April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @allemaal draaiende kindjes, super hoor!

@ann: fijn!! heb je daar ook geen gedoe meer van!

@mirjam: ja vanaf 3 maanden... en goed dat de kinderwagen weg gaat! mag natuurlijk niet nogmaals gebeuren!

ehm.... de rest weet ik niet meer... sorry!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja, nog gedoe met een opvangkit... gelukkig is het gelukt...

ben nu bij blz 76, dus moet nog meer lezen, maar thijmen wil samen puzzelen... tot later!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
  5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    sorrie ik loop ook ver achter met echt bijlezen, heb hele stukken gemist, maar het lukt me niet

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!

hier om acht uur Julian wakker en dus iedereen eruit. Milan lag nog lekker te slapen maar die maar wakker gemaakt. Verder vanochtend om half zes wakker gebeld door iemand die belde met nummer onbekend, geen idee wie dus. Heel irritant!!!

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Ingrid nou ja zeg wie belt er nou onbekend om half in de ochtend dan schrik je je och rot.

@Cm gelukkig de poep is gevangen! En Succes vandaag hopelijk valt het mee en zijn het hele lieve leidsters.

@TM wat goed zeg dat hij is omgerold.

@Mermaid inderdaad is het op de bank makkelijker maar als ze het eenmaal doorheeft zal ze het ook in de box kunnen hoor.
    Leuk gevoel he om zo trots te zijn:) op je meissie.

@Mirjam hihi een verjaarweek. En wat is Demi al verwend zeg!

Noëlle heeft een paar weken geleden voor het eerst van buik naar rug gerols en meteen 4 keer achter elkaar. Sinds vorige week ook van rug naar buik.

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Hebben jullie eigenlijk nog vakantieplannen? Wij gaan 29 augustus 3 weken naar Italie met de auto heb er erg veel zin in en ben benieuwd hoe het gaat met een baby.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    overigens is ondertussen bekent dat het drama bij onze oude overburen i.d. om een verborgen zwangerschap gaat. Dat het meisje een tijdje terug bevallen is en dat er nog onderzoek gedaan wordt naar de omstandigheden waarin het kindje overleden is. Ben er nog steeds veel mee bezig. Vind het zo`n bizar drama

10. smile17

smile17 Niet meer actief

@Kris wat ontzettend erg kan me voorstellen dat het je erg bezig houdt. Vraag me dan af of het kindje wel levend is geboren, en hoe kun je bevallen zonder medische hulp.

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    even een vraagje tussendoor: moeten jullie de nageltjes van jullie kleintjes ook zo vaak knippen?

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: logisch hoor dat je er zo mee bezig bent. je hoort natuurlijk wel vaker dit soort dingen, maar nooit is het zo dichtbij, dat hakt er wel in!

@smile: we zijn al 2 weekjes naar de dordogne geweest en we gaan over 2 weken nog een weekje naar barcelona, voor het eerst vliegen met 2 kleintjes, spannend! jullie lekker 3 weken weg, heerlijk hoor! de autorit gaat vast goed...

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @quschke: ja eigenlijk wel 2x per week, maar daar kom ik niet aan toe, doe het nu 1x per week... ze groeien zooooo hard!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik knip ze nog steeds niet, tot nu toe scheuren ze nog gewoon af zeg maar. Wacht ook zo lang mogelijk met knippen, bij Julian ook gedaan maar denk dat het binnenkort niet meer te scheuren is en dan zal het wel knippen worden.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb inmiddels 20 auto's naast me op de tafel liggen dus zal maar eens even met Julian gaan spelen, denk tenminste dat dat zijn bedoeling is hahaha

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou ik dacht eerst dat het m'n wekker was tot ik me ineens bedacht dat ik die niet had gezet en ook anders klinkt, toen blijkbaar eerst opgenomen maar ook meteen weer opgehangen en verder geslapen. Vraag me alleen nog steeds af wie het geweest kan zijn;)

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@Quschke ja ik moet de nageltjes echt 2 x per week knippen en dan ook nog wel een paar keer per week bijvijlen ivm scherpe randjes en ophalen van haar gezichtje.

@Surf oh wat heerlijk nog naar Barcelona. Zijn jullie met de auto naar de dordogne geweest? En zo ja zijn jullie vaak gestopt ivm het niet te lang in maxi cosi zitten?

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

TM: YEAH! Wat goed van Thobias!
    Hier totaal nog geen tekenen dat ie van rug naar buik rolt,
    wel van buik naar rug..

Caro: gelukkig is het gelukt met de grote boodschap!
    Ben benieuwd wat eruit gaat komen..

Wendy: leuk op vakantie! En zeker in zo'n tent.. Dat deden wij
    vroeger ook met mijn ouders.

Mirjam: kinderwagen de deur uit? Waarom? Dus het kdv doet die
    wagen de deur uit? Bedoel je dat? Dat is netjes!
    Die Demi, wat een bofkont!

Ann: wauw! Dat is nog eens super goed nieuws! Gefeliciteerd meis!
    Kan je daar eindelijk met plankgas wegrijden om er nooit meer terug
    te komen!

Caro: succes vandaag met het wegbrengen van Noa..

Kris: nou ja zeg! Uitgescholden nog wel? Waarom dan?
    Is Sanne verkouden ja? Kan je er iets aan doen of is het gewoon een
    kwestie van uitzingen?

Ingrid: dus Milan lust er ook wel pap van!? Leuk! En Julian ook lees ik.
    Leuke week voor de boeg! En jammer van je solli meis! Hopelijk zit er iets
    bij van die andere 2 solli's!
    Irritant zo'n vroege beller zeg!

Smile: wij gaan in oktober of november een weekje weg, naar een Landal of
    CenterParcs. Volgend jaar gaan we richting het zuiden, Spanje ofzo..

Quschke: hier moet ik de nageltjes van de handjes 2 x per week knippen,
    de teentjes daarentegen heb ik nog nooit hoeven knippen! Raar hè!?

Surf: ooh wat lekker naar Barcelona!

Kris: ja logisch dat het erin hakt.. Zoiets hoorde ik gisteren ook;
    dat het een verborgen zwangerschap was.

X

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    nageltjes hier ook minimaal 2x per week. I.d. ook de teennagels ook nog nooit geknipt. Hoeft ook niet, zijn echt niet lang..

Tja waarom uitgescholden ... die meneer was boos op de GGZ Eigenlijk op het ambulante team, maar ja ik zat voor zijn neus en ben ook ``GGZ`` het gebeurt helaas vrij regelmatig dat we uitgescholden worden en erg genoeg went het. Ik heb nou eenmaal geen populaire baan, mensen zijn heel vaak niet blij met me, willen vaak helemaal niet opgenomen zijn.. Maar ik ben er 5 mnd tussenuit geweest dus moet weer even opnieuw wennen zegmaar..

Iedereen hier aan de rol en de fruithapjes ? Hier alleen nogmaar rollen van buik terug naar rug en nog geen hapjes...

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Overigens heb ik lekker een rustige dag, mijn vriend dacht dat mijn ouders vanochtend zouden komen en heeft dus gisteravond heel het huis gepoetst toen ik was werken de lieverd. Ze komen echter morgen pas en had voor vandaag poetsen op het programma... hoef nu alleen nog boven te stofzuigen en boodschappen.. Heerlijk

Deel Deze Pagina