April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ze zouden dan dus de aktes nog op tijd bij het Kadaster kunnen aanbieden en ervan uitgaande dat alles bij het Kadaster ook goed gaat, de gelden woensdag naar jullie over kunnen maken. Bij het notariskantoor waar ik werkte was het de regel om het zo te doen. En we deden altijd ons best om de aktes op tijd bij het Kadaster aan te bieden.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, dat hadden wij ook toen we ons huis kochten. Wel handig hoor om ook nog zo wat te krijgen, anders moet je echt alles gaan voorschieten.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Janne, hoe bedoel je, hoe slaapt Yasemin? :D Met dr ogen dicht? :p

Ann, idd hier kon ze ook de hele dag eten (alleen wordt ze dan boos als mijn borsten 'leeg' zijn)

Smile wat spannend!!

Franka wat heerlijk dat Tomas het goed gedaan heeft op het KDV!

Trotsemama wat leuk die taart!! Daar zal ze vast erg blij mee zijn!

Zo net even naar de Intratuin geweest. Mijn vader is dus ook jarig vandaag en ik kon vorige week echt geen geschikt kado vinden.
    Hij werkt veel in zijn tuin dus dacht ik, dan maar wat voor de tuin. Maar ook dat is zo moeilijk.
    Mijn moeder maar even gebelt en die wist ook al niets, dus uiteindelijk maar een klein plantje met een kadobon gekocht.
    Dan zoekt ie 't zelf maar uit! ;)

Hoop dat Yasemin zo naar bed wil. Want ik heb wel ff zin om ook even te gaan liggen....haha. Ze was doodmoe en in slaap gevallen in de auto en dan is ze bij thuiskomst als ze wakker wordt ineens niet meer moe. Dus haar op de gebruikelijke bedtijd naar bed doen werkt dan niet (rond 13.30-13.45... heb t geprobeert, maar ze wil nog niet :D )

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Duchess: hopelijk wil ze dadelijk dan alsnog ff slapen.. kan jij ook ff een tukkie doen.

Jayden wil ook echt niet slapen! Doet ie al dagen achter elkaar, slaapt pas van 19.00 uur. Overdag doet ie geen oog dicht, soms ff snel in de box of op speelkleed. Hij ligt nu weer alles bij elkaar te krijsen op bed, maar hij bekijkt het maar ff hoor!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Irritant is dat hè als ze zo'n periode hebben waarin ze echt niet willen slapen. Ayla heeft daar gelukkig niet vaak last van (knock on wood ;))

6. smile17

smile17 Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAA
    Ik ben weer tante geworden van een meid
    Ze heet Rosan en weegt 3500 gram
    Vanmiddag even knuffelen met mijn kleine nieuwe nichtje en Noëlle er even naast liggen voor de foto

Ik spreek jullie morgen weer

Oh TM mooie taart hoor!

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gefeliciteerd!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

smile
    gefeliciteerd:D

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Gefeliciteerd Smile!
    Waarom kreeg ze eigenlijk een ks?

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zo, weer een kolfsessie erop zitten...
    ga denk ik toch maar een spray vragen voor de 2e tsr...

wel apart hoe je bv bij elk kind weer anders is... Bij meike had ik als ik 2 borsten kolfde 4x een tsr... 2 bij elke borst, 1 meteen zegmaar en dan 1 op het einde, dan spoot er nog een heleboel uit en dan was het klaar en kon ik over op de 2e borst waar dan hetzelfde gebeurde. Ik kolfde dan met gemak 260cc... nu kolf ik 100 minder :S. Ik ga proberen deze week de productie wat op te schroeven... dus vaker kolven en leegkolven als ze gedronken heeft...

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: heel irritant ja! Elke keer na 10 minuten ga ik naar boven om te troosten en tut erin.. Ben benieuwd wanneer ie gaat slapen, nu nog iig niet, krijsen zeg!

Smile: gefeliciteerd! Kei leuk zeg!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Voor de meiden die online zijn: wat zijn jullie kindjes nu aan het doen? Slapen, spelen of wat?

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Femke is op de creche dus ik weet het niet :(
    Ik was even kolven en ondertussen forummen en atwt kijken.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla ligt inmiddels weer lekker te slapen...

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook eentje die lekker in bed ligt, dus ik ga even lekker televisie kijken in bed. Mag best op je verjaardag toch. :D

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hmm.. Jayden is weer beneden nu, is gewoon nog steeds aan het nasnikken. Had dus echt verdriet. Hele kop voor rode plekjes van het huilen.. Nu ligt ie op speelkleed te brabbelen. Hij zal wel niet moe zijn.

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Smile; Gefeliciteerd.. !

Ik heb heel slecht eigenlijk Sanne toch naar het kdv gebracht. Vervolgens week- boodschappen gedaan. Ruim 3 kwartier flink gewandeld met doggie. Nu even wat drinken een bakje fruit, dan nog even gauw boven stofzuigen en dan ga ik mijn meissie weer ophalen..

Als het goed is krijgt ze ongeveer nu de fles..

Ikheid; ja hier ook van die dagen... frustrerend is dat he. Maar zo lang hij gewoon vrolijk is als hij beneden is zou ik hem maar gewoon laten.. snap er niets van soms slaapt Sanne tussen 2 voedingen 2 a 3 uur en s oms niet.. en er zit niet echt een ritme in ofzo..

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Justin heeft hier idd ook wel last van vieze oortjes. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat wel normaal is. Dat 'viezigheid' beschermt hun oortjes goed!

Bepanthen vind ik ook echt wonder middel! Geen geld teveel aan uit gegeven!

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @ leeftijd: Ik word in oktober 28....al langzaam richting de 30:p

@ sprongetje: Ik heb nog niet echt gemerkt dat Justin last heeft van sprongetje. Misschien ook maar goed dat ik neit precies weet wanneer die zijn;)

@duchess: Gefeliciflapstaart met je verjaardag:D

@smile: Proficiat met je nichtje!

Heb vanmorgen weer gewerkt...komende 2 dagen vrij:D Nu even snel wat in huis doen...Justin ligt al geruime ttijd te slapen en zal zich zo wel gaan melden.

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Vraagje voor mama's die hapjes geven:
    Zaterdag zijn we begonnen met fruithapje. Normaal poepte Justin om de dag. Sinds we met de hapjes begonnen zijn poept hij iedere dag of wel 2 keer per dag. Herkennen jullie dit?

Deel Deze Pagina