Ik ga zo voor het eerst proberen Noa een papfles te geven. Ze zit vandaag op 5 voedingen ipv 6, dus hopelijk met een beetje pap, kan ze wat langer door vannacht! Ik ben benieuwd! (met dank aan Mirjam, voor het online chatconsult ) Tot morgen!
Caro, femke krijgt ook pap, 150 + een scheut rijstebloem (meer gaat ze spugen) Zo, druk gekletst hoor hier... Surf, wat mirjam zegt, dan kan je beter idd een paar dagen investeren... lastig als je er geen puf voor hebt maar het werkt wel! We hebben meike in een bedtentje, dan kan ze er niet uit (door de ritsjes hebben we een touwtje die we dichtstrikken) http://www.deryan.nl/site/mod/shop/img/thumbs/163.jpg
Pampers heeft zojuist besloten om met directe ingang het stemproces op de website Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland stop te zetten. Via een loting uitgevoerd door een notaris zullen vijfentwintig babys geselecteerd worden om deel te nemen aan de finale, die plaatsvindt op 31 augustus. Met de zoektocht wil Pampers ouders de kans geven om hun baby op een leuke manier in de spotlights te zetten. Daar is enthousiast op gereageerd, ruim 20.000 babys zijn voor de zoektocht aangemeld. Ronald van de Straat, woordvoerder Pampers: We willen deelnemers een leuke en eerlijke zoektocht garanderen. Ook gezien de commotie van de laatste dagen over stemmen, die niet volgens de door ons opgestelde actievoorwaarden zijn verkregen, hebben we daarom gekozen voor een loting voor de 25 finaleplaatsen. We begrijpen dat we hiermee ouders teleurstellen, die hun uiterste best hebben gedaan om anderen te motiveren te stemmen op hun baby. Het is een moeilijke keuze, maar we zien dit als de enige mogelijkheid om de zoektocht op een eerlijke manier voort te zetten. De loting vindt plaats in de week van 20 augustus. De vijfentwintig finalisten worden persoonlijk op de hoogte gesteld en later bekend gemaakt via de website Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland. Op dinsdag 31 augustus vindt de finale plaats. Een onafhankelijke jury zal uit de vijfentwintig finalisten de Blijste Baby van Nederland kiezen.
Ziet er handig uit Napoleon ! Demi komt wel uit bed maar gaat dan even spelen en gaat zelf weer in bed liggen als ze moe is. Heel soms doet ze de kamerdeur open maar blijft dan gek genoeg in de deuropening staan heel zachtjes mama roepen.
Lekker rustig hier geweest. Leuke foto`s voorbij zien komen !! Dat tentje hebben wij ook voor Sanne al campingbedje voor straks. Janne; ja lekker he even opruimen ! Caromama; ben benieuwd hoe het bij jou werkt de pap. Sanne heeft gisteren voor het eerst gehad en wel doorgeslapen en dat terwijl ze al een hele week steeds wakker werd s` nachts.
Hoeveel flessen geven jullie per dag.. ik kom toch tot 5 tot 6. Maar hij slaapt wel lekker door. Gaan jullie ook starten met een hapje met vier maanden. Of zijn er al dames gestart met een hapje.
Nee wij doen alleen pap en rijstwafel ivm allergieën. 'Mogen' pas vanaf 6 maanden groente en fruit aanbieden.
Hier ook nog geen fruithapje. Meestal 5 flessen per dag waarvan dus sinds gisteren de laatste een papflesje. Alhoewel nog maar met 1 schepje. Soms 4 flessen en soms 6 flessen ...
Stom is dat.. consultatie bureau van belgie heeft gezegd dat ik al mag beginnen met een groentehapje rond de middag. Omdat hij veel drinkt en dat hij er klaar voor is. Ik ben met de andere ook met 6 maanden begonnen. Wel begin ik ook altijd met een rijstepap in de melk te doen.
Dames, ik ben nog steedsn niet ongesteld geworden. Kan het door de minipil dat je niet ongesteld wordt. durf niet te testen. stel je voor dat ik zwanger ben. Adam is pas 3 maandjes. joh..
@sweet: een testje geeft wel de meeste duidelijkheid.... ik weet niet of het door de pil kan komen, vast ook wel, zitten tenslotte ook hormonen in... @slapen van thijmen: normaal gesproken slaapt hij goed, het is echt puur alleen als mn vriend er niet is. hij mist m dan ofzo of hij is mij dan ontzettend aan het uitproberen mssn... ik heb m gister uiteindelijk bij mij in bed genomen, dat ging eerst ook niet, toen weer in zn eigen bed bij m gaan liggen, maar hij bleef draaien en doen, toen wilde hij weer bij mij in bed, dus weer in ons bed gegaan. uiteindelijk is hij rond half 12 in slaap gevallen en ik heb m om 1 uur terug in zn eigen bed gelegd. kasper kwam om 5 uur (beetje jammer natuurlijk) en thijmen was om 6.15 alweer wakker en kasper om 7.00 uur... naja, mn vriend zou rond half 9 in de auto stappen, dus in om 9 uur thuis... nog even volhouden haha (en dan ga ik in bed!) hoe is jullie nacht geweest?
Surf: wat een nacht zeg, slaap lekker alvast voor straks. Ja lastig hè, heel lief dat hij papa mist maar hij weet nu dat hij niet hoeft te slapen als papa er niet is. Wordt hij dan niet supersaggo als hij zo laat gaat slapen? De kids sliepen hier om 22u en Justin werd gewoon om half 7 wakker, Demi slaapt nog gek genoeg ..
jeetje Surf, je zal wel moe zijn! Hier goed geslapen, 1x gevoed om 4:00 en daarna om 7:00. Ik ga zo mijn meiske weer even te slapen leggen. Vriendlief heeft geen koorts meer, maar is nog steeds niet lekker, heel afwezig, dun, licht en slap. Moet flink aansterken. Vandaag naar de parade in amsterdam, verrassing voor een vriendinnetje van mij, die wordt daar heen gelokt. Leuk!
@mirjam: das ook niet echt lang voor justin dan... nee over het algemeen kan ie het wel goed hebben, ik leg m er wel vanmiddag iets eerder in, dan hoop ik dat ie vanavond gewoon weer om 8 uur gaat slapen... ik ga kasper weer in bed leggen, die ligt hier te piepen...
@marijn: fijn dat je mannetje geen koorts meer heeft, dan kan hopelijk nu het herstel beginnen! en een fijne dag! klinkt allemaal erg leuk!
Nou dat scheelt dan dat hij het goed kan hebben. En heb je vanmiddag misschien wat extra rust ja Justin slaapt normaal klokkie bijna rond en aangezien hij in de auto weinig geslapen had en pas om half 10 z'n papfles kreeg had ik wel verwacht dat hij uit zou slapen maar helaas. Op zich ook niet erg want zo blijven we in het ritme Justin slaapt inmiddels weer dus ik ga even met demi met de 'lipple people' spelen marijn: fijne dag vandaag ! Wat is er dan in Amsterdam? Fijn dat de koorts weg is, zal een hele opluchting zijn!
Het mag ook wel, gewoon naar je kind kijken als hij eraan toe is gewoon doen! Femke heeft KMA en ik en mijn man zijn allebei voor het eea allergisch dus dan kan je beter wachten.