Ik zou er 5 flessen van maken, 5 flessen van 150 cc. Rond de tijden: 8.00 11.30 15.00 18.30 22.00 Dat deed ik ook zo en voor de laatste fles verschoonde ik Jayden (doe ik altijd voor de fles) dan is ie wakker. Als ie met de laatste fles in slaap viel liet ik hem boeren en ik tike op de bodem van de fles, dat hielp, want dan werd ie weer wat wakkerder. Maar nu heb ik nog steeds dat Jayden half slaapt tijdens de laatste fles en dan gaat ie na de fles zonder mokken slapen..
ik zou de laatste voeding een keertje weglaten en kijken hoe het gaat. als ze honger heeft geeft ze het vanzelf wel aan... en voor een tweede mag je wel gewoon bij de vk lopen en dan wel onder begeleiding van de gyn bevallen. @mermaid: mooie bank hoor!! @hier naar de ha geweest. heb meteen al mn vragen gesteld haha voor kasper: het spugen: blijven afwachten, hij groeit goed, dus niets aan te doen het plekje op zn hoofd: een bacterie, zalfje voor gekregen zn hoofdje wat scheef lijkt te worden: klopt, maar is nog niet zo erg. de risicoperiode van 3 maanden is hij al voorbij, dus zal niet erger worden. om het weer rechter te maken zo'n zijligkussen kopen voor 's nachts en evt een hangmatje voor in de box. voor mezelf: de afscheiding: er is een kweekje genomen om schimmeltje uit te sluiten, als dat het niet is en het blijft, weer terug komen. het vloeien: doordat ik bv geef is mn cyclus van slag en kan je neits aan doen. buikspieren: zijn inderdaad nog niet gesloten, kan bij een tweede een half jaar tot 3/4 jaar duren, tot die tijd niet te trainen... (fijn...) oxytocinespray: ja ja, dat doen we eigenlijk nooit, maar ja, waarom eigenlijk niet... hmmm zoeken zoeken zoeken, naja, we doen het gewoon, kan geen kwaad, dus receptje voor gekregen. kortom, was weer een nuttig half uurtje...
@surf: wel fijn dat de ha veel van je vragen heeft kunnen beantwoorden en actie heeft ondernomen. hopelijk heb je geen schimmeltje en zijn je buikspieren snel weer gesloten
Surf: dat was een heel erg nuttig bezoekje! je bent een heel stuk wijzer in ieder geval en waar actie ondernomen kan worden is gedaan of ga je zelf doen. Zó! Dat heb je weer gehad!
Nou idd! Ik moet al weken naar de dokter voor mijn menstruatie, heb een dood gevoel in mijn voet en er steekt een botje uit mijn linkerpols en dat doet zeer! Maar heb er of geen zin in of geen tijd voor.. Kortom, ik ben gewoon laks!
Slaapzak koop je in cm's. Jayden heeft nu een slaapzak van 70 cm. (maatje 62/68) Boven zit ie strak, armen kunnen niet door de armgaten, en onder wijd, zodat ie bewegingsruimte heeft..
vooral de armsgaten en hoofdgat zijn belangrijk, daar moeten ze niet in kunnen zakken tijdens hun slaap, de lengte maakt volgens mij niet zoveel uit
Mermaid: Mooie bank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pamsie: het is een beetje goochelen, elk kind is anders, zolang ze groeit en plasluiers heeft.... Surf: jij hebt je ziektekosten er weer uit hahahaha
Ik wilde morgen met Tomas gaan babyzwemmen; wat schets mijn verbazing: zwembaden zijn dicht in de zomervakantie :O Wat vind ik dat raar zeg; heb je tijd om te gaan zwemmen met je kinderen is de boel dicht
@ Surf: Zo dat was een nuttig tripje naar de ha. @ Franka: Bij ons is het zwembad wel open, maar het babyzwemmen en andere begeleide activiteiten zijn er niet van 5 juli t/m 15 aug. Ik ga 19 aug voor het eerst met Ayla babyzwemmen. Heb er zin in, maar vind het best spannend. Ik heb vandaag echt weer geen drol uitgevoerd. Alleen een wasje gestreken/opgevouwen en een wasje in de machine gedaan. Arco is nu naar de winkel, die gaat voor vanavond een hartige Italiaanse salamitaart maken. Ik ben benieuwd hoe dat zal smaken, het klinkt iig lekker. Ayla is onrustig aan het slapen vandaag. Elke keer slaapt ze een uurtje en dan wordt ze weer wakker. Nu ook, ze heeft een uurtje geslapen, ca. 40 min wakker geweest en ik heb haar nu weer in bed gelegd. Ik hoorde haar net wat protesteren, maar nu is het weer stil, wat een duidelijk teken is dat ze toch echt moe is. Ben ook niet naar de stad enzo geweest, dus ik ga morgen maar ff naar de Leen Bakker en de city.
@mermaid: klinkt inderdaad lekker. ik probeer vandag voor het eerst wat minder te eten, maar ikheb honger, niet normaal! kasper heeft ook al 6x gedronken, word er echt doodmoe van... maar goed, we zetten door... wij eten pasta salade... kasper is ook wat onrustig vandaag. heb m net ook in bed gelegd en hij begon me toch te krijsen, maar ik wilde dat ie echt even ging slapen, en na 10 minuutjes was het stil en nu ligt ie heerlijk te maffen...
Jemig....Ben even stil... Mijn vriend zou vandaag de hele dag op Zandvoort rijden maar had zn arrangement aangepast naar de namiddag-avond. Belt ie net dat ie aankomt is er een dodelijk ongeluk gebeurd... Ongelooflijk anders was hij er gewoon....