Wat bizar! Dat babietje had gewoon nog kunnen leven. Ook raar toch dat als er al een ambulance geweest is en ze dus schijnbaar zonder professionele hulp is bevallen dat moeder en kind niet zijn meegenomen naar het zh. Ik snap er niks van hoor!
Lekker hoor. Ayla heeft gisteren om 21.00 uur de laatste fles gehad en ligt ook nog te slapen. Die ga ik zo dus even wakker maken, want ik heb rond 10.30 uur met mijn nichtje afgesproken. Ben je alweer een beetje bekomen van de schrik van gisteren?
ik snap er ook niks van ... maar we zullen er wel niet meer achterkomen, want er staat dat er geen mededelingen meer gedaan zullen worden over deze zaak. Kom nog wel bij dezelfde supermarkt als waar heel die buurt komt en ken daar nog veel mensen, dus misschien hoor ik via hen nog wel eens wat. Er wordt in een van de reacties gesproken over dat er misschien 2 baby`s zouden zijn... ?? Met name omdat de vader had gebeld en gezegd dat hij vermoedelijk een baby-lijkje gevonden had een dag na de geboorte zie je nog wel dat het een baby was tja of ... nee ik wil er eigenlijk niet over nadenken. Ik weet het niet wat er gebeurt is dat het een drama is is zeker ...
goedemorgen allemaal..... Justin word nu net wakker.....wat een weelde vandaag niet echt veel op planning staan...even naar opa en oma vanmiddag. Vanavond weer postnatale gym...even sportief doen
jeetje ... je moet er maar van houden van bling bling.. ThingsandBlings vind het iets te als ik eerlijk ben..
Ha ha ik praat tegen mezelf geloof ik... ga maar eens een poepluier verschonen.. Sanne zat me net goed te persen ze heeft er vast weer wat moois van gebrouwen.. ha ha..
@ Kris: nee, is ook niet zo mijn smaak... Wat een drama...zou echt niet weten hoe ik daar mee om moest gaan als ik de mensen persoonlijk zou kennen. Snap het heel goed dat dit je de hele dag bezig houdt!
Mennnnn ik ben echt op. Tara is al voor de derde nacht in een rij de marathon aan het doen. Om half twaalf geef ik voeding dan komt ze om half drie weer en dan om half zes en weer lekker om half negen. Ben zooo moe! Herkennen jullie dit? En belangrijker word het straks weer gewoon lekker tot zes half zeven slapen ipv s'nachts eruit? GAAP. Straks de sleutel van onze nieuwe toko ophalen zal foto's maken voor hier (-;
het is zo bizar, want je kent ze wel, maar krijg steeds meer het idee dat zich daar in huis rare dingen hebben afgespeeld en naïef genoeg denk je dat dat altijd bij ``anderen`` gebeurt... Vind het ook wel vreselijk voor deze mensen dat het zo uitgebreid in de media is. Stomme dingen als even de hond uitlaten in ineens heel gek denk ik. Iedereen weet ( een stukje ) van het drama.. alhoewel ik meer en meer het idee krijg dat we maar alleen het topje van de ijsberg weten... Ik ga eens douchen voordat mijn ouders op de stoep staan..
Ann; wat vervelend !! Maar tot een maandje geleden kwam Sanne ook nog vaak s`nachts en ineens was dat over.. dus houdt moed !!
Vreselijk verhaal van dat babylijkje krijg er de rillingen van! iets heel anders lees net inderdaad over die regeldagen denk dat we daar dan wel eens in kunnen zitten nu. Ze ligt nu on de box te spelen en ga dr zo nog een keer aanleggen en proberen te slapen nog ff. Heb ook een vervelend kriebelhoestje kunnen we allemaal net nu niet hebben met verhuizen )-:
morning, Kris: het blijft en bizar verhaal... Ann: ik hoop dat Tara het ook snel zat wordt, 's nachts wakker worden. Veel plezier in jullie nieuwe huisje!! Ik ga ons even klaarmaken, heb een verjaardag van mn vriendin r kindje.
Hoop het ook ze zit nog keihard te lachen terwijl ik met tandenstokertjes tussen mn ogen zit toe te kijken Jij ook veel plezier zo!
goedemorgen meiden, iedereen weer een beetje bijgekomen. @kris: jeetje het verhaal wordt steeds gekker he!! wat er ook gebeurt is het blijft verschrikkelijk!! @ann: pff balen zeg dat tara nog zo vaak komt s'nachts! hopelijk is dat snel klaar. @hier: lotte heeft lekker tot 8 uur geslapen. en ik heb heel aso tot half 10 uitgeslapen ik hoef vandaag maar een half dagje te werken van 12 uur tot 5 uur dus dat is wel lekker!!
verder zag ik dat iedereen andere verplichtingen heeft dus veel plezier allemaal!! scheelt mij weer bijlezen vanavond