Goedemorgen @caromama: Hoe is je nacht gegaan? Heeft ze lekker geslapen of is ze nog voor een voeding gekomen? Vandaag een lekker rustige dag..geen verplichtingen alleen genieten!
op zich is het goed denk ik om de dag voorspelbaar te maken, maar ik zou dat niet al de avond ervoor doen ivm slecht slapen. als ze het echt niet naar haar zin heeft of er tegen op ziet, gaat ze misschien onrustig slapen. ik zou wel de ochtend dat je haar moet brengen de wekker iets vroeger zetten zodat je echt alle rust hebt met haar 's ochtends, dan heeft ze nog wat tijd samen met jou. mssn nog wel tijd voor een boekje lezen oid. en dan inderdaad vertellen hoe de dag gaat lopen, dat ze daar gaat spelen, dat je weet dat ze het niet altijd leuk vindt, en dat je er op een bepaald moment (wat voor haar duidelijk is) weer komt halen. tis wel lastig. thijmen was bij de babygroep vaak aan het huilen dat ik wegging, maar dat was gelukkig binnen een minuutje weer over. sinds hij in de nieuwe groep zit heeft hij het helemaal niet meer trouwens... maar ik kan me je gevoel wel een beetje voorstellen.
beetje mosterd na de maaltijd, maar ik zou haar ook laten liggen caro, ik hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad. @60 baby's: weer gemist, ik vergeet het steeds, naja, dan maar weer op uitzending gemist kijken... @hier vanmiddag even naar de ha. voor kasper omdat hij al een week een plekje op zn achterhoofd heeft en dat lijkt nu groter te worden. en ik wil dat er naar de vorm van zn hoofdje gekeken wordt, heb het idee dat het toch wat scheef wordt. en voor mezelf ivm al dat vloeien steeds en om een neusspray te krijgen die mn toeschietreflex opwekt. gisteravond had kasper weer niet genoeg aan mn borstmelk, dus toen maar weer afgekolfde melk gegeven (na 2 borsten dronk ie nog 140!cc) ik hoop dat een tweede toeschieter mssn wat meer melk brengt voor m... zodat ie ook 's avonds genoeg heeft. hoe is het met jullie?
@tm: o lekker joh! kasper sliep tot 5 uur (hij lag er ook al een uur eerder in gister) en toen tot 8, dus ook prima...
hier ook geen verplichtingen lekker weer weekend voor mij ik ga nog wel proberen om een leuke lachfoto van lotte te maken voor de blijste baby maar of het gaat lukken ze is volgens mij een beetje camera schuw!! als dat ding komt dan trekt ze me toch een kop!!
oww me buurvrouwtje staat op springen hihi ze was maandag uitgerekent en zit nu constant te kijken of haar auto niet te lang weg is want ze wil in het ziekenhuis bevallen vind het net zo spannend
Goedemorgen! Caro: Is het goed gegaan vannacht met Noa? Mermaid: is je bank er al?? Of zit je nog op de tuinbank... Ingrid: weer gebeld....? Of heb je nu eindelijk iemand gesproken. Surf: succes bij de ha Nou ik weet dus nog steeds niet of Gerodi het trekt met een grotere laatste fles om 22.00...... Om 03.00 vannacht had ie besloten om te gaan trainen voor de olympische spelen, onderdeel onderste boven in bed. Hierbij verloor ie steeds zn speen en ik was de speenaangever8) Ik denk dat ik wel 20x eruit ben geweest en meneer lag dan elke x ondersteboven en zelfs op zn zij.... Vanochtend om 09.15 zn 1e fles gehad, dus je zou zeggen dat het zou lukken, maar hij sliep dus wel lichter.....denk ik. Nou goed, nog maar een x proberen.....
@ Caro: En is Noa vannacht nog gekomen voor een voeding? @ TM: Heerlijk dat Thobias weer zon lange nacht heeft gemaakt. @ LadyZ: Op zich heeft Gerodi dus super geslapen. Alleen lijkt het idd wel dat ie wat lichter slaapt. Had je hem een grotere fles gegeven voor de nacht? Of gewoon wat ie normaal ook altijd krijgt? Wel balen dat je er voor de speen elke keer uit moest. Ik ben echt blij dat Ayla dat niet heeft. Die slaapt gewoon lekker verder als ze haar speen verliest. Nou wij zijn helemaal klaar voor de nieuwe bank hoor. We hebben e.e.a verplaatst en ik heb gelijk eens even goed gedweild waar de bank komt. De tuinbank staat inmiddels weer buiten, dus ik zit nu aan de eettafel te laptoppen. Ayla ligt nog lekker in bedje, alhoewel ik haar net wel wat hoorde jammeren, dus misschien dat ze zo wel wakker wordt. Hier verder ook niet echt plannen, maar ik denk dat ik vanmiddag nog even naar de Leen Bakker ga om kussens voor op de bank te scoren.
Oh spannend, de bank komt bijna!!! Wat heeeeeeeeeeeeerlijk! Ja, ik had een grotere fles gegeven en normaal slaapt ie ook door als zn speen eruit valt, behalve als ie lichter slaapt. Bijv bij een hazeslaapje in de wagen....Vandaar dat ik er nog niks mee ben opgeschoten hahahaha
LZ: Jayden had rond 19.00 uur zijn groentehapje; bruine bonen. En dat viel erg goed in de smaak bij 'm! Hoe is het met een fles minder gegaan? OMG! Die vriend van jou maakt lange dagen zeg.. Vindt hij het niet jammer dat ie Gerodi nu zo weinig ziet? Caro: ja de frietjes en tartaartjes waren erg lekker! En het is nog gezond ook ! Wat zielig voor die tante! Je dochter die zich tegen je keert.. lijkt me heel erg zeg! Hoop ook niet dat dat hier zo gaat als ie gaat puberen.. Maar ja, dat weet je nooit, ik was ook echt niet de makkelijkste. Mermaid: is de nieuwe bank er al? Ingrid: klinkt leuk die functie! Zal idd best pittig zijn, maar dan heb je straks wel een diploma op zak! Ik ga voor je duimen! Surf: wat lief van je ouders! En je bent goed geslaagd lees ik. Hoe deed Kasper het? Ging het goed? Balen van die kilo's.. Moet je nog veel aan kilo's kwijt? Kris: meis wat balen dat het gewoon allemaal schot en scheef zit bij je bekken! Het komt toch wel goed? Mirjam: wat een ochtend! Knap dat je er om stipt half 9 zat zeg! Wat een geren moet dat zijn geweest! Misschien teveel veranderingen voor Demi in 1 keer in korte tijd? Kweet het niet.. Ik heb hier nu maat 62, ook het meeste van Noppies. Zit perfect! Caro: ik hoop dat je alsnog een goede n8 hebt gehad met Noa en dat ze geen last meer heeft van dat spugen! Surf: succes bij de ha meis! Hopelijk is het plekje niets om je zorgen om te maken en kun je een neusspray krijgen en is er een verklaring voor dat vloeien! LZ: balen van die speen! Gelukkig kan Jayden steeds vaker zonder.. En dat lichtere slapen ken ik, Jayden krijgt om 21.30 uur de laatste fles, een papfles, want dat vult meer.. Maar meneertje wordt dan standaard om 5 uur wakker, dan heeft ie een enorme zware luier of hij heeft gepoept. Dus dan verschoon ik hem, speen erin enn hij slaapt gewoon weer door.. Mermaid: leuk de bank! Ben benieuwd! En meteen ff wat kussens scoren om de bank een beetje op te fleuren en aan te kleden. Kussens staan gezellig en knus! X
Hier: vandaag ook geen plannen.. Vanochtend de bovenverdieping gesopt en gezogen en meteen ook beneden ff een sopje erdoorheen gehaald en gezogen. Jayden heeft om 10 uur zijn fruit op en krijgt rond 12 uur weer zijn fles. Straks ff een boodschap doen en ik denk dat ik ff naar de Kwantum rijd. Ff wat shoppen voor in huis.. hebben ze vaak leuke en goedkope dingen. Ik heb nu alles aangekleed met aqua blauw in huis, maar wil weer een ander kleurtje, ik denk dat ik voor knal rose ga!