Ja hè!? Mijn zwangerschap was goed te doen, alleen op het laatst veel vocht en carpaal tunnel syndroom, maar tis het allemaal waard geweest. Manlief denkt niet dat het januari gaat worden, die wil w8en totdat Jayden een jaar is.. ach scheelt ook maar 3 maanden Ik ben ff fruithapje geven! X
Maar bij mij komt het kind dan toch wel Ik moest bij eva de persweeën ophouden, dus ik puffen maar ze kwam er gewoon uit... (toen al eigenwijs )
Haha hier precies hetzelfde, Quschke! Ik heb heel veel verdriet gehad de eerste 3 maanden. Vooral dan omdat ik er niet van had kunnen genieten en het nu voorbij was. (owjee komen de tranen alweer, hoezo labiel) En als ik nu iemand zie lopen met dikke buik, dan wordt ik gewoon jaloers. Erg he. Ik wilde altijd twee kinderen maar nu ik bevallen ben, kan ik me dus niet voorstellen dat ik het allemaal nog maar één keer mee zal maken. Ik heb nu dus besloten dat ik er vier wil.
Haha..heel herkenbaar. Hier ook altijd graag 2 kinderen...mijn man wilt da tnog steeds, maar ik twijfel...hihi. Achja...eerst maar eens voor een tweede gaan over tijdje. Zullen toch echt anders huis moeten hebben....