April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: balen zeg van dat spugen! Hier hebben ze dus medicijnen gegeven om het zo draaglijk mogelijk te maken voor die kleintjes. Ze kunnen er echt veel last van hebben.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja echt super hoe ze hun lichaam ontdekken! Moet er zó om lachen!

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Smile: Welkom terug en wat heb je een prachtige dochter!!!! Wauw!

@TM: wat naar dat Ab zijn arm weer uit de kom heeft....een vriendin van me heeft dat ook. Vaak is het zo dat wanneer hij dr een keer uit is gegaan het vaker gebeurd:(

@Surf: wat naar dat Kaper weer zoveel spuugt....zou het dan toch niet een kma zijn? Heel naar hoor!

@Hier: Elin is onwijs gegroeid!!!! Ze is nu 67 cm lang en 7385 gram!!!!:$ Lengte zit ze boven de curve en gewicht op de curve...dus ik ben apetrots!

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wat een mooie armband.....Das het leuke van een meid, die kun je armbandjes om doen en lekker frutselen aan de haren.

Justin's haren als ie net uit bad komt. Lekker afdrogen en daarna kammen...dat vind hij heerlijk:D

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @wonder: wat super dat ze zo groeit joh, echt fijn!
    en tja kma... ik weet het niet, ga denk ik toch nog een xtje bij de ha langs..

@quschke: wat een geweldige foto!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Ikheid: hahahah die Jayden die eet zijn eigen tong erbij op!:D

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wauw! Daar zou ik ook heel trots op zijn! Wat goed zeg..

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Geweldige foto! Wat een haar zeg.. Hier moet ik ver zoeken naar haar, wel berg nu :x

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Quschke: wat een leuke foto en wat een haar joh!

@CM: wat een super mooie armband! Heel lief hoor!

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Berg heeft Justin geen last van, zal wel komen door de gel (zwitsal haarlotion) die er iedere dag in gaat. Helaas zakt z'n kuif altijd in:p

@ Wonder: Altijd fijn om te zien als ze goed groeien. Bij Justin ging het de eerste weken ook niet hard..Nu is hij aan een flinke inhaal race bezig:D

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier ook gel.. maar helpt niks.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga afsluiten, mn moeder komt zo en ga straks nog even naar een vriendinnetje en dan boodschapjes halen en koken etcetc...

tot later!

15. smile17

smile17 Niet meer actief

@Wonder zo die is hard gegroeid goed hoor!

@Ikheid Noëlle had ook erg last van berg en ik smeerde ook altijd lotion in wat niet hielp. Het is er nu helemaal uit door onder de douche even de straal op haar haartjes te houden en de velletjes spoelden er zo uit na 2 a 3 douchebeurten helemaal weg en ze vindt het heerlijk ook die straal en probeert hem op te eten ;)

Wat een schat Kasper in zijn stoeltje.
    Gaat reflux eigenlijk vanzelf over?

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Surf, wat vervelend van dat spugen. Noa spuugt ook echt superveel. Wordt er soms echt moe van. Heb ik haar net helemaal gewassen en aangekleed, is alles al weer kletsnat. Huisarts heeft vorige keer Zantac voorgeschreven omdat ze echt last leek te krijgen van het spugen, maar dat is nu weer over. Ze huilt niet meer na het spugen.

@ Quschke, wat een geweldige foto! Lijkt Einstein wel met dat haar! Hahaha!

@ Wonder, zo die Elin zeg! Lekker gegroeid!

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, hij kijkt helemaal verbaasd! Zo van "hé, ik kan zitten!"

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik snap er niets van. Al drie weken lang moet Lukas echt wel gemiddeld vijf keer per dag poepen. Nu moet ik wat opsturen en meneer heeft heel de dag nog niet gepoept! (ja vanochtend een beetje, voor we naar de huisarts gingen...) Hij heeft al wel vier keer op de wc gezeten "MAMA! IK MOET NU POEPEN!!!" :$ Ik gelijk aan komen rennen met mijn opvangbakje en dan is het "Oh nee, toch niet..." ;) :D

19. smile17

smile17 Niet meer actief

@Cm hahah zie je al rennen. Maar serieus wel heel vervelend hopelijk komt de grote boodcshap snel voor je.

Deel Deze Pagina