April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Smile: Rare meid! Natuurlijk ben je nog welkom! Gezellig dat je er weer bent. Wat een vrolijk meisje zeg en een mooie bos haren. Over de flessen zou ik me niet teveel zorgen maken. Als Noëlle tevreden lijkt en goed groeit zit het wel goed. Je kan er moeilijk meer melk in slaan ;).

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@Mermaid thanks. Hoe spreek je de naam van je dochterje uit? Ajala zeg maar?
    Inderdaad meer krijg ik er gewoon niet in als ze niet meer wilt doet gewoon haar lipjes stijf op elkaar of kijkt ze me aan en gaat dan kletsen en laat alles eruit lopen alsof ze wil zeggen dat ze vol zit.
    Omdat ze in het begin met de bv erg was afgevallen en ik noodgedwingen over moest op fv ben ik best wel eens onzeker of ze nu wel aankomt. Maar inderdaad ze is gewoon tevreden

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    wow smile, wat een haar!! Mooie meid.
    Wat een kale knikker heb ik dan, maar ach, veel vrouwen vallen op kale mannen hahaha
    Als Noelle daar genoeg aan heeft, zou ik me geen zorgen maken hoor

4. smile17

smile17 Niet meer actief

@LZ haha nou het haar komt vanzelf wel hoor! En inderdaad voor een man is een kaal koppie ook wel stoer!

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

smile
    tuurlijk ben je weer welkom
    zat al naar je hyves te kijken en dacht die is een poos niet geweest op zp :p dacht er echt toevallig vandaag aan !

welkom terug en klets weer lekker mee joh is alleen maar gzellig

6. smile17

smile17 Niet meer actief

ik ga eens even de bevallingen teruglezen ben ik eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar.

@TM toevallig heb ik vandaag de foto's van Noelle op hyves gezet en nog even naar jouw foto's zitten kijken hahaha telepathie ofzo

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Smile, he, leuk dat je er weer bent! Wat een mooie meid heb je zeg! Die van mij is ook nog zo goed als kaal, maar er begint nu een klein beetje haar te groeien! Yes! Ik heb de speldjes al in huis, nu het haar nog!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ TM, wat balen dat Ab z'n arm weer uit de kom is zeg! Blijft dan toch wel een zwakke plek waarschijnlijk!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kleintje: leuke foto en superleuke kleertjes hoor! heeft ie goed uitgezocht haha

@kris: iets van: heel veel sterkte en we denken aan jullie... moeilijk hoor!

@voedingen: hier dus ook 6-7, soms 8, maar gelukkig zijn die wel altijd allemaal overdag, de nacht blijft van 8 tot 6, dus dat is super! de ene dag dus meer een melkfabriek dan de andere...

@hier: kasper is vanaf vrijdag nog erger gaan spugen, dnek dat ie mssn wat ziekig is, hoewel hij geen koorts heeft. de hele ochtend al wat jengelig en maar spugen steeds. nu ligt ie er gelukkig even in, hopelijk slaapt ie even 2 uurtjes ofzo...

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @wonder: o lekkere nacht joh! super!

@tm: onee, weer zn arm eruit! wat vervelend zeg! wel gezellig natuurlijk dat ie nu weer een weekje thuis is hihi

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @smile: welkom terug! wat een prachtig meisje hebben jullie!
    en natuurlijk ben je weer van harte welkom!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    sorry, heb een beetje in fases gereageerd... zo komen we snel aan deel 5 haha

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ben vanochtend nog met Lukas terug geweest naar de huisarts ivm zijn diaree. Nou moet ik dus een beetje ontlasting opsturen naar het laboratorium! Ik heb er een heel setje voor meegekregen, maar ben benieuwd of het zo makkelijk zal gaan als ze op de gebruiksaanwijzing doen voorkomen!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Caro: aaaah wat een knappert zeg! En die lach.. een hele grote lach! Mooi armbandje ook, zeker met die hartjes-vorm eruit!
    Nee denk ook niet dat dat heel gemakkelijk zal gaan, in ieder geval ervoor zorgen dat ie niet snel doortrekt..

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahaha! Jayden heeft sinds een week door dat er een tong in zijn mond zit, geweldig zeg! Hij eet 'm nog net niet op..

18. smile17

smile17 Niet meer actief

@CM mooie meid zeg! En wat een geweldige foto. Het is zo moeilijk precies die goede lach vast te leggen. En inderdaad mooi armbandje.

@Surf wat vervelend dat Kasper zo spuugt. Is het echt overgegeven of teruggeven?

@Ikheid grappig he die tong en alles wat ze ontdekken. Noëlle zit nu constant op haar onderlip te sabbelen en bellen te blazen.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: wauw wat een leuke foto zeg!
    en een prachtig armbandje!

@smile: tja hij spuugt al heel veel vanaf het begin, maar nu lijkt het wel een stuk erger. bij de ha hadden ze al gezegd dat het wrs reflux is, maar zolang hij er geen last van heeft, doen ze er niets aan. nu inmiddels weer 6 weken verder ofzo en het wordt nog steeds niet minder en nu juist erger. mssn nog maar een keertje terug gaan. of het is nu echt overgeven omdat hij niet lekker is... moeilijk te onderscheiden vind ik...

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: geweldig he, hoe ze hun hele lichaam ontdekken. de handjes, de voetjes, hun stem (hij kraait de hele dag, echt gillen geblazen). en jayden nu dus zijn tong, lachen hoor!

Deel Deze Pagina