April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Balen dat je vaak uitgescholden wordt.. Op een gegeven moment wen je eraan lijkt me en je wordt er harder van. Maar leuk is het zeker niet!
    Wat lief van je vriend! Dat scheelt jou vandaag weer wat poetsen.. Lief dat ie dat uit zichzelf heeft gedaan zeg! Hier moet ik dat ècht vragen.

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja het is wel een schatje...
    wel fijn thuiskomen na zo`n rotdienst.. :D

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb weer een reactie gehad van een sollicitatie dat ik in de selectie wordt meegenomen.
    Trouwens net ook een sollicitatie gedaan voor 24 uur per week (doordeweekse uren alleen! Ik ga niet in het weekend werken..) voor in een telecomwinkel. Heb ik voorheen ook gedaan en dat is kei relaxed werk, vond ik.. Leuk met klanten en je staat toch in een winkel. Ik zie wel. Ambitie is ver te zoeken en carriere maken hoeft voor mij ook niet meer, als ik maar aan het werk ben en wat collega's om me heen heb.. dat vind ik het al snel goed.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja dat verzacht het dan weer een beetje hè..

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij hebben de vakantie al achter de rug. :( We zijn begin juli 11 dagen naar Tunesië geweest. Echt heerlijk, maar het lijkt zo lang geleden!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Mag ik vragen welke telecomwinkel? Waar ik werk hebben we namelijk ook een telecomtak met winkel. Zou wel heel bizar zijn als dat dezelfde is!

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik zit hier moederziel alleen! :( Noa is op de creche en Lukas is spelen bij een vriendje.
    Ik vond het toch wel moeilijk om haar achter te laten, helemaal omdat ze sliep toen ik aankwam en nog steeds sliep toen ik wegging. Maar ik mag haar om 12 uur weer ophalen, dus dat is maar een half uurtje gelukkig. ;)
    Lukas vond het trouwens ook zielig om haar achter te laten. Vond ik zo lief dat hij dat zei!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

BelCompany..

Fijn dat je Noa dadelijk weer op kan halen! De tijd vliegt voorbij en nu heb je toch ff wat tijd voor jezelf gehad. Is wel wennen, maar ook wel lekker denk ik..

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh nee, dan worden we toch geen collega's! ;)

Ja, dat is ook wel zo, alleen heb ik in mijn alone time voornamelijk spullen gesteriliseerd en gekolfd. Dus nog niet echt tijd voor mezelf. Maar dat komt wel weer een keer. ;)

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    spannend al dat solliciteren...

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga mijn grote boef ophalen en dan mijn kleine boefje ophalen bij de creche. Ben benieuwd hoe het is gegaan met de fles!

Tot later!

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    heb trouwens besloten dat ik gebruik ga maken van het feit dat mijn vriend al veel gedaan heeft. Nu eens tijd om wat uitgebreider te poetsen, ben net begonnen aan de keuken ... nu heeel even pauze.. alles staat op zijn kop .. dus Moet wel verder zo

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk Caro! Geniet van de blije gezichten als ze jou weer zien!

Ik ben ff poepluier verschonen en flesje geven..

X

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @kris:handig zo een vriend:p en jij heb er zin in

@cm: ben benieuwd hoe het met noa gegaan is??

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ik heb hier een gek kind ze wil al rechtop gaan zitten:p

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha... pamsie .. dat is wel vroeg..

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Yeeeh!! gefeliciteerd! Wat zal dat een opluchting zijn!!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, ik ben weer terug. Het was heel goed gegaan met Noa. Ze heeft heerlijk haar flesje helemaal leeggedronken (en ik had er nog wel wat extra in gedaan voor de zekerheid!) en verder heeft ze lekker in de hangmat liggen chillen. De leidsters vonden haar zo lief, want ze heeft alleen maar zitten lachen naar ze de hele tijd. Dus ben nu erg trots op mijn kleine charmeurtje!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat actief zeg! Werkse nog even dan!

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

haha ja echt he!! ik zet zeg maar me voeten op de rand van de tafel dan haar tegen mijn benen aan en dan trekt ze zich zelf op, en zich dan ook nog frustreren als het niet lukt en ze weer terug naar achteren valt;)

Deel Deze Pagina