April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

wat fijn dat het zo goed gegaan is met noa!!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pamsie: die Lotte.. nu al zitten. Hahah!

Caro: nou wat een heerlijk fijn idee dat ze het zo goed deed! Nu is het de volgende keer weer iets makkelijker en zo wordt het steeds makkelijk.

Kris: druk bezig met de grote schoonmaak?

Hier net fles gegeven, poepexplosie opgeruimd en nu ligt ie in bed.
    Ik ga zo maar eens ff een rondje met de honden doen.

X

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zoo hier thobias op bed
    noa er ook zo er achter aan en ik denk dat ik zelf ook even ga

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lekker ff slapen TM! Hmmm..

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@ikheid klinkt leuk die functie hopelijk wordt je snel uitgenodigd! En was alles netjes in de luier gebleven?

@CM wat heerlijk dat ze zo goed heeft gedronken dan laat je haar toch met een fijner gevoel achter de volgende keer.

@Pamsie goed hoor van Lotte! Noëlle is daar ook steeds mee bezig zodra ze mijn handen ziet trekt ze zich op. Nu doet ze dit ook in haar wippertje en omdat ze het dan niet zo lang uithoudt (zonder handen mama) pakt ze de speeltjeboog vast

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    TM; Fijn dat het zo goed gegaan is !
    Ann; Ik lees het nu pas... gefeliciteerd !!

Ik ben even gestopt met mijn activiteiten.. ga zo maar eens bij mijn meisje kijken die mag al een uur eigenlijk een flesje, maar slaapt nog.. prulleke

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Smile: ja gelukkig wel.. maar wel een enorme poepexplosie, hahah! Poep tot aan het randje, bij z'n piemeltje en tot aan z'n rug.. Maar hij is nu weer helemaal fris en fruitig ;)

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @smile: wat een slimmerd die noelle:p wij hebben geen boog aan de wipper dus dan probeert ze het maar zonder:p maar dat lukt natuurlijk nog niet haha

@sollicitaties: spannend allemaal hoor!!

9. smile17

smile17 Niet meer actief

Haha nou gelukkig maar. Gisteren had mijn moeder hele dag opgepast omdat ik aan het werk was. En natuurlijk had ze nog niet gepoept en ja hoor me moeder was de deur nog niet uit of het zat tot aan haar oksels jammie....

@pamsie goed he:D ben helemaal niet trots ofzo8)

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

haha ja super toch!!

ik moet wel lachen om je verhaal!! en heel herkenbaar trouwens:p op de meest onmogelijk momenten of dan heb je haar net van een poepbroek verlost moet de schone luier nog om en gaan mevrouw de hele boel onder plassen. aankleedkussen zeiknat natuurlijk, romper nat en mevrouw maar lachen:D

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @smile: wij zijn op de heenweg iets van 4x gestopt denk ik. ik weet het niet precies, maar toen was thijmen namelijk ook wakker en wilde er ook vaak uit. (we vertrokken om 4 uur in de ochtend en waren er om 4 uur in de middag). kasper heeft de hele weg geslapen, alleen om te eten was hij wakker.
    de terugweg reden we 's nachts en toen zijn we maar 1x gestopt. kasper kwam toen nog rond half 5, dus om 5 uur gestopt, toen zaten we al in nl, meteen getankt en weer door naar huis gereden.
    ik maak me nooit zo druk om die max tijd die er aan die mc is gegeven. het gaat er om dat je het stoeltje niet als wippertje gebruikt elke dag, want dat is niet goed voor het ruggetje, maar als je 1x per jaar wat verder moet ivm vakantie, is het echt geen probleem als ze er langer in zitten. de dag erna hebben we wel bewust rust gehouden en m niet weer in de auto mee genomen.
    maar het ging echt perfect!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier ook... plassen terwijl de luier af is. Of de luier zit nog net niet om en meneer schopt 'm onder z'n kont vandaan en gaat dan alsnog plassen.
    Ik ben trouwens lang bezig met een luier! Elke keer als de schone luier onder zijn kont geschoven wordt en ik de luier een beetje strak wil trekken en er een ruk aangeef duwt hij zijn kontje omhoog, schiet die luier er weer onderuit. Dat gaat zo wel 10 keer.. en hij maar lachen! Hahaha!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: wat fijn dat het zo goed is gegaan op de opvang! heerlijk idee!

@hapjes: hier ook nog niet hoor, we wachten rustig het eerste half jaar af, daarna mag ie pas iets anders hihi

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: zo zo jij hebt er zin in hihi, wel lekker dat je nu even aan de wat grotere klussen toe komt!

@ikheid: fijn joh, weer een ronde verder!
    hier ook geen ambitie om nog een enorme carriere te maken hoor. ik zit prima waar ik zit, dus blijf lekker zitten haha

15. smile17

smile17 Niet meer actief

@Surf bedankt voor je uitleg inderdaad voor een keertje lijkt het mij ook geen kwaad te kunnen voor het ruggetje

@Pamsie haha zo herkenbaar hier ook het liefst zonder luier plassen en alleen poepen in een schone luier.

@Ikheid de "mannen"" hebben er dus ook last van :) Noëlle trekt steeds haar beentjes helemaal op zodat je niet bij de luier kan om vast te maken en strekt ze haar beentje dan geeft ze enorme zet dat ze bijna bvan het aankleedkussen afligt kortom hier dus ook lang bezig met luier en zij maar schatteren

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    zo...even flink gepoetst..denk...ga een stuk wandelen...kom ik er achter dat de kinder wagen nog in de auto ligt...die momenteel voor reparatie weg is....
    Ik zie dat het de komende dagen weer minder weer word, ben dus aan het balen:(

Misschien wel ideaal om de buikdrager eens te gaan testen....heb alleen een zwaar vermoeden dat Justin dat niets vind....dan kan hij minder rond kijken:p

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    3 maanden geleden lag ik nu te puffen....;) Wat gaat de tijd toch snel!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Precies een jaar geleden vandaag testte ik positief! Raar! En nu ligt er gewoon een klein ventje te jengelen in zijn bedje..

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @quschke: ja de tijd gaat zeker snel, balen van de kinderwagen zeg!!

@hapjes: hier nog niet mee begonnen maar dat wil ik wel gaan doen zodra ze 4 maanden is.

en idd ook heel herkenbaar dat trekken met de benen waardoor je de luier niet goed om kan doen:p wat een eigenwijsjes hebben wij he!!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Quschke: balen van de kinderwagen! Maar een troost; ben net met de honden ff een rondje gaan wandelen, maar wat een kou zeg! Heb meteen iets met lange mouwen aan gedaan.. Dus je mist niet veel buiten.

Deel Deze Pagina