Meneer hier ligt nog altijd te slapen....is al de tweede kee vandaag dat ie vergeet honger te krijgen...hihi
Jaaa het is gefilmd en op foto vast gelegd! Echt geweldig haha.. wacht ik zet ze wel even op de laptop dan kan ik ze hier plaatsen
Nou fruit is ook weer ingeslagen. AH zijn idd van die handigerds, hebben ze potjes biologisch fruit vanaf 4 maanden. Nu maakt het mij niet uit of het biologisch is of niet maar ik dacht misschien wel wat meer keus met smaken, ben je eerst 10 minute bezig naar het zoeken van de smaak. Heb dus maar weer gewoon de normale potjes meegenomen.
joepie! de spray heeft geholpen! kasper heeft genoeg aan mijn melk gehad! heb niet de afgekolfde melk van gister hoeven aan te breken! ben helemaal blij! ik ga wel zo the mentalist kijken, dus ben weer weg, maar wilde het even delen. oja, kasper heeft vandaag 8x gedronken in 14 uur tijd... was wat onrustig en ik ben doodmoe... maar goed, vroeg naar bed en morgen rustig aan...
@mermaid: leuke foto zeg van ayla!! en wat knap dat ze haar hoofd zo om hoog houd!! @quschke: leuke foto van justin!! en ook al zo goed zo goed zijn hoofd om hoog houden!!
Ingrid: hahahaha die Julian, wat schattig !! Mermaid: wow wat knap !!!! En een hele gave bank, ikke wil ook ! Surf: Wat fijn dat het werkt !! Ik had het bij Demi ook en de ha deed bij mij precies zo. Ze zeiden zelfs dat het cb dat maar moest geven terwijl het op recept gaat Ann: Brrrrrr wat eng zeg .... gelukkig heeft hij het verzet ! Je moet er niet aan denken wat er anders had kunnen gebeuren (en ook niet doen dus hoor..!) Pfffffffff weet ut ff nie meer 8) Hier weer geslaagd dagje werk. Ik moet nu m'n collega's werk na kijken die er een maand langer zit en ik kan je zeggen.... ik kan voortaan maar beter gelijk opnieuw beginnen ipv corrigeren want dat is sneller Justin en Demi liggen op bed, de tasjes staan klaar en euhm even denken flesje uitkoken en boterhammetjes smeren dan ben ik klaar
wat een leuke kindjes! en ze kunnen zo goed hun hoofd omhoog houden! en chloe? hoe was het eten voor je kleine?? vond ie het lekker? ben benieuwd naar je foto's!
@mirjam: wat een geplan nu als werkende vrouw met 2 kindjes he! ik moet denk ik best wel wennen straks... maar gelukkig heb ik nog 4 weken...
Dank je wel! Haha.. hier heeft Yes één hapje gehad en hij trok zo'n smerig gezicht dat ik het moest weggooien van papa haha.. (hij zei voordat we het gingen geven al dat ie t zielig vond want hij vindt zelf worteltjes namelijk echt te ranzig ) Dus hebben we eventjes gewacht, en toen een paar fruithapjes gegeven.. Dit leek ie wel echt lekker te vinden, zat heel gulzig van de lepel te sabbelen, trok met z'n eigen hand elke keer de lepel naar zn mond, en ging driftig doen als het even te lang duurde voordat ik met een volgend hapje kwam.. Ik ben nu al fan van de fruithapjes, morgen gaan we nog even een lading inslaan! (en worteltjes probeer ik ook echt nog wel een keertje, als manlief weer naar zn werk is ) Hier een foto van z'n wortelhapje:
Wat fijn dat die spray helpt!! Het lijkt me zo frustrerend als je niet genoeg aan de moedermelk alleen hebt.. maar 8x gedronken in 14 uur tijd?! geen wonder dat je doodmoe bent.. Misschien heeft ie wel even een regeldagje.. Hadden wij vorige week
Justin ligt nog altijd te slapen....... Dus vandaag maar 4 flessen....eens kijken of hij dalijk dan een fles 210+7 opkrijgt.....