@mermaid: lekker dat het geregeld is voor de opvang van Ayla, en gezellig dat je nicht langs is geweest!!
@ Janne: Ja, ik heb vanmorgen gebeld over die vacature. Erik (de notaris waar ik voor gewerkt heb en die ik gisteren mailde) was al langs de P&O-dame gelopen om te zeggen dat ik hem erover gemail had. En ik belde al om 09.15 uur ofzo, dus 1 van de eerste dingen die Erik gedaan heeft vanmorgen is langs P&O lopen, hahaha. Ze zoeken eigenlijk wel iemand voor minimaal 4 dagen, maar ze zou het gaan bespreken en ik hoor dan deze week nog verder. Poe, ik hoop echt dat het wat gaat worden....
Ann: wat lief een; Tara heeft een vriendje! Hier heeft een slaapzak geen nut, trapt ie zichzelf nog door het hele bed heen, dus nu stoppen we hem heel strak in onder een dekentje, dat lijkt te helpen. Caro: balen dat je werk zo tegenviel! Janne: komt vast goed, Eva zal het hartstikke leuk gaan vinden. Marijn: ik krijg meteen moordneigingen als ik die verhalen over je sm lees! Wat een mens zeg! Mermaid: fijn dat je sz zo gelukkig is met d'r vriend. En wat een popje lijkt die Jhanna mij.. zeker met dat vele haar! Surf: ja 2 zusjes, 1 van 23 jaar en 1 van 27 jaar. Kris: hier ook janken om alles.. erg raar! Had ik nooit! Ann: hier ook haaruitval.. m'n borstel zit na één keer kammen helemaal vol! En onder de douche ook erg.. bah! In Jayden zijn handjes en op de bank.. overal haar! Valt me nog mee dat ik nog haar op m'n kop heb zeg! Brandende ogen heb ik geen last van. Duchess: leuk naat Turkijke! Is het daar nog lekker weer nu? Spannend dat je so je kleine meid voor het eerst gaan zien! Mermaid: dat is fijn bij je nichtje! Heb je dat iig alvast geregeld! Ann: have fun bij de Ikea! Janne: spannend morgen op je stage! Zal vast goed gaan! Hier: zusjes zijn geweest, was weer erg gezellig! Ze waren niet weg te slaan bij Jayden. Manlief heb ik nu ff op pad gestuurd om de banden van de kinderwagen ff op te pompen bij de benzinepomp. Manlief gaat straks naar vrienden, dus ik heb avondje alleen, heerlijk! Hardlopen ook alweer 8er de rug.. pittig zeg! De hele sessie 2 minuten hardlopen en dan 1 minuut wandelen. Maar heb het weer gehad en helemaal volgehouden. Verslavend! X
meiden even snel, hier eerste werkdag goed gegaan, net ook met ophalen en eten enzo. kasper ligt in bed en thijmen gaat er zo in... maar hij wil nog een bumba kijken... dus ik moet de laptop inleveren haha... tot later!
Ja, ik heb een koeltas met 3 van die koelelementen erin. Het is voor mij ook een half uur rijden en in de auto is het vaak erg warm. Ik neem dan liever geen risico's! Vooral niet als je het in wilt vriezen.
@surf: fijn dat je eerste werkdag goed gegaan is. @mermaid: ik duim voor je dat deze baan wat wordt he bah al die regen ik vind er niks aan
Surf: Fijn dat Thijmen goed geslapen heeft. én dat het goed is gegaan met werken. Nu lekker bijkomen. Marijn: rook in Fiene's gezichtje blazen !!!!??????????? of alleen de adem zeg maar... want als het echt rook is zou ik haar toch een hoek verkopen !!!!!!!!!!!!!! Ja mannen kunnen ook goed na-zieken zeg maar, groot gelijk dat je er wat van heb gezegd. Je zorgt al weken voor hem. En wat vervelend dat te telkens bij de tent zat zeg.. lijkt me echt irritant ! Janne: Kdv/oma. Tja ligt eraan. Mijn so zijn ook een beetje apart maar stapelgek op de kids, inmiddels passen ze ong om de week 1 dag op en dat gaat super. Demi en Justin genieten ervan en zij ook. Ze luisteren ook gewoon naar hoe wij het willen en dat is wel fijn. Ligt er helemaal aan hoe je sm is, eigenwijs en gaat ze Eva verwennen of luistert ze naar hoe jullie het willen? En kdv is echt zo slecht niet hoor, voor je gevoel omdat je haar bij vreemden achter laat. Maar Justin haalde ik vandaag ook uitgebreid lachend op, hij is gek op iedereen Ann: Ik doe Justin in slaapzak en dan alleen een truitje met lange mouwen, zodat z'n armen niet bloot zijn. En een lakentje er over heen maar ik leg hem dus op z'n rug met z'n voetjes bij het voeteneind. Een half uur later ligt hij op z'n buik met z'n voeten bij het hoofdeind. En de volgende ochtend ligt hij met z'n hoofd bij het voeteneind nog steeds op z'n buik. Kortom, dat lakentje heeft geen zin Mermaid: Oh dat zou super zijn ! En als ze officieel gastouder is krijg jij ook gewoon je toeslag toch ? Nou ik ben benieuwd voor die baan. Caromama: Nou geen lekkere dag dus. Moet je oefeningen doen weer voor je spieren ?? Ego: Eerste werkdag van de week zit er weer op. Vrijdag is m'n collega voor het laatst die gaat met zw verlof maar we kunnen zo goed opschieten met mekaar dus vind het erg jammer. En m'n knieen doen nog steeds zeer Justin heeft vers fruit op op het kdv, ik had gezegd dat het niet perse hoeft maar als ze in de knoei komen met flesjes (hij heeft er niet helemaal genoeg meer aan) dat het wel mag. Dus heeft hij een paar hapjes op en was precies genoeg om de fles te rekken. Gisteren waren we een dagje bij m'n moeder, kom ik thuis is Justin z'n klamboe naar beneden gekomen incl een stukje afwerking van het plafond Godzijdank waren we er niet want als het gebeurd als hij in bed ligt en je gaat niet kijken omdat je denk dat hij ligt te jammeren................................ En de punt van de klamboe was ook nog eens stof dus geen gaas. Nou m'n mannetje wil playstationnen dus moet ik internet afstaan.. Oh ja, we gaan een nachtje samen weg binnenkort. Iemand nog tips ?? ik dacht aan maastricht ...
Hey meiden, Sorry, kom even binnenvallen en ben ook meteen weer weg...maar wil jullie allemaal bedanken voor de lieve reacties op hyves!!! We hebben een super leuke dag gehad en Seeger is super verwend! Hij ligt nu heerlijk te knorren en mams kan dr zo naast....BEN KAPOT! We hadden natuurlijk zondag ook al een feestje. Ik beloof dat ik snel weer mee kom kletsen, maar op de een of andere manier vliegen de dagen hier om! Ik hoop dat alles hier verder goed is! IK KOM SNEL TERUG!!!! xxxxx
Jammer van je collega! OMG die klamboe.. ik zat er laatst aan te denken om die weg te halen boven zijn bedje, omdat ie nu door heel zijn bed heen raast, dan heeft ie die klamboe ook een keer te pakken dacht ik.. Wat lekker vers fruit! Vanaf 6 maanden ga ik het ook vers maken, net zoals de groentehapjes. Heb er een kookboek voor, handig! Uhm, Luxemburg vind ik geweldig en aan zee is ook wel leuk! Kun je lekker uitwaaien.. Fijne avond!
Hé liefurd! Fijn dat de dag zo geslaagd was! Seeger zal wel goed verwend zijn!? Denk aan jezelf, rust lekker uit en kom weer gezellig meebeppen als je er de tijd voor hebt.. Alvast trusten voor straks! X
Het is ook een hele organisatie om èn flesjes te hebben om mee te geven, èn flesjes om in te kolven èn dan nog voorraadflesjes. Ik vind het ook een gepuzzel hoor. Zit nu ook alweer te denken wat ik morgenochtend zal doen. Ik heb in de koelkast nu voldoende staan voor minimaal 6 voedingen, hij drinkt er op het KDV altijd 2, maar ik neem wel 1 reserve mee. Maar goed, dan heb ik dus nu al genoeg voor de rest van de week. Morgen dus weer gaan invriezen en heb net gehamsterd dus de vriezer ligt vol.... Maar goed, over de koeltas voor de bv: Ik kolf alleen thuis, dus voor mij geldt alleen de rit van huis naar KDV, dat is 5-10 min (incl Emma op haar groep brengen), dat zou best zonder koeltas/koelelement kunnen als het daarna direct in de koelkast gezet wordt. Door drukte op het KDV als kindjes gebracht worden, kan het nog wel eens even duren voor ze er aan toe komen om de melk in de KK te zetten. ik heb een toilettas waar ik altijd de flesjes in doe, ik doe daar dan een koelelement in. Maar soms doe ik het ook niet, dan zorg ik wel ervoor dat ik de flesjes zelf in de koelkast zet op het KDV. Ik weet anders niet hoelang de flesjes buiten de koelkast blijven staan.
@ Surf: Wat fijn dat je eerste werkdag geslaagd was! @ Mirjam: Jee, de klamboe naar beneden komen zetten . Wat een geluk dat Justin niet in zijn bedje lag! Gatverdarrie Ayla had zichzelf net lekker ondergescheten. Ik dacht na de fles al dat ze gepoept had, dus ik wilde het even checken en toen greep ik zo in de kak. En ze was natuurlijk net in badje geweest . Inmiddels is ze weer schoon, ligt ze in bed en zitten de romper en het pyjamabroekje in een emmer in de Biotex. En het was geeneens een luier vol, maar heel erg dun, dus vandaar het lekken waarschijnlijk.
marijn ja dat zijn mannen ik herken het en gecondoleerd leuk he als je ouders zo blij zijn als ze die kleine weer zien hier is het ook andersom noa kan zo blij worden als ze haar opa en oma weer ziet ikheid gezellig dat je zussen zijn geweest ik mis dat soms best wel me zus woont anderhalf uur verder en ze werkt nog fulltime mssn dat het straks anders word als ze ook partime gaat werken dat ze het mssn gezellig vind om een dagje hierheen te komen of andersom janne hier past oma wel 1 dag in de week op ik vind het heerlijk! en noa vind het ook fantastisch als jij j er niet goed bij voelt moet je het niet doen kris balen van je nacht! hopen op vannacht dat het beter gaat caro balen dat het werken zo tegenviel!! en balen van je bekken ik merk hier sinds ik weer best veel werk dat de pijn ook terug komt morgen maar even sportschool en mssn verwijzing naar het bekkencentrum in rotterdam marijn sorry hoor maar het is toch logisch dat je niet bij jou thuis mag roken !helemaal met z'n kleintje en je auto op eisen ! ik hou me mond netjes hihi en emo verstrengeld begrijp ik ook goed als wij het anders willen voor noa en thobias word het andere vervolgens gedaan,maar dat durf ik echt niet te zeggen tegen me sm! ann hier alleen een rompertje met korte mouwen in de slaapzak want meneer is echt warmbloedig en zweet heel gauw ka lekker druk dagje! marijn PARDON ! OOk NOG ROOK (ZWARE SHAG) UIBLAZEN IN FIENE HAAR GEZICHTJE!!! HIER ZOU IK ECHT WAT VAN ZEGGEN!! HET MAAKT ME AL BOOS BIJ HET LEZEN mermaid spannend hoop dat je een posi telefoontje krijgt mirjam jammer van je collega zoo hier op de dag een rustig dagje gehad lekker met het gezinnetje kadootjes uitpakken(noa dna ) en lekker met haar scootertje die ze heeft gehad van ons lekker over het winkelcentrum gereden vanavond zijn me schoonouders geweest en me schoonzus noa ligt wel net 3 kwartier op bed maar het bizarre vind ik mevrouw is 2 en ze zit ineens in een andere fase ze werd vanochtend wakker en ze ging ineens van alles met haar pop doen pop moest in de wipper pop moest luier om pop moest kleertjes aan en pop moest slapen en het is echt waar ik ben 2 en ik zeg nee echt op alles noa wil je toetje(wil ze namelijk altijd !) Nee noa geen toetje en ineens slaapt ze 2 a 3 uur smiddags en wordt ze sochtends pas kwart over 8 wakker