April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ja ze kan behoorlijk slapen dus ik denk als straks de late flas vervalt ze wel aardig lang zal slapen!! ik had er trouwens ook nog nooit eerder van gehoord hoor;)

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Caromama: zit Lukas nog in een autostoel ??? ik zit te kijken voor een autostoel voor Demi die meegaat tot 11 jaar maar tot hoe oud zitten ze eigenlijk in een stoel/zittingverhoger ??
    Ik zag net ergens 1.35m staan maar hoe oud ben je als je 1.35 ben ??

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    een jaar of 7 de een groeit wat sneller als de ander natuurlijk

4. mirjam2112

Ik ook niet hoor ... ik denk dat het ook een beetje aan het gewicht ligt .. als je bijv een (te) klein kindje heb die die voeding nog echt nodig hebt kan ik het me voorstellen maar als ze gewoon goed groeit zou ik me er geen zorgen om maken ..

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ff snel nog...
    Ja. Lukas zit nog in een autostoel. We hebben er zo één waarbij je de rugleuning eraf kan halen, zodat hij als hij ouders is alleen nog de zitverhoger kan gebruiken. Lukas is nu ruim 5 1/2 en is ca. 1,12 meter lang. Maar hij is wel vrij klein voor zijn leeftijd.

Ben nu echt weg!

Doei!

6. mirjam2112

Thnx ladies ...

ik zit alvast vooruit te denken:
    als Justin 9 maanden is is Demi 2,5. Dus kan ze nog niet in een stoel van 3,5-11 jr.
    Maar om nou nóg een groep 2 (9mnd-3,5jr) stoel te kopen vind ik zonde van het geld.
    Dus kan ik beter nu voor Demi een stoel kopen van 9mnd tot 11 jaar en dan kan Justin de komende 3,5 jaar in de Priori van Demi..
    Snappie um nog ...
    Alleen zijn die stoelen vrij duur ..

7. mirjam2112

Nou dan ga ik ook maar slapen .... truste allemaal !!!

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    bij de hema hadden ze autostoelen in de aanbieding

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @cm: trusten

@mirjam: slaap lekker

10. mirjam2112

thnx ik ga nog ff googlen en dan écht slapen haha

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Weer even bijgelezen:

Caromama: Hier ook borstvoeding en maar 4 voedingen per dag. Ik vind het wel heel fijn hoor, geeft me wel rust om niet de hele dag aan het voeden te zijn, maar goed je hebt er zo weinig over te zeggen. Ben nu af aan het bouwen en misschien dat Tomas op de fles wel weer meer wilt :D

Kleintje: Ik heb vandeweek dezelfde blouse gekocht haha, maar moet nog even wachten; heb maatje 74 gekocht...

Quske: Wat een geweldige foto van Justin met zijn haren net uit bad!! Heerlijk!!

Mirjam: Ik zou Justin niet extra wakker maken hoor; als hij honger zou hebben zou hij zich al wel gemeld hebben...Maar ik begrijp dat je dus je 2 bostvoedingen niet aanhoudt? Ik heb gisteren en vandaag de veoding van 14 uur vervangen door de fles en dat gaat prima. Vanaf vrijdag wil ik dan ook die van 11 laten vervallen en dan kijken of ik die van 8 en 18 nog wel kan blijven geven. Maar als ik jou zo hoor moet ik daar niet teveel op rekenen :(

Tomas begon vanavond ook ineens met een poging tot omrollen omdat zijn knuffel buiten bereik lag; erg leuk om te zien!!

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Maar volgens mij ben ik nu bijgelezen en is de rest naar bed :D

13. mirjam2112

Franka: denk dat het bij jou wel goed kan gaan hoor.. Jij zit nu op 4 voedingen maar Justin kwam nog elke 2 uur! Denk dat ik wel genoeg melk had maar niet snel genoeg aanmaakte en nu dat ik vrij snel ben afgebouwd gaat het helemaal naar beneden ..
    Zit trouwens nu weer te twijfelen om terug naar bv te gaan haha

had ineens een geweldig goed idee !! Om de eerste mutsjes (of mssn wel eerste kleertjes) van Demi en Justin te laten inlijsten!!
    Iemand ervaring met zoiets ?? Of zou ik dat misschien wel zelf kunnen?

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Vraagje voor morgen: Heeft er iemand ervaring met het zelf maken van hapjes met behulp van de babycook van Beaba?? Ben aan het overwegen er één aan te schaffen maar wilde graag weten wat andere ervan vinden :D

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    haha dacht dat jij ging slapen:p
    denk dat je dat wel zelf moet kunnen!! ligt er een beetje aan hoe je het wilt natuurlijk maar denk niet dat het heel moeilijk is.

ik ga in elk geval wel slapen

weltrusten

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    sorry geen ervaring mee!!

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @mirjam: heb ook zitten spelen met het idee om het geboortepakje van Tomas in te lijsten...Ik denk dat je dat best zelf kunt doen...Gewoon een mooie grote lijst kopen met een mooie kleur achtergrond en dan de lijst ervoor :D

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Weltrusten!!

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    poging gedaan om bij te lezen : sorrie mislukt...

Late dienst gehad, was super druk. Uitgescholden door de echtgenoot van een client die vanavond opgenomen werd. En daarna door haar dochter, dus ik had het weer even helemaal gehad ... pfff af en toe heb ik echt een stomme baan... maar goed.. lekker 2 dagen vrij nu ! Lekker bij mijn meisje, die had het vandaag ook niet zo naar haar zin gehad op het kdv... maar ze is ook snipverkouden.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!!

ik heb gelezen maar was al een tijdje niet meer geweest dus het was te veel... iemand een samenvatting? Zo niet dan klets ik gewoon vanaf morgen weer gezellig mee!!!

Hier gaat alles goed, Milan is aan de fruithapjes begonnen en doet zijn mond al netjes open als de lepel eraan komt hahaha Julian is ook weer aan de fruithapjes want wat Milan krijgt moet hij natuurlijk ook hahaha. Je mag die potjes toch maar 24uur bewaren en hij krijgt nog niet zoveel (max. half potje) dus er is nog genoeg over voor Julian.

Verder afgewezen voor de baan van management assistent/receptionist hier in assen, was een goede kandidate maar ze gingen verder met iemand anders. Hoezo die heb ik de afgelopen tijd wel vaker gehoord. Nou ja nu nog 2 over, 1 hoor ik morgen van en de ander duurt nog wel 3 weken ofzo. We wachten dus rustig af en heb alweer wat brieven gestuurd de afgelopen weken waar ik nog wat van moet horen dus we blijven positief, al moet ik wel zeggen dat dat steeds moeilijker wordt na 20x hetzelfde verhaaltje te hebben gehoord;)

Morgen lekker vrij en vrijdag ook de hele dag vrij, morgen denk ik overdag even met Julian naar ballorig (indoor speeltuin) en verder lekker relaxen thuis. Vrijdag, als het weer mee werkt, naar de kinderboerderij en zaterdag of zondag naar de dierentuin dus nog genoeg leuke plannen voor de week.

Deel Deze Pagina