April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Neuh, niet echt. Ze krijgt tegenwoordig nog maar 4 flessen en als ze om bijv. 19.00 uur zou komen krijgt ze de laatste om 23.00 uur. Dus dat is nog wel een redelijke tijd.

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja, pandorra is ook super!! Heb ook bij elk bedelje een "verhaal" erachter, dat vind ik er echt zo leuk aan.
    Ik heb ook een ring van buddha, die zijn niet zo duur.

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    En nu???? Want volgens mij hoort dat niet8)

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    die schnitzels zijnnu de binnenkant van de prullenbak aan het bekijken.....met de varkenshaasjes is het gelukkig wel goedgekomen..die hebben gesmaakt! Lang leve een diepvries:>

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oh gelukkig hahahaha, anders is het ook zo'n karig zooitje;)

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Het had niet veel gescheelt...ben al 3 dagen heel hard aan het verkondigen dat ik toch echt boodschappen moet gaan doen....;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

ann, wat schrikken zeg. Gelukkig dat je man het had verzet!!

B2B is mooi maar idd iets boven het budget. Denk dat Roeland nooit blij met me is geweest, zal het hem straks wel eens vragen hahahaha

Flessen, waren heel veel dingen over dus eens kijken wat ik nog weet daarover:

te veel, zolang je max. 1000cc geeft per dag geef je niet te veel. Min. 500cc per dag dus als ze een keer wat meer drinken of een dagje wat minder maakt het niet uit zolang het maar daar tussen blijft zitten.

Lotte, wat als je haar minder flessen geeft op een dag maar er meer tijd tussen laat zitten waardoor ze misschien ook wel meer per fles op kan? Als je nu bijv. 150+5 geeft om de vier uur zou je ook 4x 180+6 kunnen geven om de 5uur. Anders zou ik het zo niet weten.

Meer weet ik er niet meer van.

Bijvoeding, ik zou beginnen met een half potje van het ene en als dat goed gaat dan een half potje van het andere erbij geven op een later tijdstip. Als dat dan ook weer goed gaat het eerste potje weer verhogen na een heel potje en dan later het andere potje ook weer verhogen. Wij geven nu halve potjes fruit 's middags en vanaf morgen komen daar halve potjes groente bij.

Ikheid, bruine bonen met appel was ook elke keer Julian zijn favoriet hahaha Denk dat het door de appel komt waardoor het wat zoeter van smaak is.

Hier net de potjes opgehaald van de etos. We hebben boontjes, bruine bonen en worteltjes. Wat zien die worteltjes er trouwens chemisch uit zeg, zo oranje. Wel vrolijk. Zag dat ze ook wortels met aardappels hadden maar dacht dat ze pas later aardappels mochten hebben dus die maar niet meegenomen.

Mermaid, mooie bank!!!

Ladyz, jammer dat je spenen dienst had vanacht maar toch heeft hij ondanks het lichte slapen wel lang geslapen dus das dan wel weer fijn.

Groei van jongens vs meisjes, wat ik altijd heb begrepen is dat meisjes in het eerste jaar (dacht ik kan ook 2 jaar zijn) sneller groeien als jongens. Zo groeien meisjes bijv. 2 cm per maand en jongens 1. Kan ook iets anders zijn bijv. 4 om 2 maar dat heb ik niet zo goed onthouden. Iig sneller en meer per maand. In het boekje van het cb staan daarom ook 2 verschillende curves.

Verder weet ik het even niet meer.

Hier heb ik weekend!!!!! Volgende week 3 dagen werken en dan 4 dagen weekend!!! Heerlijk!!! Alleen jammer van die dagen werken hahahaha.

Julian is nu druk bezig om Milan uit te leggen wat voor een geluid een auto maakt en dat hij doei moet zeggen tegen de auto's als ze aan het rijden zijn. Dat gaat dus ongeveer zo:

kijk milan autoooo, autooo vrrrrmmmmmm, milan doeidoei autooooo!!! Doe maa milan.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow ja hoe kan ik ze vergeten, de zwarte schnitzels hahaha. Beetje zonde maar ik vind varkenshaas wel een erg goede vervanging. Hier hadden we ook schnitzel alleen toen ik de verpakking overmaakte rook het zurig dus heb ze maar weg gegooid, gelukkig hadden we nog visschnitzels in de vriezer liggen alleen die vond ik dan weer niet zo lekker. Roeland en Julian gelukkgi wel.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga zo maar eens naar de winkel om eten voor morgen te scoren en nieuwe sigaretjes te halen, zijn nog niet op maar zul je zien morgen als ik een sigaret wil wel.

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Wij gaan zometeen Yestin z'n eerste hapje vaste voeding geven :D

worteltjes.. ;)

Wel even overlegd op het CB (want ik ben natuurlijk zo'n onzekere doos ;)) maar ze zei dat we alleen erachter konden komen of Yes er al aan toe is door het gewoon te proberen.. Krijgt ie krampjes of op een andere manier er last van, dan wacht je nog even en probeer je het over een paar weekjes weer..

ik ben benieuwd hoe hij het vindt!:)

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Lekker zeg dat je straks 4 dagen weekend hebt. Hoe is het met je ww aanvraag?
    Hahahhaha, die Julian! En....zegt Milan hem al na?

Wij hebben net Italiaanse salamitaart op en dat was erg lekker. Arco is nu in de keuken iets driftig aan het kloppen voor een toetje waarvan ik niet weet wat het is. Ik krijg het zo direct iig geserveerd met een koffie met Baileys. Mjammie!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

En Ayla kan inmiddels echt goed haar hoofdje omhoog houden als ze op haar buik ligt. Zie hier het bewijs:

Bekijk bijlage 89521

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @ Mermaid: wat heerlijk een man die (fatsoendelijk) kan koken. Die van mij gaat morgen koken maar komt meestal niet verder als Chili of spaghetti...hihi

@chloe: Heel veel plezier! Neem aan dat de camera klaar staat!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik was vanmiddag bij de AH en daar stond in het 35% kortingsvak een potje. Nu hebben die handigers de sticker over het etiket geplakt. Het is banaan, appels?

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wat een schatje!!!!! En zo te zien ook goed gefocust op de camera of mama ;)

Justin maakt echt sprongen wat betreft zijn hoofdje op te tillen...vorige week verrekte hij het...kregen al op cb te horen dat we hem meer op buik moesten leggen en vandaag doet ie niks anders als zijn hoofd de lucht inhouden:p( en zich dan proberen om te duwen)

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wat goed!!!!!
    Eh, lekker ik kom eraan, 1 baileys koffie met slagroom!!!!:D

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
  18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Quscke: wat goed met z'n hoofdje!

Mermaid: die Ayla, knap kind en wat een leuk blousje!
    Je bent lekker verwent vandaag door Arco!

Ingrid: ja hier ook halve potjes..

Chloe: have fun! De worteltjes hebben wij hier net gehad voor de 2e keer, 1e keer vond Jayden het niet lekker, nu wel.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

ik ben met lotte 3 weken geleden geweest ze was toen 2 maanden en 3 weken. ze woog toen 4560 gram en 54,5 cm lang

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

ik ga straks hele mooie armbanden verkopen:p
    en op verzoek in thema's of kleuren:)

Deel Deze Pagina