hallo meiden, Hier weer een update van mij. Afgelopen woensdag heb ik de uitslag gekregen en ik ben helemaal schoon alle kankercellen zijn weg. Ben gewoon genezen kan het niet geloven. Maar er is een last van mijn schouders gegleden. Voorlopig hoef ik om de 3 maanden terug het eerste jaar. 2e jaar om de 4 maanden en zo verder. OOooooh ben zo happy. En met Sophie gaat het super zij heeft me echt door heen getrokken de lieve schat. En mijn man natuurlijk. Binnenkort ga ik nog revalideren om dat ik lichamelijk nog niet optimaal ben. En dan weer gaan werken. Ik ga proberen om wat vaker hier te komen. Heb zo weinig tijd. Wil nu ook Sophie d'r kamer opnieuw gaan doen want die is nu zo saai. Had er zo geen zin in toen. Bekijk bijlage 87857 Hier op de foto met haar groeit lekker hard nu ben al een paar keer naar de kapper geweest liefs, Marijke
Kippenvel.. meid wat super-gaaf-cool voor je! ben zo blij voor je dat je nu helemaal genezen bent verklaard! Wat een heerlijk idee zeg. Ik geloof goed dat je het idee hebt dat je droomt. Lief dat Sophie er al die tijd voor je was en je manlief natuurlijk ook. Ze hebben je gesteund door dik en dun.. Fijn zeg! Leuke foto's en wat wordt ze groot! Ze begint nu ook al te tijgeren hè? Dat zie ik op de laatste foto.. Fijn dat je nu ook weer naar de kapper kan.. dat is natuurlijk heel lang niet nodig geweest en nu mag je gewoon weer! Leef je uit op d'r kamertje! leuke bezigheidstherapie!
@marijke: wauw super joh! geweldig dat je ervan af bent! wel die stomme controles nog steeds, maar tis goed dat ze je nog even in de gaten houden. en wat een prachtig meisje hebben jullie! echt fijn!
@ Marijke: Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! Echt geweldig dat je alweer lekker naar de kapper geweest bent. Sophie wordt al groot zeg. En nu lekker haar kamertje gaan doen. Veel plezier ermee, geniet er maar van.
@marijke wat een super nieuws ook hier kippenvel !!! hopelijk ben je lichamelijk ook weer gauw op de been en meid kom lekker weer gezellig mee kletsen het is echt een leuk clubje geworden hier
Dank je wel . Ja joh...3 maanden alweer....wat gaat het toch hard! Oh...ze is wakker. Ik ga haar even een flesje geven. Tot later. KUS
Ja niet normaal hoe hard het gaat.. sinds Jayden er is vliegen de weken voorbij! Hij is alweer bijna 4 maanden! Succes met de fles. Tot later! X
Godsamme! Weer ongesteld! Ben er net 2 dagen van af.. Word er niet goed van. Hebben jullie daar ook last van? Dat je een paar dagen na je menstruatie weer bloed verliest? (tis nu bruinig..)
Nee, geen last van. Ben net voor de 2e keer ongesteld geweest. Ben gewoon netjes 4 à 5 dagen ongesteld en mijn cyclus is eigenlijk weer zoals voor de zwangerschap, zo'n 26 dagen.
ikheid: nou bij mij is het ook vaag hoor... met 8 weken 2 dgn bloedverlies en 2 weken later weer 3 dgn... sindsdien niets meer... is dus niet echt ongie te noemen... wel vervelend dat het zo rommelt!
Surf: ja is echt vervelend.. je wordt er zo onzeker van en om nu dagen lang met een tampon in te lopen terwijl het niet hoeft vind ik ook geen strak plan. Mermaid: ooooooh kei leuk zeg! Wat een eigenwijsje is het zo
@ikheid: nee das ook niet echt goed... ik loop dus al vanaf de bevalling met inlegkruisjes... (ook omdat ik zoveel afscheiding nog steeds heb... irritant!!!)
moet weer alleen eten vanaaf... denk dat ik maar pizza ga halen bij de supermarkt, vindt thijmen vast wel lekker... gisteren ook al alleen, toen pannenkoeken gebakken... haha als ik alleen ben heb ik nooit zin om gezond te eten, lekker stom! maar goed, mag best zo af en toe (en thijmen hoor ik ook niet zeuren hihi)