April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Raar.....:D:p

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Ja, ik snap wat je bedoelt met het dekentje. Ik ga zo als Ayla wakker is geworden en een flesje heeft gehad maar eens een beetje opnieuw dat dekentje netjes op het bedje proberen te krijgen.

Ah, daar hoor ik haar net. Tot later maar weer...

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid: suc6 moet vast wel goed komen:p

@wonder: hoe was de efteling?? hebben jullie ook een beetje genoten??

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nu we het toch over beddengoed hebben.
    Ik heb dus super leuk/ mooi beddengoed voor Gerodi gekocht, maar meneer drakenstijn wil dus niet meer onder iets slapen...
    Zelfs als ik 's nachts (als ie echt diep ligt te slapen) een lakentje over hem heen doe, dan ligt het een 1/2 uur later weggetrapt....
    Nu zit ik te denken aan een combisleeper, heeft iemand daar ervaring mee???????????

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hey meiden!

Jaaaaaaaaaaaaaaa het was leuk! Maar Seeger is een schijtbak!! Mirjam.....heb je niet iemand steeds keihard horen brullen? Dat was Seeger namelijk....die vond zelf dat irritante circus nog ENG?!:$8)
    Ik heb wel lol gehad iig! Ik heb nog wel om me heen gekeken, maar niet te vinden...waarschijnlijk kwam het door allllllll die poncho's hahahah....wij liepen er ook mee!

CM: ja ik ga nu ook kopieren voordat ik verstuur hahahaha....

Mermaid: ja vreselijke wijven daar bij de H&M ben benieuwd naar de reactie.
    Ik moet nog hardloopschoenen aanschaffen en begin gewoon op mijn gympen....

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nee het was niet zo gek druk.. Tot een uur of 1/2 konden we overal zo doorlopen, ze durfde alles ja !!
    Sprookjesbos, , droomvlucht, carnaval festival, Indische waterlelie's, fata morgana en de wildwaterbaan :D

wonder hoe vond Seeger het ??

7. mirjam2112

Durfde hij wel ergens in ???
    Als je maar lol heb gehad joh !!

Welk circus bedoel je ??? Die ventjes op die gekke schoenen met die accordeon vond ik ook eng hoor :)

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jaaaaaaaa durfde Demi wel alles?! Wauw wat een stoere meid!

Ja dat circus met die gekke poppetjes en dat mega irritante deuntje....toen het bijna afgelopen was kon er een klein lachje vanaf, maar de droomvlucht vond ie doodeng! Mwuahahahah....
    De Fata morgana ook, maar dat snap ik wel. Het sprookjesbos vond ie wel weer leuk.
    Zijn jullie nog in die nieuwe attractie geweest?

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hier dus net zo.....Elin trapt het meteen van zich af! Combisleeper? Die ken ik nog niet....ga ik ff googlen.

10. mirjam2112

Fata morgana vond ik ook eng :)

oh carnaval festival met die loekie de leeuw !! Die vond Demi prachtig !
    Ja als ze iets eng leek te vinden riepen wij heel overdreven 'oh kijk wat mooooooi'. En dan vond ze het ook ineens mooi ;)

welke nieuwe attractie bedoel je ?? Joris en de draak ??

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Die 2 hoeven later dus geen beddengoed te kopen, ritsen hun slaapzakken maar aanelkaar:D

Die Seeger, whahahaha, held op sokken, schattig!

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Die poppen? Of was je bang dat er een storm zou komen en het bootje zou omslaan?:p:D

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    HAHAHAHA ja idd!!!!;)

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahaha ja daarvan snapte ik het ook wel hoor.....maar ja....zucht....wilde al bijna een roze jurk voor hem halen daar!

ja die joris en de draak bedoel ik!!! Wij hebben er bij gestaan en vonden het er super leuk uitzien!

ben ff eten.,..tot zo!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Combisleeper is een soort 4 seizoenen slaapzak, hoor er wel positieve verhalen over, maar hij kost wel 80 euro, dus wil wel even zeker weten voordat ie straks op zolder beland, net zoals dat leuke beddengoed:x8)

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik ga even naar de snackbar, wij eten patatjes jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wonder eetse!!!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    nou het klinkt in elk geval als een geslaagde dag wonder en mirjam!! jammer dat jullie elkaar niet tegen zijn gekomen:p

combi sleeper ken ik ook niet. wij gaan lotte van de winter wel in een slaapzak doen want ze trapt hier ook steeds de dekens van zich af.
    hoe zit het trouwens als je een slaapzak gebruikt moeten ze dan ook nog onder de dekens of vervangt de slaapzak de denkens??

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    wij gaan ook even eten.

eet smakkelijk voor iedereen die gaat eten!!

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Combisleeper heb ik verder geen ervaring mee, maar het zier er wel lekker warm uit. Anders open je even een nieuw topic hierover bij "Baby & Dreumes"

@ Pamsie: Het ligt er een beetje aan of je een dun of een dik slaapzakje hebt. Als je niet zo'n dikke hebt zou ik wel ook nog een lakentje+dekentje gebruiken. Maar met zo'n combisleeper kan je het dus af zónder.

Deel Deze Pagina