April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh meneertje is wakker, ff een papflesje geven en dan kan ie weer slapen.

Grrrr 8 seconden! :x

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Smeerkaas was hier echt een succes, trouwens wel gewoon begonnen toen hij 6 maanden was;)

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo.. papfles is op, hij slaapt nu weer.
    Ik ga ook naar bed, ben moe zeg!

Iedereen een goede nacht met de kleintjes, welterusten allemaal en tot morgen! XxXx

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wonder waar ben je??????

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik ga ook mijn bedje in...even van profiteren dat ik niet hoef te wachten voor zijn voeding van 23 uur...

Sleep Well!!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wow! Dalijk is de box te klein voor die kleine rolleboller!:D

7. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Dan wordt het tijd om de woonkamer te ontdekken :D

8. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja precies.. en dat terwijl toen Yestin net geboren was iedereen met kids tegen me zei, ahh wat klein, ik kan me niet meer voorstellen dat die van mij zo klein waren...
    Toen dacht ik, ja hoor.. kon me niet voorstellen dat je echt dat beeld kwijt zou raken, maar het is echt zo!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga ook proberen het fruit/groentehapje uit te stellen tot 6 maanden. Met al die allergieën van Lukas en manlief wacht ik het liever nog even af!

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @hapjes: wat leuk dat iedereen zo met die hapjes bezig is zeg! Ik heb er ook zin in. Dacht alleen dat dat echt pas na 4 en met allergieën na 6 maanden mocht,maar dat kan dus ook eerder...Maandag even overleggen met cb...ga ik er volgende week ook mee aan de slag :D

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @caro: ik zie dat Tomas precies een week jonger is dan Noa! Grappig...

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het is ook beter om te wachten tot 4 maanden en met allergieen idd na 6 maanden, als het niet nodig is zou ik ook wachten ermee. Het is wel super leuk maar vaak is zonder toch echt het beste;)

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Groot gelijk! Wat voor een allergieen hebben ze dan?

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier was de reden voor het nu al beginnen met hapjes trouwens heel simpel, Milan had niet meer genoeg aan zijn flessen. Meer flessen over de dag met minder inhoud werkt niet want dan is het of brullen tot de volgende fles of twee uur eerder komen voor de fles. Meer flessen op een dag met dezelfde hoeveelheid als nu werkt ook niet want dan zit hij ruim over de liter voeding per dag. Dus de enige optie was hapjes. Tot nu toe werkt het nog met een half potje fruit tussendoor dus hoop dat hij straks met z'n halve potje groente erbij helemaal tevreden blijft.

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Mijn man heeft vorig jaar bij de huisarts de standaard allergietest gedaan, waarbij getest wordt op allerlei soorten grassoorten, pollen, huisdieren, paarden etc. en hij reageerde werkelijk waar op alles. Dus hij is eigenlijk overal allergisch voor zo'n beetje! (geen voedsel hoor).

Toen Lukas is het ziekenhuis lag tijdens een astma-aanval is hij getest, maar toen was hij nog vrij klein, dus dan zijn de tests nog niet zo betrouwbaar. Uit zijn test kwamen in ieder geval kat en hond naar voren. Maar ik vermoed dat hij voor dezelfde dingen allergisch is als mijn man, want als ik merk dat mijn man 's nachts begint te piepen in zijn adem dan loop ik naar Lukas z'n bedje en dan piept hij ook. Ze zitten altijd tegelijk aan de extra puffers! Echt bizar is dat.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is dan nogal wat idd waar je man en waarschijnlijk Lukas ook allergisch voor zijn. Hopelijk heeft Noa het niet geerft en lijkt ze daarin op jou!

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Echt een hongerlappie dus! Nou, hier niet hoor! Ik moet mevrouwtje regelmatig wakker maken voor de voeding. Op het CB hadden ze vandaag gezegd dat ik echt niet langer dan 4 uur tussen twee voedingen mag laten zitten (behalve 's nachts) en minimaal 5 voedingen per dag. Nou kom ik daar meestal wel aan. Zit meestal op 6 voedingen.
    Ik hoop voor je dat hij inderdaad met een half potje fruit en een half potje groente erbij voldaan raakt. Is toch sneu als zo'n knulletje honger heeft en niets meer mag hebben! Ik hoorde vandaag dat je niet meer dan 1 liter per dag mag geven omdat anders de niertjes het nog niet aankunnen.

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik durf niet te hard te juichen, maar ze heeft tot nu toe nog geen last van eczeem of een hele droge huid. Lukas had dat van het begin af aan al, en dat was natuurlijk al een voorteken van de astma. Dus ik duim heel hard en probeer zo lang mogelijk BV te geven en zo laat mogelijk met bijvoeden te beginnen. Dan heb ik er in ieder geval alles aan gedaan wat mogelijk is!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Klopt, verder ben ik niet zo heel strikt met de regels zoals wanneer te beginnen met iets. Tuurlijk als het niet nodig is dan begin ik er ook nog niet aan maar met de hoeveelheid voeding per dag en dan vooral het maximale daar hou ik me wel aan.

20. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ach de tijd gaat zo snel, die 2,5 maand extra wachten tot ze 6 maanden zijn is ook zo voorbij!

Deel Deze Pagina