April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou afgewezen worden opzich dat hoort natuurlijk bij het solliciteren, doe je niks aan. Maar dit is al het zoveelste gesprek waarvan ik te horen krijg, het was een goed/leuk gesprek maar we hebben besloten met iemand anders verder te gaan want die voldoet beter aan het profiel/heeft meer ervaring in de branche/enz. Word er een beetje moedeloos van maar dat is denk ik vooral omdat ik gewoon niet meer naar mijn huidige werk wil.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou idd, het telkens net niet zijn is kloten. Dan liever helemaal niet dan net niet;)

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @TM: Misschien ZWANGER????? Oh streepje weer weg? Voor of na de afleestijd?!

@Ingrid: wat onwijs balen dat je in een dip zit....kan het me wel voorstellen want het is onwijs frusterend om te horen dat je het net niet bent. Of dat de ander net iets beter is. Ik zou dus (hopelijk is het niet nodig maar toch) een volgende keer de stoute schoenen aantrekken en doorvragen. Dat je dit nu een aantal keer hebt gehoord, maar graag betere argumenten wil hebben.....Maar net wat CM zegt.....binnenkort komt er een JA hoor!!!

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

na afleestijd:S

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    streepje weg NA afleestijd?:$

6. Trotsemama1

ja maar vertrouw het sowieso niet want het streepje kon ook net een indrooglijntje zijn want het leek op een pennestreepje en hij stond niet in het midden van het venster

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    met andere woorden je zit nog in onzekerheid!!

8. Trotsemama1

ja agh het zal wel niet zo zijn;)

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oke...maar inderdaad nog wel even een testje doen....

10. Trotsemama1

ik ben film kijken met manlief!fijne avond

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Smile: als Jayden een jaar oud is willen we gaan proberen voor
    een 2e.. Jullie?

Pamsie: nou uiteindelijk aten we toch hetgeen wat ik in huis had
    gehaald. Was ook erg lekker.. Hij had geen zin om langs de Super te
    gaan. Nah, dan niet hè!?

Kris: jij ook al een dikkere buik? Tja, we moeten 9 maanden ontzwangeren,
    zal daar wel mee te maken hebben denk ik.

TM: nee dat snap ik dat je een 3e nu echt niet kan gebruiken!

Pamsie: pcos.. Hoelang hebben jullie erover gedaan voordat je zwanger was
    van Lotte? Ik hoop voor je dat de natuur lekker zijn werk doet en dat je niet
    de MMM in hoeft!

Kimmm: is het melk of komt er ook zuur mee?
    Jayden heeft dit ook erg gehad; spugen van melk én zuur. Maar nadat ik
    Nutriton ben gaan gebruiken spuugde hij geen melk meer, maar alleen zuur en
    daar heeft ie nu medicijnen voor. Hoe je dat met BV zou kunnen doen weet ik niet..
    Misschien ff een belletje naar je HA?

TM: OMG! Over een paar dagen weer testen meis. Maak je niet gek!
    Het zijn gewoon de hormonen nog meis..

Ingrid: dikke vette digitale knuffel voor jou!
    En idd, dat je niet meer graag naar je huidige werkgever gaat speelt ook mee..
    Maar toch is het balen!

Wonder: how R you!? Nog steeds druk daar? Wanneer gaan jullie weer terug naar NL?
    Hoe gaat het met je kids?

De rest: waar zijn jullie zeg!?

X

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ingrid: balen ja! ik ken het hoor! voordat ik deze baan had heb ik ook heel veel gesprekken gehad, maar ik kwam vers van mn studie en telkens was er weer iemand die meer ervaring had, echt irritant!

@tm: jeetje spannend hoor! kan je er geen fotootje van maken, dan kunnen we mee beoordelen, of is het streepje helemaal verdwenen?

@kris: bij jou ook spannend... jeetje!

hier niets aan de hand hoor haha, zou wat zijn, alle april mama's weer april mama in 2011...

@btw: o je bent er al achter.
    als je trouwens een bedrag hebt ex btw en je wilt t weten wat het is incl btw dan doe je 'bedrag x 1.19'

@kimmm: is het plotseling dat de kleine zoveel spuugt of heeft ie het altijd al gedaan? het klinkt een beetje alsof ie met veel slijm terugspuugt (dat stroperige) of niet? want dan kan het mssn een verkoudheidje zijn... anders weet ik het ook niet zo goed. of mssn dat ie heel veel binnen krijgt omdat ie nu anders drinkt?
    tis vervelend, ik weet er alles van.... hier ook zo'n spuugmajoor!

@hier de kindjes weer op bed... manlief in vergadering met de collega's uit de VS (moet helaas altijd 's avonds ivm tijdsverschil)

ik ga even mn moeder bellen even afspreken over morgen, dan gaan we lekker stadten!! joehoe!

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sorry, het zijn iets teveel pagina's om bij te lezen.

Zag alleen dat ik Ingrid even een hele dikke knuf moet geven!! *KNUF*

TM een test:$ heeft moeten doen!!!

En ik een hele leuke dag heb gehad:D

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    toch knap dat je hier zag dat je een leuke dag hebt gehad:p

Wat heb je gedaan????

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ikheid: het viel uiteindelijk mee hoor!! ik was in oktober 2008 gestopt. ben 1 keer ongesteld geweest daarna niet meer. toen naar de dokter geweest maar die wilde ons pas doorsturen als ik een half jaar niet ongesteld was geweest. toen in mei 2009 terug gegaan. toen wel doorverwezen naar de gyn die constateerde pcos en verwees ons door naar de fert.arts en daar hadden we in begin juli 2009 een eerste afspraak zij heeft ons voor twee keer een dosis clomid ( pillen) mee gegeven maar ze hadden zomerstop voor een maand dus ze had gezegd probeer deze maand maar zelf met die pillen dan natuurlijk en dan als je wel ongesteld wordt ga je weer beginnen met de pillen en bel je op de 10cyclus dag om te kijken of er een eisprong aankomt.
    nou dat was dus al niet eens meer nodig want bij de eerste ronde clomid was ik zwanger!! dus geen gedoe met kijken enzo!!
    was dus maar een kort avontuur in de MMM.
    maar ik heb wel een beetje de angst dat het nu misschien niet zo makkelijk zal gaan:(

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb heerlijk door de grachten gevaren, geluncht met prosecco en daarna even door de winkelstraat geslenterd!

Knap he:p

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @lz: klinkt als een heerlijk dagje!

@pamsie: komt vast wel goed meis! ik was na mn mk ook erg bang dat het niet meer zou lukken, maar de eerste maand was het meteen weer raak... je weet nu in ieder geval dat je pcos hebt, je ha ook, dus je kan meteen doorgestuurd worden, niet dat stomme afwachten wat je eerst moest doen... maar mssn regelt de natuur het nu gewoon zelf over een jaartje ofzo...(of eerder)

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

hahaha droogheid!! 8)

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Dat meen je!!!!!!! Hoe toevallig.....ik ook! :d

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @surf: ja ik hoop het we zien het wel!! en thanks voor de btw tip daar heb ik wel wat aan, dat is veel makkelijker uitrekenen:p

Deel Deze Pagina