Zo, Ayla heeft echt wat slaap in te halen van de afgelopen paar dagen. Ze heeft vanmorgen om 06.30 uur de fles gehad, vervolgens om 12.30 uur en nu heeft Arco haar net maar wakker gemaakt, anders komen we vanavond zo in de knoei. Ik ben zelf trouwens ook zo gaar als wat...
Ik heb voor mn reserve dienst een zorgverlof opgenomen, Gerodi is zo uit zn doen, hij huilt veel en heeft echt last van het spugen. Zat al de hele dag met buikpijn bij het idee dat ik hem niet zelf kan verzorgen nu. Nu kan ik bij mn mannetje blijven en de hele nacht met hem bezig zijn als het zou moeten. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.
@ LadyZ: Dus je hoeft nu sowieso niet te vliegen vannacht? Het speenkoord dat ik had besteld was trouwens toch wel donderdag nog binnen. Hij was al met de post gekomen, maar Arco had de post ineens ergens anders gelegd...
Nou lekker toch dat je nu helemaal niet hoeft te vliegen. Ik ben er echt blij mee. Hij is nu nog een beetje stug, maar het is wel echt een handig ding. Lekker lang en in de auto van en naar Frankrijk was het ideaal. Ayla duimt veel, maar als ze wat bokkig is en niet wil slapen pakt ze ook haar duim niet en de speen wel, dus dan zocht ik half op d tast dat koord en kon op die manier makkelijk de speen in haar mond stoppen.
Dat stugge wordt veel minder als je 'm een tijdje gebruikt, anders zou ie heel erg gaan "lubberen" Ik vind het zo handig dat ie nu tenminste niet meer op de grond valt als ik gerodi optil. En dat koordje vindt ie ook echt leuk, kan ie ook mee spelen. Maar zo het speentje vinden is ook toppie! Effe graaien en proppen maar
Ja, Ayla speelt er ook mee idd. Klein nadeel: ze trekt ook elke keer aan dat koord als ze de speen in haar mond heeft . En aangezien wij 3 katten hebben en ik soms te lui ben om er even een stofzuiger doorheen te slingeren is het wel echt fijn dat de speen nu veilig blijft bungelen, haha.
Gelukkig wel! Ik heb bij elk kind staan janken... maar als ik zie hoeveel plezier ze er hebben! Geweldig Misschien kan je een flesje met een kleinere speen meegeven? dan doet ze er langer over en is ze sneller verzadigd. Als ze nu teruggeeft krijgt ze misschien idd wat teveel
Chamodent of dentinox voor de tandjes ORS voor kinderen tot 6jr tegen diarree Ik zou ook de wagenbak meenemen dus niet alleen het onderstel en de cosi. Flesjes water voor onderweg een nat washandje in een plastic zakje (lekker om op te frissen, billendoekjes wordt je niet zo fris van, eerder plakkerig) speeltjes Ga je vliegen? Een kussentje voor onder je armen, in het vliegtuig is het meestal beperkt, het aantal kussentjes en ik vond ze net ff te klein... En als je dan gaat vliegen, vraag om een plek bijv voorin daar is wat meer beenruimte, Met een dekentje kan ie dan ook lekker op de grond liggen spelen. en aanleggen bij het stijgen en dalen voor de oortjes
LZ ? een vakantiedag wat stom... mag je het niet als kortdurend zorgverlof opnemen? Hopelijk is ie snel de oude! Voor welke maatschappij werk je ook alweer? Trouwens, Femke is ook al 2 dagen uit haar hum... is wat verkoudig, denk dat het met de weersomslag te maken heeft...
Zo wat een hoop pagina's !! Mermaid weer terug he Mermaid: had je inmiddels al wat van je solli gehoord ? Of heb ik dat gemist? Wat voor koordje heb je ? Ik ben altijd bang dat hij erin stikt ofzo Ladyz: arme Gerodi ! Kan je nu eerder terecht? Maagzuur is al vervelend voor volwassenen, laat staan als baby! Hoe doe je dat dan als je reserve staat? Want als je overdag gaat slapen en je hoeft niet te vliegen ben je 's nachts klaarwakker en andersom ? Janne: Ik hoop voor je dat ze weer door gaat slapen zeg. Heb je het nog geprobeerd met de rijstebloem ? En ja, er aan toe zijn vind ik ook altijd moeilijk te zeggen maar Justin bleef happen na de fles, was boos als hij op was en kwam steeds weer eerder dus ik heb hem een paar hapjes fruit gegeven gisteren maar vandaag weer niks. En de eerste en laatste fles wat opgehoogd. Heb hier ook de rompertjes ingeslagen ! Maat 74-80. ik dacht dat ik van Demi nog had maar de meeste waren roze.. Denk niet dat Justin dat zo leuk vind heb je ze nog/al gevonden? Hier waren ze nl telkens uitverkocht. En nee het went nooit. Oh sorry dat wou je niet horen. Nee hoor, ik overdrijf. Ik vind het nog steeds niet leuk om ze weg te brengen maar Justin heeft het prima daar! Hij speelt, lacht en slaapt heerlijk lang. Hij heeft iedereen om z'n vingertjes gewonden dus zit ook vaak bij de leidsters te kroelen. Demi begint ook los te komen lijkt het dus als ze het naar hun zin hebben is het minder erg. Eten uit je mond kijken: Helemaal mee eens. Hij kijkt naar alles wat ik doe dus vind ik ook moeilijk om te zeggen. Alhoewel hij wel z'n mond open deed toen ik patatjes zat te eten Surf: ja dat is wel een goed idee ! Vlak voor mijn bevalling is Just Demi naar bed gaan brengen, normaal deed ik dat. Zodat ze er aan kon wennen dat we het allebei deden. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag ? En hagel ?? het stormt hier wel maar gelukkig nog droog. En vervelend ja dat gillen 's avonds. Demi heeft het ook een tijdje gehad dat ik echt een beetje opgefokt van werd Napoleon: Spannend volgende week !! ik weet niet precies hoe het gaat met dat geld. Ik kreeg het toen dezeflde dag gestort, bij mijn ouders werd de aannemer rechtstreeks uit het depot betaald. Duchess: Leuk op vakantie ! is 2 pakken billendoekjes wel genoeg ? Als Justin een poepdag heeft gaat er al 1 op een dag doorheen hier maar Demi zit ook nog (meestal) in de luiers. Waar gaan jullie heen ? En van harte gefeliciteerd !!! Smile: Gefeliciteerd met je nichtje ! Mooie naam ook. Kris: Heerlijk toch een paar uurtjes 'voor jezelf' of in jou geval 'voor het huishouden' Trotsemama: leuke taart !! En nou ben ik ut kwijt .... Vandaag een mooie blouse voor mezelf gekocht ! Zo'n rompertje haha met van die knoopjes in je kruis. Errug irritant maar blijft hij wel mooi zitten. En wat mooie lingerie. Denk toch dat ik overga op spinnen. Heb zo'n last van m'n knieen. Echt het brand gewoon ! Elke stap doet zeer vandaag. Dus nu even googlen naar een (tweedehands) spinning bike Heb al heel m'n leven last van m'n knieen dus denk niet dat goede schoenen gaat helpen. En buiten dat als het winter is kan ik thuis ook lekker spinnen en ook als m'n vriend weg is. Kortom; even over nadenken.
@ Mirjam: Ik heb een speenkoord laten maken op www.speenkoord.com Als je zo'n last van je knieën hebt is spinnen misschien een beter optie. Hm, ik zit net vacatures te zoeken en zie dat ze bij het notariskantoor waar ik heb gewerkt een secretaresse zoeken. Er staat niet bij voor hoeveel uur, maar ik ga morgen maar eens bellen.
nou meiden, heb niet alles meer gelezen, sorry! thijmen zelf in bed gedaan daarnet en hij is er maar 1x uitgekomen!! hij ligt nu heerlijk te slapen! (maar ja, zn papa is ook thuis...) maar goed, dit geeft wel wat hoop.... wij gaan er nu wel achteraan, allebei nogal moe... morgen moet ik mn eerste middagje werken, pff, gek idee! nou tot later!
Mermaid fijn dat je vakantie leuk was! Wat een sukkels dat ze de auto weg hadden gehaald zonder wat te zeggen. Janne wat een gebroken nachten zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Lastig ook hè al die keuzes mbt voeding. En Eva wezen wennen bij het kdv, lijkt mij ook erg moeilijk! Hier een gastouder, maar vind dat toch anders. Surf wat balen dat Thijmen zo slecht in zijn eigen bed slaapt en jij dan ook zo slecht kan slapen... Hopelijk helpt het wat jullie bedacht hebben! Duchess gefeliciteerd!! Heb je een leuke verjaardag gehad? Ann hier ook allerlei geluiden. Gillen is helaas favoriet haha! En dan echt als een meid ja 8) @ Studie ik heb havo en hbo-v gedaan, maar wil nog verder gaan studeren. Wil dan pedagogische wetenschappen gaan doen. @ Leeftijd, hier ook versterking voor de jongeren met 25 jaar oud. Pamsie heb ook even gestemd op Lotte. Zie je er erg tegen op om haar naar het kdv te brengen? Jullie hadden tijdelijk een ander dagverblijf toch? Napoleon leuk volgende week de sleutel! En hopelijk stopt het bloedverlies gauw! Smile gefeliciteerd met je nichtje! Ladyzorra wat stom dat je daar een vakantiedag voor moet opnemen! Maar wel fijn dat je bij Gerodi kan blijven. Ik heb een vraagje waar jij het antwoord misschien wel op weet. Hoe herken je reflux? Elisa zit zowat de hele dag met haar tong buiten haar mond, hoest zo af en toe, slikt melk door wat weer terug omhoog komt, spuugt niet extreem veel qua hoeveelheid, maar wel vaak en ook maagzuur. Kan dat ook reflux zijn? Ik had wat jurkjes besteld via internet voor een bruiloft en dat zou vanavond geleverd moeten worden, maar nog steeds niks... Hopelijk komt het nog!
Duchess: ik sla absoluut geen slaapje over, leg hem in bed zodra hij moe begint te worden (gapen, jengelen en in oogjes wrijven) maar slapen ho maar! En hij hoeft ook niet van mij in bed te liggen als ie alleen maar gaat liggen brabbelen. Tja en omdat ie het vertikt om overdag te slapen slaapt ie 's nachts dus heel goed. LZ: wat goed van je! Snap idd dat je dan niet opgeroepen wil worden en Gerodi 8er moet laten. Volgende keer maar weer. Mermaid en LZ: watvoor speenkoord hebben jullie? Telkens als ik Jayden optil valt de speen op de grond, niet handig! Ooh ik lees het al.. via speenkoord.com Mirjam: een body bedoel je? Blijft het idd mooi in je broek zitten. Leuk dat je gaat spinnen! Hopelijk vind je een betaalbare spinningfiets! Mermaid: ooh misschien kan je wel terug komen bij je oude werkgever? Zou je dat willen? Surf: wat goed!!! Hopelijk zet dit zo door.. Slaap lekker en succes morgen op je 1e dagje! Ka: hopelijk komen de jurkjes snel! Hopelijk heeft Elisa geen reflux, is erg vervelend.. Jayden heeft er nu medicijnen voor, heeft nu nog wel maagzuur, maar heeft er geen last meer van. Jayden huilde erg veel, spuugde maagzuur, huilen tijdens de fles, wilde niet graag liggen en spuugde zelfs uren na een voeding nog zuur en melk. Zo.. fijne avond allemaal! Ik taai 'm af! Ben moe! X