mn vriend is er weer niet en ik ben al een uur bezig met thijmen, ik word echt gek hier! hij is weer uit zn kamer... ik denk dat ik maar met m in ons eigen bed ga liggen in de hoop dat ie gaat slapen ofzo. vriendlief komt helemaal niet thuis vannacht, dus zou lekker zijn als het een keer lukt... fijne nacht allemaal!
Surf: vervelend zeg.. Misschien toch eens een paar avonden in investeren en gewoon op tijd naar bed brengen en niet mee uit z'n kamer laten. Of het middagdutje overslaan zodat hij supermoe naar bed gaat. Ego: pfffff eindelijk de kids op bed, we waren half 10 pas thuis. Hoop dat ze uitslapen morgen was erg geZellig, Justin heeft braaf geslapen daar en Demi met buurtkindjes gespeeld. Beetje jammer dat een ventje van 6(!!) Demi optilde en over z'n schouder haar ondersteboven hield. Gelukkig was ik erbij dus hij zette haar snel weer neer maar als hij haar had laten vallen had ze zo met dr koppie op de tegels gekomen. Pestkind (sorry, hij deed het vast niet met kwaad in de zin maar je moet gewoon met je poten van m'n kind afblijven )
Niet zoveel bijgepraat vandaag hier! Ikheid, was het zwemmen leuk? Surf, wat lastig met Thijmen zeg, even een fase waar die door moet? Mirjam, da's niet echt fijn, een 6 jarig jochie, zo sterk zijn die nou ook weer niet!! Wij hebben hier vanavond als een gek ineens allemaal spullen weggedaan... Soms heb je dingen zo lang in de kast staan, dat ze maar beter weg kunnen. Met name boeken die we ooit hebben gekregen (over het algemeen van m'n schoonvader die zelf niks weg kan gooien en er zo toch makkelijk vanaf komt, zitten wij ermee...) maar die we nooit lezen. Bijvoorbeeld 'Leer Kalligraferen'. Wat moeten wij daar in vredesnaam mee. Dus nu 2 hele grote blauwe IKEA tassen propvol boeken (die waren ZWAAR !! ) en nog zo'n tas met potjes, kaarsendingetjes, oude borden (altijd bewaard onder het mom van 'handig als je ineens veel bezoek hebt' ), bekers etc. Lekker gevoel! Het staat alleen nog in de schuur om naar de kringloop gebracht te worden... Mijn bekken is alleen niet zo blij nu, stom Ok, ik ga douchen en mijn bedje opzoeken in de hoop dat Eva me er een poosje in laat liggen.....