mermaid: ben benieuwd naar je bank! @ikheid: moet nog 6 kilo... maar ik heb ook zo'n enorme buik nog hangen... mn buikspieren zijn nog niet gesloten lijkt wel, dus oefingen werken ook nog niet... zo he jayden al aan de bruine bonen! leuk dat ie het lekker vindt! en je bent al flink actief geweest vanochtend in huis... kleertjes: broeken 62 en shirtjes langzaam naar 68...
@mermaid: zit je al lekker geinstalleerd op je nieuwe bank? Kan me voorstellen dat het lekkerder zit als een houten tuinbankje @ kleertjes: Tomas is uit 62 aan het groeien...Trek 'sochtends een truitje aan en na 5 minuten erger ik me al omdat het truitje dan onder zijn kin zit...Heeft dus 68 nodig maar met dat warme weer heeft hij jammer genoeg nauwelijks 62 aanhad; lag alleen in luier of romper...Trouwens zelfs al een enkele 74 (broekje)...komt vast door zijn dikke buik
@franka: ja vind ik ook zonde hoor! kasper heeft ook vooral in rompers gelegen... en ik had ook veel 62 met lange mouwen gekregen omdat ze ervan uit gingen dat ie dat pas in september zou aanhebben... maar hij zat na 4 weken al in 62... kan ik ongebruikt in de kast stoppen... zonde!
ik ga mezelf en kasper klaar maken om naar de ha te gaan. mn schoonvader komt zo even hier zitten omdat thijmen in bed ligt en dan kan ik snel heen en weer... tot later!
Hier hetzelfde idd; Tomas zat na 4 weken al in 62...Had ik net een paar leuke dingetjes 56 gekocht Koop tegenwoordig maar gewoon wat groter in, dus ben in de sale op jacht geweest ( en goed geslaagd) voor maat 74...
meiden even twee vragen: Lotte drinkt sávonds heel moeilijk we hebben de laatste fles al een tijdje terug vervroegd van 0.00 naar 23.00 maar nog steeds valt ze in slaap en dan is ze heel moeilijk wakker te krijgen. en als ze wakker wordt dan vertikt ze het gewoon om door te drinken. de flessen overdag op hogen heeft geen zin want dan spuugt ze weer veel uit. Qua hoeveelheid heeft ze het nodig. wat kan ik nog doen?? en vraag 2: voorlopig nog niet van toepassing hoor maar weet iemand hoe het zit als ik van een tweede zwanger zou zijn. door het bloedverlies bij de geboorte van lotte ben ik bij de volgende zwangerschap medisch. maar betekent dat dat ik dan ook de hele zwangerschap bij de gyn loop??? of mag ik ook gewoon bij een verloskundige praktijk lopen?? aangezien het pas mis ging bij de bevalling?? dit vroeg ik me namelijk af
@kleertjes: zolang het niet zwabbert vind ik het wel lekker als de kleertjes een beetje ruim zitten. ze was bij het laaste bezoek aan het cb drie weken geleden 54,5 cm. ze heeft nu maat 56 aan maar in heel veel dingen ook al maat 62
@ Pamsie: Tja, als Lotte 's avonds niet wil drinken kan je daar, ben ik bang, weinig aan veranderen. Je kunt de melk er moelijk in slaan . Toen Ayla nog op 5 flessen zat liet ze van de laatste ook altijd minimaal 60cc staan. Ze viel dan in slaap en was met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Ik heb het altijd maar zo gelaten. Hoeveel krijgt ze overdag per fles? Nou, de nieuwe bank staat hoor en we zijn er BLIJ mee . Hij is wel echt groot en de salontafel gaan we er waarschijnlijk uit doen (BALEN!!!!), maar hij is echt helemaal naar ons zin. Bekijk bijlage 89445
@mermaid: lotte krijgt nu overdag 150+5 meer drinkt ze niet en om 7 uur doen we dan 180+6 zodat dat comperseert met de late voeding maar elke voeding 180+6 is nog teveel voor haar mooie bank hoor!!
En hoeveel weegt ze? Ik zou me er maar niet druk om maken. Als ze er niet genoeg aan zou hebben komt ze vanzelf wel voor een flesje.
@ pamsie: ik zou ook zeggen dat als ze niet wil drinken dat je dat dan zo moet laten. Je kunt haar moeilijk dwingen. Meer heeft ze dan blijkbaar niet nodig...zo lang zo vrolijk is, genoeg plast en goed groeit is er niets aan de hand lijkt me....lekker laten slapen dan
Mooie bank mermaid!!! Wij hebben net zo iets (alleen groter..) en het is geweldig! Lekker languit liggen op de bank.. Pamsie: hoeveel weegt Lotte? Tja, je kan moeilijk de melk erin proppen, dan komt het er helemaal uit, is ook geen optie..
ze woog de laatste keer bij het cb 4560 dat was 3 weken geleden even er vanuit gaan dat ze nu dus wel de 5 kilo voorbij zou zijn zou ze nu 5 * 150 = 750 cc moeten drinken op een dag en ze krijgt nu dus 4 * 150+5 = 680 cc en 1 keer 180+6 = 200 cc is een totaal van 880 cc dus ze mag dan maar een ruime 100cc laten staan op een dag maar van elke fles laat ze meestal wel 20cc en de laatste laat ze vaak wel 100cc staan:S dus ik weet gewoon niet meer wat ik er mee moet
wat zeggen ze er dan van bij cb? Mag je haar laten slapen of moet ze die laatste voeding perse hebben?
meiden thanks dat jullie mee denken. het kan ook niet en ik vind ook niet dat je er melk in moet proppen maar wat wel zo is is dat ze al zo klein is ( op het onderste lijntje zit enzo) dus ik ben bang dat ze dan straks helemaal onder de lijn gaat komen:S maar goed jullie denken dat de laaste fles laten zitten geen probleem zou zijn?
nou ja de laatste keer zeiden ze probeer de late fles een uur te vervroegen. dus dat hebben we gedaan maar dat helpt dus niet. dat proberen we nu al 3 weken.
ik zou gewoon eens proberen wat er gebeurd als je Lotte laat slapen. Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat hongerige baby's beter eten dan slaperige baby's...Ik heb Tomas dan ook nog nooit wakker gemaakt voor zijn voeding. Het 'ergste' wat er kan gebeuren is dan ze 's nachts een keer wakker wordt omdat ze honger heeft; maar dan gaat het er tenminste ook in. Misschien slaapt ze wel gewoon lekker door en eet ze ;s ochtends wat meer...
dank je franka voor het mee denken. ik denk idd dat we dan zo iets moeten gaan proberen en dan misschien toch langzaam aan ophogen naar 4 * 200cc dan pakt ze dat misschien wel. omdat ze honger heeft