April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ann: Jeetje da's schrikken!

Mjammie, Arco belde net dat de visboer bij het winkelcentrum staat en of hij een bakje kibbeling voor me mee moet nemen. Nou daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Mag vast niet van Sonja, maar schijt hoor, ik ben er toch mee gekapt. Na 9 weken was ik er wel een beetje klaar mee. Ik let gewoon op mijn eten (ok...nu dus even niet ;)) en dan zal het ook allemaal wel goed komen.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid: dat klinkt idd wel lekker!! en een keer een dagje rustig aan doen is ook wel fijn toch! morgen weer een dag hoor!
    vervelend dat ayla een beetje onrustig is.

@surf: ook vervelend dat kasper een beetje onrustig is.

nog een vraag aan de mama's die al fruithapje geven! hoeveel geven jullie ik dacht zelf aan zo'n klein potje dat is geloof ik 125gram. maar dat lijkt me ook al wat veel.

wat betreft de slaapzak, ik wist dat het bovenin niet te wijd mocht zijn maar ik dacht het is vast niet lekker als het onderin zo zwabbert:S als ze veel ruimte over hebben.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

pff jeetje meid, dat is wel even schrikken! gelukkig dan maar dat hij het nog snel verzet had!!

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

haha manlief is ook al weer gestopt met sonja maar wil nu toch weer beginnen:p

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja inderdaad...

Lees over SB vind het niks hoor let gewoon lkkr op mn eten.
    Moet zeggen dat ik door de bv alleen maar blijf afvallen eigenlijk...

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hey dames :D

k ben wel telkens even snel aan het bijlezen maar mn mannetje heeft nu vakantie en we zijn erg druk geweest met de tuin verbouwen (is het af regent het8))
    nu hebben we beneden visite zitten, dus ik zit even boven te voeden, met de laptop op bed, en ik dacht laat ik eens even weer reageren ;)

ga nog even de laatste twee pagina's bijlezen!

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    zo..net terug van een bezoekje aan oma ( die hij even heeft laten horen hoe hard hij kan lachen ) en uurtje shoppen met man en Justin...even flink voor hem gekocht....alles was te klein aan het worden....!
    Wat hebben ze overal toch leuke kleertjes..heb weer veel te veel gekocht. Alleen zwaar irritant dat maatje 62 overal niet meer te krijgen was...alleen 56 of 68 :x

@ voedingen: het is en blijft ontzettend lastig.Hier is het net andersom...Justin drinkt altijd alles tot op de laatste druppel op...alleen de laatste fles niet altijd. Toch durf ik die nog niet te laten vervallen.....tenzij de voorlaatste wat later is. Hij zat ook op onderste lijn, maar is opgekropen naar lijn hoger;) ben alleen bang als ie zo blijft door drinken dat hij een hendig bolletje gaat worden:p hij krijgt nu 4x 180+6 en 1 keer 150+5, maar die drinkt ie niet altijd leeg.

Wat een mooie nieuwe relaxte bank! Ben jaloers!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Quschke, toen ik naar bed ging zag ik dat ze net een beetje wakker werd, dus heb ik haar toch maar snel aangelegd voor ze echt helemaal wakker werd en weer zou gaan huilen. Ze heeft maar kort gedronken, maar wel rustig en sliep daarna weer lekker verder. En toen werd ze vanochtend om half 7 wakker. Dus dat ging prima. En vandaag is ze ook gewoon lekker vrolijk en gewoon rustig gedronken. Denk dat ze gister gewoon even een wat minder dagje had.

@ LZ, zo, Gerodi is lekker bezig geweest vannacht! Tsja, je moet er wel wat voor over hebben hoor, om een topatleet in huis te hebben!

@ Surf, fijn dat je toch die spray hebt gekregen. Hopelijk helpt het en kun je Kasper weer voldoende melk geven. En balen van dat vloeien zeg. Lijkt me heer irritant. Ik had van de mislukte plaatsingspoging van de spiraal ook weer een week gevloeid en was gelijk al helemaal chago ervan!

@ Pamsie, je kunt er waarschijnlijk wel voor kiezen je zwangerschap bij de verloskundige te lopen en voor de bevalling bij de gyn.
    Je kunt een wat langere slaapzak ook met een elastiekje bij elkaar binden onderin zodat hij minder “zwabber”ruimte heeft, zeg maar.

@ Mermaid, mooie bank hoor! Echt zo’n heerlijke relax hoek. Wij hebben ook een hoekbank en vechten altijd om dat hoekplaatsje. Maar sinds Noa er is heb ik dat plekje voor mezelf gereserveerd voor het voeden en dan blijf ik daar ’s avonds gewoon lekker zitten!
    Enne, kibbeling is vis en daar zitten hele gezonde vetten in! Ik kreeg van de diëtiste te horen dat de vetste vis, nog magerder is dan het magerste vlees. (ok, we negeren even het feit dat het wordt gebakken in frituurvet en concentreren ons op het gezonde ervan!)

@ Ann, he getsie wat naar! Gelukkig was hij er zelf niet bij!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hihihi, Noa ligt lekker in de box te spelen, maar opeens hoor ik net hele rare geluidjes en gejammer. Heeft ze zich opeens omgedraaid van haar rug naar haar buik! Alleen kreeg ze haar armpjes niet naar voren, die lagen langs haar zij, en ze probeerde haar hoofdje op te tillen, maar dat lukte niet helemaal. Ze leek wel een zeehond! Ze keek zelf trouwens ook erg verbaasd dat ze opeens op haar buik lag!

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik wou net zo'n bericht typen, maar dit scheelt natuurlijk enorm haha tanx ;), ik sluit me hier volledig bij aan!

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ahh haha, ik zie het helemaal voor me! Schattig :D

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik sluit me volledig aan bij Caro ;)

Hier ook één die sinds een paar minuten rolt van rug naar buik!!! Ikke is trots!!! Heb het alleen niet op film, jammer!

Ann: das schrikken!

Pamsie: een half potje fruit en een half potje groente geef ik..

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Anders verhoog je toch de eerste fles naar 210+7 en de rest gewoon 180+6 en kijken of hij dan een nacht doorslaapt. Zo doe ik het ook bij Ayla. Gisteren heeft ze trouwens ook de laatste fles 210+7 gehad.

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

wauw wat goed joh!!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jeetje Ann, wat schrikken!!!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Even een vraagje aan de meidenmama's:
    Hoeveel woog jullie meisje bij de laatste weging, wat was haar lengte en hoe oud was ze toen?

Ik ben vandaag bij het CB geweest om te wegen. Ze is maar 140 gram aangekomen in 3 weken tijd. Ze weegt nu 5625 en is bijna 64 cm lang. Ze is nu 15 weken.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Wat goed van Noa!
    Hahaha, ja we concetreren ons gewoon op het gezonde van de kibbeling.
    Arco heeft het relaxstuk nu al gebombardeerd tot "zijn plek". Pfff, nou dat zien we nog wel, hahahahhaa.

Zo, de kibbeling is weer op en het was LEKKER!!!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hihi, ja, ik is ook trots! Ze wil ook heel de tijd maar zitten. Probeert zichzelf op te trekken als ik haar handjes vast hou. Wat dat betreft is ze met veel dingen wel een stuk sneller dan haar broer! (maar dat is ook af en toe echt een luie donder!)

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Laatste keer bij het cb was 22 juni. Ayla was toen 56 cm en 5400 gram. Hebben ze er bij het cb iets over gezegd dat ze te weinig gegroeid zou zijn?

Moet ik wel bij zeggen dat Ayla boven het gemiddelde zit qua gewicht.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Tsja, de assistente zei iets van "is niet zo veel inderdaad" maar de verpleegkundige zei dat ze er niet echt van schrok. Dat ze vaak tussen 4 en 5 maanden een dip in de groei hadden en dat het best kon dat Noa dat tussen 3 en 4 maanden had. Maar ik begin dan zelf weer zo te twijfelen aan de borstvoeding. Of die wel voedzaam genoeg is enzo. Ze loopt echt van de middellijn weg naar onder.

Deel Deze Pagina