April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb ze net op!! Heeeeerlijk!

Ja die combisleeper die ken ik wel....ziet er heerlijk uit, dus misschien dat ik er voor Elin ook eentje ga halen voor de winter.

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja het ligt eraan hoe koud het is....anders kun je en en doen, maar Seeger had ik ook vaak alleen in de slaapzak liggen hoor.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    oke goed om te weten. we gaan wel even kijken zodra het kouder wordt.

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zoo hallo meiden !!
    ben er wel maar ben vandaag niet zo actief
    ben moe van het werken !

mirjam
    van harte met demi!

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Heb ik gedaan, ben benieuwd

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    vind dat idd wel handige vraag. justin slaapt nu ook in super dunne slaapzak. Nu heeft hij er weer een pyama onderaan, met dit weer. Was me idd aan het afvragen hoe ik dat moest doen als het over paar weken weer kouder gaat worden. Heb het dekentje nog geen hele maand gebruikt.
    Daarna al over naar slaapzak omdat we justin aan andere kant van het bed vonden.
    Heb toevallig vorige week een dikke slaapzak gekocht, maar had zelf al het idee dat dat zonder mouwen wel eens koud zou kunnen worden.

@ ladyzorra: ik ga je onderwerp even mee volgen!

Zijn de meeste van jullie hier alweer begonnen met werken?
    Ik zelf zou afgelopen woensdag eigenlijk weer moeten beginnen, maar heb mijn vakantie er direct achter aan geplakt.

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ik ben voor 2 dagen in de week weer begonnen en na de zomervakantie ga ik weer 4 dagen werken.

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    mijn eerste werkdag is vrijdag 13 augustus....als dat maar goed gaat;) Ik ga dan 23 uur werken. Moet er eigenlijk neit aan denken om weer aan het werk te gaan.
    Zeker omdat we nu lekker aan het genieten zijn met z'n drieeen. Omdat mijn man 2 weken naar de geboorte van Justin in het ziekenhuis heeft gelegen met een klaplong zit hij nog in ziektewet.
    Gelukkig gaat het nu weer stukken beter. Heerlijk om nu zoveel met ons drieen samen te zijn:D

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, ik heb net lekker met Ayla gedoucht. Ik vond het echt super en Ayla ook!

@ Quschke: Ik zit sinds afgelopen maandag in de ww en ben dus nog thuis. Aan de ene kant baal ik dat ik geen werk heb en wéér wat anders moet zoeken (2e keer in 1,5 jaar), maar ik vind het ook wel heel fijn om nog lekker thuis te zijn bij Ayla.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja dat is echt genieten he!!
    nu is lotte ook nog gewoon thuis me man en ik werken omste beurt zegt maar hij 3 dagen in de week en ik 2 dagen. maar straks moest ze toch echt naar de opvang. pff ik moet er nog even niet aan denken

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    hey meiden ik had dit bericht eerder vanmiddag al geplaatst maar volgens mij heeft iedereen er overheen gelezen:p

@alle: ik weet niet hoe jullie er over denken en of er misschien al aan gedacht was maar is het een idee om onze nieuwe april mama's, kimmm, chloe, Quschke ook voor de meeting uit te nodigen?? zij horen er nu toch ook bij!!

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @mermaid: idd niet echt leuk de ww, maar je kan het idd nu positief bekijken.
    Mijn man kreeg 2 dagen voor het einde van zijn contract een mooie brief met 1 regel erin: dat zijn contract niet verlengd zou worden. Dat was 1 week nadat 'Justin geboren was. Hij was toen al ziek aan eht vieren omdat hij 1 week voor de bevalling met long ontsteking in ziekenhuis lag. Anders zat hij nu ook in ww. Dus we proberen nu maar het positieve er van in te zien. Als hij 'beter'word verklaard heeft hij waarschijnlijk direct weer werk. Dus nu nog lekker genieten met ons drieen,zolang het nog kan.

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    wat een slaapkop hier...Justin zou normaal al lang z'n fles gehad hebben, maar ligt nog altijd als een roosje te slapen.....

14. Trotsemama1

pamsie
    ik had er stiekum al aangedacht
    hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja het leek mij wel een goed idee maar goed ik weet niet hoe de rest er over denk, anders zou mermaid misschien die meiden ook even de mail willen sturen met een uitnodiging en het t-shirt verhaal???

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    of bedoel je nou dan je ze al uitgenodingd hebt??:p

17. Trotsemama1

haha nee maar zo denk ik er over:p

18. Trotsemama1

dan worden ze denk ook meteen een stuk hechter in onze groep omdat ze natuurlijk al halverwege er in zijn komen vallen

19. Trotsemama1

mermaid
    volgens mij lijkt ayla wel op jou vriend he? of heb ik het verkeerd?

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja precies!!

Deel Deze Pagina