@ chloe: haha...ja dat gaat hier ook nog wat geven....zoon leren boterhammen eten, en papa meteen maar mee, want die eet ook geen boterhammen......
hahahaha.... moet eerlijk bekennen dat ik ook een echte pieperd met eten ben maar Julian eet echt alles. Komt denk ik ook omdat Roeland ook alles eet dus dat krijgt hij natuurlijk mee
Chloe: hahaha kei leuke foto's! Tja, hier nog zo één; manlief lust ze ook niet en vindt de potjes met worteltjes er erg vies uitzien; chemisch en knal oranje. Fruit is hier ook favoriet hoor, lekker zoet.. Surf: wat fijn dat de spray heeft geholpen! Mirjam: wat een geregel en geplan zeg met 2 kids.. Hmm dus die collega snapt d'r niet zoveel van?
wij krijgen ook nog altijd kraambezoek....maar dat komt omdat mijn man 2,5 in ziekenhuis heeft gelegen en iedereen hem eerst op krachten wilde laten komen en niet lastig wilde vallen met kraambezoek. was ook wel lekker....kon dat toen eigenlijk ook niet erbij hebben....nu vind ik het weer super gezellig als iemand komt...en er willen nog een hoop mensen komen.
@lz: lekker laat die kraamvisite @chloe: echt hele leuke foto's!! wij zijn qua eten allebei heel makkelijk dus dat zou een voordeel moeten zijn met Lotte @surf: fijn dat de spray werkt! en wat heb jij nog lang vrij zeg!! @Quschke: wat een slaapkopje die justin ik denk dat wij met fruithapje echt pas met 4 maanden gaan beginnen aangezien ze in het begin ook zo liep te spugen met de melkflessen.
Hier ook een enorme spugert.. KA sprak zelfs over reflux baby En ook wij zijn aan de potjes begonnen altijd wel in overleg met CB en KA), fruit gaf ik al veel eerder, ik denk dat Jayden toen 14 weken was.
Oh wat fijn voor je! Hoe werkt dat dan precies? Als hij drinkt en er komt niets meer uit dan een keertje sprayen of zo?
hahaha die rolt straks de hele kamer rond, pas maar op voor je het weet sta jij in de keuken en ligt hij ineens achter je
Zo dan sta je raar te kijken! Maar het zou zomaar kunnen.. Je staat er niet veel bij stil, maar ze ontwikkelen zich razend snel. Voor je het weet kruipen ze de hele woonkamer rond.
hehe..hier begint eindelijk iemand langzaam aan wakker te worden....2 uur later als normaal.....ben benieuwd wat dat vanacht/morgen vroeg gaat geven....
oke en dat ging gewoon goed?? misschien dat ik me ook nog bedenk ik vind het wel heel leuk als ik iedereen zo bezig zie met fruit/groente hapjes