nee thobias deed het nog niet andersom ach ja vind het wel gezellig dat ie thuis is kan ik afentoe ook alleen ergens heen woensdag moet hij weer naar de orthopeet en dan gaan ze kijken wat ze er aan gaan doen ik denk dat ze willen opereren en dan is hij minstens 6 weken thuis heb al gezegd als hij dan weer wat kan dat ik dan wel lekker veel ga werken dan mag ab even huispapa spelen
Wow wat snel en wat gaaaaaaaaaaf !!! Dit weekend al, jeetje wat snel ! En hoe verhuur je het nu dan ?? Voor een bepaalde tijd of tot het verkocht is ??
hahaha ben benieuwd Maar als hij geopereerd is kan hij toch ook een tijdje z'n arm niet gebruiken lijkt me ?
He Ann, wat gaaf dat je al zo snel jullie huis kunt verhuren. Krijg je dan deze week al de sleutel van jullie nieuwe appartement? Enne, als je nog een keer uit eten wilt tijdens het klussen. Er is een heel lekker pannenkoekenrestaurant in Barendrecht .
@ MIrjam, wel fijn dat ze het zo serieus nemen. Nu woensdag nog even bespreken van dat erin klimmen en als dat opgehelderd is kunnen jullie Justin hopelijk met een gerust hart weer achterlaten. Ik ga Noa morgen voor het eerst wegbrengen naar de creche. Ben nu al wel een beetje zenuwachtig Hahaha, die Demi, wil al voetballen met Justin. Nou, dan zal ze toch nog heeeel eventjes moeten wachten!
hihih ja maar als hij het wel weer kan en nog niet mag werken dan ga ik even veel werken extra centjes ping ping
ja haha ik zei ook dat als Justin groter is dat hij dan wel met haar kan voetballen en toen ging ze met zo'n pruillipje naar haar bal staan staren ...... Spannend zeg morgen, gaat ze alleen de ochtend ?? Komt vast helemaal goed hoor, en is voor Lukas misschien ook wel fijn om jou even voor zichzelf te hebben.
Ik heb eerst een intakegesprek om 9 uur en dan blijft ze een uurtje of twee daar. Zodat ze haar in ieder geval een fles kunnen geven om te kijken of dat goed gaat. Als het weer meezit ga ik met Lukas naar de kinderboerderij. En anders gaan we thuis spelletjes doen.
Leuk !! En ben benieuwd hoe het gaat ?? hoe gaat het thuis met de flessen?? Vandaag hier trouwens heel goed. M'n vriend heeft m'n op het hart gedrukt te rekken met de flessen omdat ik veel te snel geef, dus de fles niet opgaat en dan wil hij weer snel maar gaat die ook weer niet op en zo gaat dat heel de dag door.. dus vandaag was ong: 0600 bv 0830 fles 200 ml 1230 fles 230 ml 1630 fles 200 ml 2000 fles 230 ml Dus 860 ml in totaal + 1 bv ... dan hoef ik hem toch niet wakker te maken straks ?? heb vanavond dus geen bv gegeven en ook niet gekolfd ... het schiet echt niet meer op die 2 voedingen want hij haalt er veel te weinig uit en weer de productie gaan opkrikken zie ik niet meer zitten.. vind het wel heel pijnlijk maar hij doet het goed op de fles dus heb er ook wel vrede mee ..
Tot nu toe gaat het wel goed met de fles. Ze heeft hem nu een weeklang 's avonds half slapend gedronken en één keer klaar wakker van mijn SM en één keer van mijn man. Ik geef vanavond de laatste voeding ook weer met de fles. Dus ik hoop dat het morgen net zo goed gaat! Ja, ik weet nog wel bij Lukas toen ik de laatste voedingen moest stoppen omdat ik niet meer genoeg had. Echt jammer, maar als je kindje het beter doet op fv.... En je hebt toch drie maanden bv kunnen meegeven. Dat pakt niemand je meer af!
Nou dan lijkt het erop alsof ze de smaak te pakken heeft ! Ik hoop dat het morgen goed gaat... Ja ik vind het echt heel jammer maar het combineren werkt hier gewoon niet.. Tuurlijk als ik alles op alles zet zou ik bv kunnen blijven geven maar in combinatie met Demi en m'n werk geeft dit ook een stuk rust thuis. Denk dat als hij morgenochtend wakker wordt dat ik hem wel aan de borst leg... misschien wel de laatste keer .. Ja zeker 3 maanden en heb nog bv in de vriezer wat ik dan misschien als laatste voeding blijf geven tot het op is ..
@mirjam: zozo demi is goed verwent en sneu dat ze graag met haar broertje wilde voetballen dan moet ze toch echt nog ff wachten @cm: spannend noa voor het eerst naar de opvang maar komt vast goed!! @ann: super zeg dat het al verhuurd is!!
Ik hoop dat het dalijk met mijn werk goed blijft gaan. Ik heb eigenlijk mijn zinnen gezet op minimaal 6 maanden volledig bv. Maar als dat niet lukt, dan is het jammer maar helaas. Ik wil dit voornamelijk ivm de allergiën en astma van mijn man en Lukas. Het geeft natuurlijk geen garantie dat Noa het niet krijgt, maar verminderd wel de kansen. Ik ben nu weer iets meer gaan kolven om een voorraadje op te bouwen en dat merk ik wel aan mijn borsten zeg! Weer flinke bombonella's en regelmatig weer lekkages! Gister nog in het pannenkoekenrestaurant. Ik merkte opeens dat mijn shirtje een beetje nat was. Dus ik vraag heel zachtjes aan manlief of hij de verzorgingstas wil geven, zodat ik kan kijken of daar toevallig nog wat zoogcompressen in zitten. Dus hij vraagt waarom ik de tas wil. Dus ik wijs subtiel op mijn shirt. Zegt hij keihard; "Oh jee, heb je lekkage?" Grrrr, mannen!!!
Geen flauw idee! Ik had er, tot het hier van de week werd gezegd, nooit eerder van gehoord! Heb jij zo'n slaapkop dan?
hahahah lekker handig he mannen... Hoe lang duurt dat dan tot er weer meer productie is ?? haha zie je het zit nog steeds in m'n hoofd om op te krikken wilde ook zo graag 6 maanden geven ..... (en wil m'n bombonella's terug... snik snik .. maar slappe hap wat er nu hangt )
Ging bij mij vrij snel. Ben vorige week zondag begonnen met kolven. Eerst 's morgens de borst die ze niet dronk en tussen voedingen door nog 20 of 30 cc. Inmiddels kolf tijdens een voeding 100 cc uit de andere borst. Ik doe dat niet elke voeding, gemiddeld 1 voeding per dag. En soms nog klein beetje tussendoor of na een voeding nog 20 of 30 uit de borst waaruit ze dronk (ik geef trouwens altijd maar één borst per voeding, dus dat maakt het kolven wel wat makkelijker). Ze zeggen dat het kolven met een dubbele kolf de productie ook verhoogt, dus vandaar dat ik die dubbele elektrische kolf heb besteld. Als het goed is komt hij morgen, dus ik ben benieuwd!
Maar eh, over kolven gesproken. Ik ga het gelijk maar even doen en dan zo mijn meisje de fles geven. Tot morgen!