Quschke: herkenbaar! Sinds het fruit poept Jayden 2 tot 3 keer op een dag! Kris: hier ook geen ritme in slapen, wel in eten.
Thanx....wel een teken dus dat zijn darmen goed werken Hier is er overdag ook niet echt een ritme in slapen vinden. Alleen 's avonds..dan valt hij rond 9 uur/half 10 in slaap tot de volgende dag 8 uur.
Smile: gefeliciteerd!!! Ik ga even boodschapjes doen. Sta reserve voor de 2 ergste vluchten..... Die zijn nl 's nachts om 00.00 en 00.30 beginnen... Wedden dat ik de sjaak ben. Tot later!
LZ; ik duim voor je van niet.. Zo Sanne is weer lekker thuis ! Ze heeft amper geslapen .. maar is nog redelijk wakker. Ligt nu lekker in de box te spelen.
@smile: gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! alles goed gegaan? nou hier heeft thijmen 3 uur geslapen, kasper ook 2 uur en ik dus ook 2 uur. toen kasper erin lag, ben ik er meteen achteraan gegaan haha, dus dat is wel even fijn! nu nog 4 uurtjes voordat mn vriend er weer is...
Franka, fijn dat het goed was gegaan! Tm, gefeliciteerd vast! Duchess, ik bedoel of ze 's nachts nog vaak wil drinken enzo. Smile gefeliciteerd! LZ, hopelijk kan je in bed blijven vannacht. Surf, lekker dat je even kon slapen! Nou, Eva heeft gewend bij het kdv. Ik vond het maar niks. Ze trok ook nog eens zo'n zielig pruillipje toen ik haar in de armen van de leidster gaf (had expres haar eerst even laten kijken enzo). Ben maar gauw gegaan, anders had ik daar zelf staan janken. Ze had lief gespeeld, geslapen en gedronken (210 ml is wel veel voor haar, ze geeft steeds mondjes terug... maar ja, ze drinkt nu ook erg vaak). Ik vind het echt niet fijn dat ze daarheen moet zeg. Dat went toch hopelijk wel een beetje?!
Surf: lekker ff gelegen dus! Lekker hoor! Nog een dikke 3 uur en dan is vriendlief weer thuis, altijd weer fijn hè!? Janne: ooh ik zou ook brullen hoor.. Ik denk dat ik Jayden voor de eerste keer heel snel afgeef en weer wegga, als ik te lang blijf wordt het geheid janken.. Maar goed, dat heb je weer 8er de rug. Op naar de volgende keer. Nu lekker genieten van Eva. Quschke: hij slaapt nu, omdat ie juist heel moe is.. Rond 6 uur krijgt ie nog groente en vaak gaat ie daarna slapen. Dan maak ik hem nog wakker rond 21.30 uur voor een papfles. Dus hij slaapt eigenlijk al vanaf 6 uur 's avonds tot de volgende ochtend 7 uur. Dus dan haalt ie al zijn slaap in denk ik.
ik ga even kasper voeden en dan mezelf bij elkaar rapen om even met de kids naar buiten te gaan... tot later!
oh ik hoop het ook zooooooo erg.... Want wanneer moet je slapen als je om 23.00 in de auto moet ziten8) En morgenochtend is het weer een gekloo* Er is nog steeds 1 plek open op 1 van die vluchten grrrr, ze wachten toch niet op mij he.......
Janne: ik denk dat het altijd moeilijk is en blijft, misschien dat je het kan laten rusten als je ziet dat eva het naar haar zin heeft!
Dan kan ik me idd wel voorstellen dat hij overdag weinig slaapt. Justin is net veel wakker na de fles van rond 16 uur...Meestal slaapt hij dan nog een uurtje ergens tussen 17 uur en 20 uur.
LZ: kan je dat online zien dat er nog een plek vrij is? Ik duim voor je dat je niet opgeroepen wordt! Ik ben koken, eten, fles geven en opruimen! X
Ja ik probeer Jayden ook overdag te laten slapen, maar ligt alleen maar te spelen in bed of zichzelf helemaal overstuur te krijsen. Dus ja.. dan maar 's avonds goed slapen hoor.
Janne, op dit moment niet meer (hihi dacht dat ik dat al getypt had vandaar dat ik je vraag niet snapte ) Ze wordt wel wakker en gaat dan kletsen, maar gaat dan zelf gewoon weer slapen na ongeveer 15 minuutjes haha. Alleen vanochtend om 6 uur heb ik haar aangelegd om haar sneller weer in slaap te krijgen...maar echt honger had ze niet want eht waren 10 slokken en ze sliep! Maar eerder was het drama, paar x per nacht drinken, en ook vaak wakker worden zonder honger.... zwaaaaar vermoeiend. Dus oh wat ben ik dankbaar dat t weer beter begint te gaan. (ze heeft nl van 5-6 weken tot 13 weken doorgeslapen van savonds 22.00-22.30 tot 's ochtends 07.30-08.00) Kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt om je meisje weg te brengen! Ik denk dat het wel went, maar heb er geen ervaring mee dus zeker weten doe ik het niet. Ikheid wauw dat is wel lang inderdaad! Dan zal hij idd overdag minder slaap nodig hebben. Yasemin gaat nu tussen 21.00 en 22.00 (meestal meer richting 22.00) in bed. En komt uit bed om 08.00-08.30. Surf veel plezier buiten! Hier waait het echt zoooo hard, geen lol aan buiten! LadyZorra, ben je stewardess? Ik hoop voor je dat je lekekr thuis kunt blijven! Ikheid, ik zou toch ook liever hebben dat ze 's nachts goed slapen dan overdag toch? Kun je overdag ook lekker wat dingen doen. Als ik dat hier doe dan raakt ze helemaal overstuur (als we haar slaapje uitstellen of overslaan) Ik moet dus altijd meteen weg als ze wakker is van haar eerste slaapje en kom dan thuis voor t 2e slaapje. Wij hebben net samen geslapen hahaha. lag televisie te kijken en toen werd ze wakker (heeft ze de laatste dagen vaker) Dus haar maar bij me genomen. Voor de rust heb ik de televisie uit gezet en toen hebben we samen nog 1,5 uur liggen slapen. Toen ik wakker werd heeft zij nog een half uurtje geslapen. In Totaal dus 2 uur en 3 kwartier! Nu is ze weer heeeerlijk vrolijk.
Nou gelukkig maar dat je binnen bent Surf!!!! Dames, hebben jullie nog wat aanvullingen voor mijn lijstje? We gaan over 10 dagen op vakantie en ben dus net begonnen met een lijstje wat ik voor Yasemin mee moet nemen. Ik wil ook wat mee nemen voor eventuele tandjes (zul je net zien dat ze op vakantie doorkomen) en voor diarree?? Dus als iemand weet wat ik daar voor kan kopen? -Onderstel -Maxi Cosi -Parasol -dekentjes -Luiers -Billendoekjes 2 pakken -7 spuugdoekjes -7 hydrofiele luiers -7 washandjes -Badgel, shampoo en olie. -rompers -tshirtjes -broekjes -truien -vestjes -sokken -baby bjorn -speelkleed -speelgoed -zwempak -zwemluiers -petjes -badcapes -zonnebrand -bepanthen -thermometer -paracetamol zetpillen -vitamine druppels -slaapzak