Leuke van dit clubje is dat we allemaal een kleine hebben van ongeveer dezelfde leeftijd, is leuk om te vergelijken..
ja zo bizar he... hier ook een jaar geleden al zwanger. Testte pas 1 aug positief. Vind het zo`n gek idee
@ikheid: vandaag al een jaar terug! gaat echt hard! ik testte op 5 augustus posi... het weer is hier nog lekker, hoewel ik wel al wolken zie in de verte...
Ja heel raar... toen begon het allemaal net en nu zijn we al weer een paar maanden mama! Het went allemaal zo snel.
Ben ik weer met een vraag.... de laatste week is Justin zijn ritme aan het veranderen. Hij kreeg normaal netjes z'n flessen rond 8/12/16/19/23 uur. Nu merk ik dat hij tussen door regelmatig langer slaapt en kom ik niet meer uit met de flessen. Nu zijn het CB al dat ik hem voor de laatste fles niet meer hoefde wakker te maken, maar ik persoonlijk vind 19 uur vroeg voor de laatste fles. Nu zijn er steeds vaker dagen dat het 's middags langer slaapt en de flessen opschuiven. Zodat hij de fles van (normaal) 19 uur, rond 20 uur/20.30 krijgt. Dan maak ik hem om 23 uur ook niet meer wakker. Hij heeft dan 4 voedingen van 180+6. Het lastige vind ik dan nu dat ik 's morgens niet weet hoeveel voeding ik hem moet geven omdat ik niet vantevoren weet of het 4 of 5 voedingen worden. (bij 5 voedingen krijgt hij om 23 uur dan 150+5, maar laat regelmatig iets staan) Iemand misschien wat tips of adviezen? Lastig he die nieuweling hier
Oh, ik heb net even terug zitten lezen in het NOD topic augustus 2009. Echt leuk om terug te lezen. Trotsemama, Surf en ik hadden alledrie op dezelfde dag positief getest!
Hey meiden, Sorry, ik verwaarloos jullie helemaal. Lees altijd wel bij, maar tijd om te reageren is er niet zoveel. Heb het erg druk met werken, huishouden, bezoekjes en Elisa. Op mijn werk is het in de vakanties altijd spitsuur omdat de jongeren vrij zijn van school en de hele dag op de groep zijn. Op mijn man zijn werk hetzelfde verhaal. Dus samen erg druk. Met Elisa gaat het super. Ze krijgt gewoon al een tandje!! Vandaag bij het cb geweest en ze weegt nu 6200 en is 63 cm lang. Precies gemiddeld. Ann, volgens mij het huis verhuurd, super zeg! Kris, wat een heftig iets zeg, van je oude overburen. Dat moet schrikken zijn! En ook al een rotdag op je werk. Welkom voor de nieuwe mama's! Elisa wordt weer wakker... Ga even een fles geven!
Ka: wooow een tandje ja?! Heeft ze er veel last van? Meis, we zijn allemaal weleens druk hoor, wij lopen niet weg en je komt maar gewoon gezellig meekletsen als jij daar zin en tijd voor hebt. Zo moeilijk zijn we niet hoor Quschke: jij geeft ook FV hè? En hoeveel weegt Justin nu?
Leuk hè om dat terug te lezen! Zo zat ik laatst mijn berichten terug te lezen toen ik wilde gaan testen, toen ik testte en het begin van mijn zwangerschap. Echt leuk èn raar! Ik mis die tijd namelijk wel.. (zwanger worden en zijn)
Zo.. heb net ff groente- en fruitpotjes ingeslagen. Voor 80 cent per potje kan ik het zelf echt niet maken hoor; vers fruit en dan nog de tijd die ik eraan kwijt ben. Dan maar lekker lui en makkelijk!
Quschke; ja herkenbaar, maar ik heb ook geen oplossing.. hier ook soms 4 soms 5 flessen en een heel enkele keer nog 6. Helemaal nog geen ritme hier dus... Ik doe maar wat eerlijk gezegd, merk vanzelf wel als ze teveel/ te weinig binnen krijg... Ka;; wauw een tandje ! Ja ik denk er hier ook aan. Sanne kwijlt als een gek sinds een weekje wil overal op bijten en heeft dunne poepluiers regelmatig...
@ ikheid: Das idd niet veel geld. Had voor mezelf eigenlijk al besloten...al moet ik hier nog maand wachten, dat ik zelf idd ging koken en dergelijke, maar voor dat geld denk ik dat me dat weer snel vergaat @ voedingen: Ja op zich maak ik me er niet zo'n druk om, de ene dag wat meer, de andere dag wat minder...maar wat was zo'n ritme toch lekker. Ik kon er bijna de klok opzetten8) Vind het af en toe zonde om hem voor de laatste fles wakker te maken...meestal valt hij tussen 21 uur en 21.30 in slaap. maar vind de fles van 19 uur vroeg als laatste.... als dat na 20 uur is voel ik me daar stuk rustiger bij......
6 kilo.. dan mag ie maximaal 900 cc flesvoeding in 24 uur hebben. Je zou kunnen proberen: 08.00 11.00 14.00 19.00 22.00 Om de 3 uur geef je dan een fles 180 cc.
Maar niet heus.. manlief wil wat anders eten dan hetgeen ik in huis gehaald heb en Jayden slaapt nog.
ikheid zo dat is lekker goedkoop die potjes ik ga ze zelf maken ivm thobias zijn allergie en als ik mag beginnen straks mag ik eerst alleen een fruitstuk alleen dus niet 3 andere soorten door elkaar dus dan ga ik gewoon lekker alles zelf maken zo ik ben er nu helemaal klaar mee ! noa krijgt geen luier meer om want ze doet hem toch af ! net zat heel me trap onder de poep !gadsie darrieee net voor dat ze weg ging heeft ze geplast op het potje haha ik ging haar chanteren noa snoepje? dan moet je eerst op het potje plassen en daar ging mevrouw hoor naar de wc en toen ze terug kwam vertelde ze dat ze op het potje had geplast maarja laat mij me dochter kennen en die zegt dan ja maar dan is het niet zo maar verrek ze had wel op het potje geplast!!! dus meteen een snoepje en een sticker plakken