Haha, ja het grootste discussiepunt tussen mij en Joris is inderdaad de schoonloeder, haha! Joris is echt nog niet los van zijn moeder en zij kan in zijn ogen echt niks fout doen... hij ondersteunt mij dan ook nooit als ik het ergens niet mee eens ben. Ze is bijvoorbeeld van de 9 dagen kamperen om de hoek, 5 hele dagen daar geweest...zonder pardon komt ze 'per ongeluk' langs op het strand en vleit zich bij mij op de handdoek, of eigenlijk boven op Fiene, hebben we elkaar eind van de dag gedag gezegd, fietsen terug naar de camping, wie zit daar al op ons campingmeubilair te wachten...jawel schoonloeder...wie eet er ongevraagd mee...jawel... ik heb Joris toen ook gezegd dat ie volgend jaar maar met zijn moeder op vakantie moet ipv met mij. Ik was echt blij dat we even naar Frankrijk gingen, was er in elk geval niet de kans dat zij de hele tijd weer naast onze tent zou staan... Over de auto heb ik ook nog niet toegezegd hoor! Bovendien heeft ze zo'n Sparta MET...haha, dus ze moet maar een beetje in beweging komen hoor! Ik stoor me er ook aan dat ze de laatste hijs van haar peuk (zware shag) altijd bij binnenkomst in Fiene haar gezichtje uitblaast, echt bah bah bah. Sorry hoor, je ziet dat deze SM behoorlijk wat emoties losmaakt hier, vooral grommende buikgevoelens...ggrrrrrrr Ze heeft totaal geen gevoel van grenzen, put vriendschappen altijd binnen een half jaar uit, altijd doordat ze zich letterlijk aan de ander opdringt, geld leent bij de vleet, heel veel vraagt van anderen. Ze is in de tijd dat ik haar ken (3,5 jaar) al 4 keer verhuisd, omdat ze zich ook niet echt ergens kan settelen. Ze is arbeidsongeschikt doordat ze manisch is, maar ze is te alternatief om in medicatie te geloven. Ze gelooft wel in klankschalen en meditaties, waarin ze zelf ook cursussen geeft, waar nooit iemand komt opdagen... Ze noemt zichzelf beeldend kunstenares, maar ik vind wat ze maakt niet mooi. Zo...haha, nu houd ik op hoor. Ze is namelijk soms ook heel lief, grappig en zo gek als een deur, heb ook geregeld eigenlijk medelijden met haar, en dat is ook waarom Joris er altijd voor haar zal zijn. Ze is eigenlijk hulpbehoevend. Maar ik denk dat mijn twijfels bij haar als oppas wel gegrond zijn... Er vallen nu al wel een aantal keren oppassen af, want Joris zal komende weken nog wel thuis zijn op advies van de arts. En ik ben op vrijdag altijd om 1 uur klaar dus dat is ook mooi!
Hahahaah nee hoor je verveeld me niet ben aan het schoonmaken en af en toe ff zitten om wat te lezen en drinken... Ja afbouwen gaat aardig mn borsten doen hartstikke pijn maar ja hoort erbij... Ik heb trouwens hele extreme haaruitval zijn er meer die dat hebben? Echt bossen tegelijk haal ik eruit... Moet een beetje haasten we gaan straks als mn vriend thuis is naar de Ikea dus lees zo ff verder edit: en branderige ogen
Joh Marijn, wat een verhaal over je schoonmoeder, da's best pittig lijkt me om goed mee om te gaan! Ann, ja, mijn haar verdwijnt! Echt niet normaal! Vraagje bv mama's (oh de rest ook): je geeft een bepaalde hoeveelheid voeding natuurlijk mee, maar geef je dan ook dat aantal flesjes mee? Dus als je kind 3 voedingen drinkt 3 flesjes?
Trouwens ja! ook branderige ogen! Dacht van gebroken nachten (moe) ofzo, maar heb er best vaak last van. zo, ff een klein meisje voeden. Tot later!
heer herkenbaar, haaruitval en brandende jeukogen. ik denk vaak dat het aan mijn lenzen ligt, maar kan misschien best hormonaal zijn. Ik heb gelukkig haar genoeg (helaas ook op plekken waar ik het niet wil, en daar valt het nou net niet uit, bv een uiterst charmant streepje op mijn buik....), maar ik vind echt haren overal. Vooral de traptreden lijken erg graag haren te verzamelen en ook Fienes knuistjes...
Marijn: als eerste gecondoleerd... En hup hup, je mannetje weer steeds ietsje meer laten doen!! En wat een verhaal van je sm! Leuk he dat je die er gratis bij krijgt...8) (die van mij is een schat hoor, maar heb ook wel anders gehad...) Ann: Gerodi slaapt in een combisleeper met alleen een romper aan, km of lm, ligt aan het weer. Caro: jeetje, balen van je werk.... en van je bekkembodem. Sterkte meis. Janne: Kom op meis, even erdoorheen! Hoe K het nu ook is, spui het maar en ik hoop dat het oplucht! Haaruitval: had ik hier ook maar met haar, huid en nagels van de Tuinen is het echt stukken minder. MAAR mag je niet gebruiken als je bv geeft of zwanger bent ivm te veel vit A Ik heb hier echt een sprongenMONSTER, op het moment heeft ie het jammeren uitgevonden hahahaha Ik ga even fles geven, tot later!!
Ann, mijn dochter schopte de dekentjes van zich af en daarom heb ik een lekkere dikke slaapzak gehaald. Nu ligt ze er met alleen een romper in. Ik kijk elke avond wat de temperatuur op t kamertje is. Onder de 24 graden krijgt ze een romper met lange mouw aan en daarboven een romper met korte mouw. Als het straks frisser wordt nog een pyama etc. En ze slaapt heerlijk hoor. Ze voelt juist zooo lekker warm 's ochtends! Nu is mijn dochter wel echt een koukleum (net als dr mama) Hier ook thuisblijfmoeder dus, maar ik moet wel actief blijven hoor. Zorg dat we iedere dag wat doen, al is het maar een lange wandeling met de hond. Ik kan best eens 1 of 2 dagen lekker thuis blijven maar langer dan dat, trek ik niet. Maar heb daar geen werk voor nodig. Ik kies overigens thuis te blijven tot ze naar school gaat en ik hoop tegen die tijd een 2e te hebben of zwanger te zijn dus ik denk dat ik niet meer ga werken.. Wbt een KDV, ik denk dath et juist heel goed is voor kindjes om naar een KDV te gaan. Ik heb zelfs getwijfeld om 1 dag of halve dag in de week Yasemin naar het KDV te doen. Doe dit toch maar niet, maar zorg zo wel dat ik voldoende met andere kindjes ben. (veel vriendinnen met kindjes dat scheelt) Ann ik heb ook geen deken eroverheen want daar vind ik de slaapzak te dik voor. Ik heb echt zo'n dikke, soort dekbed-achtige stof. Marijn gecondoleert! Wij gaan naar Turkije. Familie opzoeken, wordt de eerste keer dat oma en opa in Turkije haar gaan zien, best spannend. Napoleon wat grappig zoveel verschil hahaha. Ik heb niet veel rompers van prenatal maar gebruikte vaak die overslag rompers en heb er nu nog 2 in mat 62/68 die prima zitten. Bij de Hema is er erg veel verschil merk ik! Ik heb er vanmiddag weer eentje gekocht die juist weer smal valt.. Ik weet wel dat die voordeelpakken echt breed vallen, die zakken over haar schouders heen! Janne ik heb geen ervaring, maar 3 flesjes lijkt me niet nodig toch? Neem aan dat ze daar ook gewoon afwassen. Hier geen haaruitval en brandende ogen. Maar had het er laatst met iemand over dat het misschien nog komt als ik ga stoppen met BV! (nog lang niet dus ) Zo, jullie kunnen echt heerlijk kletsen!!
@haaruitval: hier ook nog steeds pff wordt gek van al die haren overal @janne: ik geef wel voor elke voeding een andere fles mee! maar goed ik ben een rare ik kook ook nog steeds alle flesjes na gebruik uit! ben ff eten enzo
@ Marijn: Pffff, een schoonloeder met gebruiksaanwijzing zo te lezen. Ik snap het van Joris aan de ene kant wel, want zijn moeder is eigenlijk gewoon ziek (psychisch gezien) en het is tóch zijn moeder. Maar ik vind het heel eerlijk gezegd heel erg om te lezen dat hij altijd de kant van zijn moeder kiest. Hij zou voor jou gekozen moeten hebben, want jullie wonen samen en hebben een dochter, maar eigenlijk heeft hij helemaal niet voor jou gekozen. En wat een verschrikking dat ze de halve vakantie op jullie lip heeft gezeten. Volgens mij was ik echt gillend gek geworden. En die rook in Fienes gezichtje vind ik ook echt goor én onaanvaardbaar. Gewoon wat van blijven zeggen hoor!! Is ze helemaal van de pot gerukt! @ Ann: Die haaruitval heb ik ook vreselijk last van. Hele plukken vind ik door het huis. @ Janne: Nee hoor, gewoon 1 flesje meegeven is voldoende. Die kan je gewoon schoonmaken en dan voor de volgende voeding weer gebruiken. Té steriel is nergens goed voor, een beetje weerstand opbouwen is heel goed voor kindjes. Mijn nichtje is vandaag langs geweest met haar 3 kinderen. Was gezellig. Iva (6,5) wilde zo graag Ayla weer eens zien, echt lief. Ze is gastouder en ik heb gelijk gevraagd of ze ook op Ayla zou willen passen voor 2 dagen. Nou dat leek haar hartstikke leuk en Iva was er uiteraard ook erg blij mee, hahahaha. Wel fijn dat dat nu dus geregeld is hoor, hoef ik me daar iig niet meer druk om te maken.
Ow jullie dus ook kan bijna een paar pruiken ervan gaan maken. Is begonnen nu ik bv afbouw. Bedankt voor de stories van jullie slaapzakken! Met lakentje erover is het hier een succes ze heeft heerlijk geslapen vanmiddag (-: Wij gaan naar de Ikea. Fijne avond, Bye bye!
Misschien ben ik een zeikerd hoor, maar voor we naar Frankrijk gingen had ik voor Ayla een speenkoord besteld voor 5,83 incl. verzendkosten. Nu zit ik weer op de site te kijken omdat ik er 1 wilde bestellen voor Jhanna (van mijn sz) en 1 voor Ryan (van mijn nichtje) en nu zijn ze ineens vanaf 8,95. Vind ik wel een behoorlijke prijsstijging... EDIT: Oh wacht....volgens mij was die koord die ik voor Ayla had besteld een aanbieding en was ie daarom goedkoper. Dan heb ik niks gezegd .
Wat is het hier trouwens rustig zeg. Ik zit hier in mijn uppie thuis, en hier is ook weinig te beleven. Nou ja, nog 20 min en dan ga ik Ayla in bad doen...
Whahaha, geeft niks hoor Je mag mijn sprongenmonster wel even lenen, die wil de hele tijd op schoot, ik kan geen kant op haha
Duchess, zou kunnen dat haaruitval pas komt met stoppen met bv. Ik ben inmiddels weer een keer ongesteld geweest, en sinds die tijd heb ik hele bossen in mijn borstel... En mijn zwanger-buikhaar is ook als sneeuw voor de zon verdwenen! (er gloort hoop aan de horizon Marijn! ) Overigens zijn die hormonen maar raar, want 2e menstruatie blijft weer uit. Ach, vind het niet erg hoor He Mirjam, bij onze Hema waren de rompers weer aangevuld! Mermaid, wat fijn van de oppas voor Ayla! Met dat rare kdv bij jullie met wachtlijst tot in eeuwigheid heb je dat wel nodig.... Heb je nog gebeld over die functie in dat notariskantoor? Haha, E5,83 ziet er ook ewl uit als zoveel procent korting, zo'n raar getal... Thanks voor de opmerkingen over het flesje. pfff, elke keer loop ik achter de feiten aan voor m'n gevoel. Heb leuk potjes melk in de vriezer, maar dat zijn ook handig kolfpotjes waar ik nu dus niet in kan kolven. Lekker snugger Meiden, nemen jullie heel strikt de bv in een koeltas mee, onderweg van werk naar huis en van huis naar kdv? (sorry voor mijn gezeik elke keer over dat kolven enzo hoor, maar ik krijg er voor m'n gevoel maar geen grip op en dat is echt lastig)
Heb morgenochtend trouwens een gesprek op mijn stage en ik kon geen oppas regelen, dus nu neem ik Eva mee, dat was geen probleem verder. Ben benieuwd of ze lief is haha! ok, ik ga ervandoor, tot morgen meiden!