April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Zo weer terug van ons weekendje weg met mijn ouders...Was erg gezellig! Tomas heeft heerlijk zijn ding gedaan; hij slaapt overal...Alleen zit hij nu wel onder de muggebultjes, maar daar lijkt hij geen last van te hebben...Dat krijg je als je je babycotje en de klamboe vergeet :O

Duchess: Welkom! Gezellig dat je meekletst :D

Kris: Wat vervelend van Sanne zeg...Wat zouden die plekjes kunnen zijn dan? Hebben ze dat ook gezegd?

Verder wel alles bij gelezen maar weinig onthouden haha...Heb op moment echt pijn aan de zijkant van mijn lijf (nieren)...Geen idee waar dat nou weer vandaan komt....Toch geen zwangerkwaaltje :p?!?

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Tomas gisteren trouwens alweer 4 maanden!! Wat vliegt de tijd toch :D

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Vandaag trouwens op de terugweg met de auto stilgestaan langs de weg: hij besloot het maar weer eens op te geven....Gelukkig reden mijn ouders voor ons uit. We hebben dus alle spullen omgewisselt; moeder, ik en Tomas en Taco (hond) zijn verder gereden naar huis en vader en man hebben bij kapotte auto gewacht. Gelukkig waren ze na 45 min., weer thuis maar ik baal zo van die auto! Afgelopen jaar veel gezeik mee gehad; veel aan laten doen en nu is hij weer stuk! De sloten doen het ook al niet dus hij had eigenlijk morgen naar de garage gemoeten; maar daar begin ik nu niet meer aan....We hebben vandaag voor een nieuwe auto gekeken...morgen garage bellen om proefrit te maken...

Extra nadeel van dit alles is dat we op het punt stonden om onze badkamer te gaan verbouwen (willen graag een bad voor Tomas...begint uit babybad te groeien :D). Maar dat geld gaat nu helaas eerst op aan een auto :(

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Wat is het rustig hier :)

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nieuw iemand ( sorrie naam even vergeten en geen zin om terug te bladeren.. ) welkom !
    Franka ; Balen van de auto. Dat soort dingen gebeuren altijd als het niet uit komt he !
    Oh er was nog iets waarop ik wilde reageren.. hmm

Nou ja komt anders wel.
    Nee Franka ze hebben het niet gezien, we zaten nl in A`dam. maar zo lang ze geen koorts heeft en het niet uitbreid was het w.s. iets ontschuldigs de arts dacht aan een insectenbeet ofzo. Als het morgen niet minder is moeten we naar onze eigen huisarts ( maar ja die is op vakantie... )

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @kris: nou ben benieuwd dan...Heb je zelf het idee dat ze ergens last van heeft?? Of ziet het er gewoon niet zo prettig uit...

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nee ze lijkt er geen last van te hebben, maar het ziet er gewoon zo gek uit. Het leek ook eerst dik en hard, maar dat is wel minder. nu nog allemaal kleine blauwe plekjes. De meeste in haar knieholte / kuit maar ook op de rest van haar been.

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Mirjam nog niks gehoord!
    me vriendin had zelf het gevoel maandag 23 augustus !
    dus denk vannacht of morgen ochtend !
    jullie horen het wel!

hoop niet dat ik jullie weer slecht nieuws moet brengen :(

duimen jullie met me mee dat het nu wel goed gaat en dat ze nou haar kindje mag houden???

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    TM: Ik duim mee!!

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mirjam: jammer van het jack!!

@kris: leuk ook naar sail geweest!! zo sanne nu al tandjes! en zomaar blauwplekken??:S zeker even in de gaten houden hoor!!

@franka: fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad! alleen balen van de auto, en zeker dat jullie nu eerst de auto moeten maken voor je de badkamer kan verbouwen. zal je altijd zien dat het op momenten gebeurt dat je het niet kan gebruiken:(

@tm: tuurlijk duimen we mee!!

11. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ tm: tuurlijk, ik duim ook mee. Ze moeten gewoon nu een prachtig gezond kindje krijgen/hebben!!

12. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    bah, wat een k....weer, dat wordt weer niet in de tuin werken vandaag...

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Tuurlijk duimen we mee TM ! Lijkt me zo'n dubbel gevoel om nu te moeten bevallen terwijl ze een jaar geleden nog hoogzwanger was van haar zoon.
    'Gelukkig' zijn ze nu voorbereid. Ik neem aam dat ze haar niet te lang laten lopen met gebroken vliezen ivm infectiegevaar?
    Sterkte !

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh tm lees het nu pas.. i.d. wel heel spannend. Natuurlijk duimen wij mee !

Ik twijfel een beetje. De blauwe plekjes zijn duidelijk minder, ze heeft geen koorts en is super vrolijk. Lijkt er geen pijn aan te hebben. Maar de arts zei gisteren dat ik vandaag maar even langs mijn eigen huisarts moest gaan. Nu belde ik die net en blijkt die op vakantie. Dus zou ik naar de vervanger moeten..
    Ach ik bel ze zo wel even overleg ik gewoon wel wat ik moet doen

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen mamas!

Franka jeetje wat balen van je auto, zeg!

Kris wat raar van die blauwe plekjes bij je dochter.
    Inderdaad maar goed in de gaten houden. En als je eigen huisarts op vakantie is, kun je gewoon terrecht bij een andere arts he!
    Maar hopelijk is dat niet nodig en verdwijnt het vanzelf.

Trotse mama, ik begrijp dat je vriendin eerder een kindje verloren is. :(
    Ik duim voor jaar dus, dat het nu wel goed mag gaan!

Kris, ik zou ook gewoon even bellen.
    Liever voor niets gaan dan spijt krijgen dat je niet gegaan bent toch.

Zo het wordt al iets drukker hier, merk ik. ;) Hihi.
    Slapen jullie kindjes allemaal goed?
    Mijn dochter sliep met 6 weken door en ineens was het afgelopen, kwam ze de eerste tijd zo 4 a 5 x per nacht voor een voeding.
    Dat is toch wel steeds beter gegaan, maar nu hebben we alweer bijna 8 weken gebroken nachten. Ik trok het dus echt niet meer en ineens gaat het weer beter!
    Ze heeft vannacht helemaal geen voeding gehad, wel 1 x wakker geweest, was ze flink aan het kletsen en is daarna weer lekker in slaap gevallen.
    En nu slaapt ze nog! Ik zit met 2 overvolle borsten want die zijn hier niet meer aan gewend hahaha.

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen
    hier nog geen nieuws
    duchess ja klopt vorig jaar september
    en balen van je nachten hier slaapt meneer door vanaf 3 maanden van 8 tot 8
    hoop voor je dat ze gauw weer doorslaapt
    trouwens ik zou eigenlijk ook eerst op de 6de worden ingeleid maar het werd vervroegd

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Spannend hoor, voor je vriendin.

Ik weet dat jij ook op de 6e zou worden ingeleid. :D Heb je nog een beetje gevolgt toen. Er liep toen een topic over inleiden denk ik (ik weet het eigenlijk niet meer) waar we beide in zaten.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen!

nou heerlijk geslapen van half 9 tot half 7 (tja thijmen was weer vroeg) kasper helaas wel weer 2x wakker, om half 1 en om half 6, maar hij is er verkouden, dus denk dat het daarvan komt. hij drinkt nu minder effectief merk ik, want mn borsten blijven voller...
    maar al met al toch wel aardig wat uurtjes geslapen hihi

vanavond is mn vriend weer weg, dus als thijmen nu wel goed gaat slapen, ga ik ook weer bijtijds, is wel even lekker om wat uurtjes in te halen voor ik woensdag weer moet beginnen met werken...

@napoleon: hihi april-mama's 2008
    en ik zou inderdaad meteen bellen vandaag...

@leeftijd: ik ben nu afgelopen juli 28 geworden, is dat oud?? valt wel mee toch?

@ehm... moet nog bijlezen

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @tm: jazeker we duimen superhard mee!

@kris: zou inderdaad even overleggen...

20. smile17

smile17 Niet meer actief

@TM spannend hoor ook ik duim mee voor een gezond kindje.

@Kris misschien toch even naar de vervanger gaan dan ben je misschien greustgesteld.

@Duchess welkom terug.

Wij zijn gisteren ook naar sail geweest was erg leuk ook het vuurwerk was prachtig. Alleen een beetje laat thuis en lag pas rond 00.15 in bed en toen ik net lag te slapen ging het brandalarm af. Wij er uit maar zagen niets en vermoeden dat het de batterij is maar heb er heel de nacht onrustig van geslapen.

Mijn schoonzus krijgt morgen een ks maar is heel het weekend al aan het rommelen dus ben benieuwd of de kleine het red tot morgen te blijven zitten. Heb al 100 keer op mijn telefoon gekeken.

Deel Deze Pagina