April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ziet er goed uit zeg !! Veel handzamer dan die van Medela!
    Heb je hem al gebruikt ?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Ik zou Justin nog wel wakker maken voor een laatste flesje. Ayla krijgt op een dag 4 flesjes van 200cc en 1 van 165, waarvan ze meestal zo'n 60cc laat staan.

@ Ikheid: Zo hey, 4 cm in 1 week. Goed bezig!

@ Kim: Weer een beetje van de schrik bekomen.

@ Caro: JOEPIE! Wat een opluchting dat Noa zo goed uit de fles gedronken heeft vandaag.

@ tv: Ik heb net toevallig een keer "Hollands Got Talent" gekeken. Ik heb sinds de eerste X-factor nooit meer gekeken, dus voor mij is het nieuw. Ik ben trouwens gek op Top Gear, maar nu kies ik voor Criminal Intent, want ik ben ook gek op Vincent D'Onofrio :D.

Zo hèhè, die kleine partygirl van me ligt eindelijk te slapen. Ze was al wakker vanaf 19.30 uur en was hartstikke moe. Elke keer vielen die ogen dicht, maar hield ze zichzelf weer wakker. En ik kan je zeggen dat ze daar niet vrolijker van wordt.

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mij vertelde ze donderdag op het CB dat ik Jayden maximaal een liter melk per dag mag geven, en hij weegt bijna 7 kilo.
    Maximaal is het, dus kom je uit op 230 x 4 is dat ook oke, zolang Justin het daar goed op doet en geen tekenen heeft dat ie nog meer honger heeft is dat prima.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: dus nu eindelijk ff rust.. madametjel ligt nu dus lekker te ronken.
    Ik vind Gordon echt zo geweldig lachen..
    Voor degene die nu RTL 4 kijkt, ik haat die Kim, dat model..

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @caromama: super zeg dat noa goed gedronken heeft.

@mirjam: vervelend voor die collega, en moeilijk om dat te bedenken wat je moet zeggen he!!

@talentenjachten: pff ja daar wordt ik onderhand doodmoe van. en dat terwijl ik veel met muziek bezig ben.

@mirjam: ik vind het idd wel weinig ik zou hem straks nog wel even wakker maken voor een flesje.

@caromama: leuk een armband voor noa. die willen we morgen wel op de foto zien:D

@ikheid: lekker hoor weer wat afgevallen:p

@hier: ik ben trots op me zelf mannetje deed het niet dus ik heb zelf maar het ikea kastje in elkaar gezet:p maja ikea heeft nog al een rare gebruiksaanwijzing;) maar goed hij staat:p kan weer veel nieuwe kleertjes van lotte kwijt:D

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedenavond familie kletskous

Eens kijken wat ik onthouden heb....

Ann, WS en Mermaid: wat een leuke foto's!!!!!!!!!

Ikheid: was dus een gezellig bezoekje bij het UWV8), nou klaar is klaar

Marijke: WOW wat goed, helemaal schoon verklaard!! Geniet van het doen van de babykamer!

Ann: super!! een nieuw huisje, trek die gympen maar vast aan, gooi je auto vol met benzine en GASSEN!!

Surf: en hoeveel kilo's ondertussen kwijt??:D Traplopen is goed voor BBB!!

Kimmm: jeetje dat is echt schrikken:$ gelukkig gaat het weer goed.

Mirjam: jij bent goed bezig op het werk, wanneer open je je eigen bedrijf?:D

Caro: Noa dus stiekem vanmiddag even flesje gedronken..

ZE ZITTEN EROP!!!! Mn nagels, hoe blij kan je zijn;)
    En tot nu toe klus proof, want heb mn vriend weer moeten helpen. Hij vond het fijn dat ik er bij was, want hij zit/zat er erg doorheen. Schattig he. Vandaag dus 2x een oma opgepast, 's ochtends en 's middags.

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat is heel wàt hoor Pamsie dat je dat kastje in elkaar hebt gezet! Want wat je zegt; die gebruiksaanwijzingen kloppen voor geen drol van de Ikea! Ik heb daar altijd ruzie mee (net alsof ik zoveel van de Ikea heb, valt ook wel mee.. maar hetgeen dat we hebben GRMBL! :x)

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, nee, heb hem vanavond pas online besteld. Dus hoop hem dinsdag of woensdag binnen te krijgen. Ben erg benieuwd! Denk dat ik me dan wel een echte melkkoe ga voelen, maar ja, het is voor een goed doel!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

YEAH! En nu hopen dat ze er ook op blijven zitten! Aah ik zie dat je er ook al mee hebt geklust.. nou das al heel wat! Die vallen er niet zomaar af. Waarmee help je dan? Sta je ook op een steiger met een kwast in je handen? :(;):D Heeft ie het zo druk ja? Ja iedereen wil nu in één keer ff een nieuw kleurtje verf erop.. Lekker fris voordat we de winter weer in gaan.
    Lieve oma's!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, is het al zo erg met je koopverslaving dat je er een extra kast voor moet kopen?!?!?!? :D

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, volgens mij is het Criminal Intent zonder Vincent...SNIK...

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik kijk ook altijd graag Criminal Intent, maar manlief vind het stom. En ik heb vanavond de strijd om de afstandsbediening verloren...:x Dus nu zit ik te interneppen en hij kijkt Top Gear ;)

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    yep, ik stel me zelf haast achter bij lotte:)
    maar nog net niet hoor:p

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hij heeft op het moment een hele grote spuitklus, dat is een machine waarmee je met een spuitpistool de verf erop spuit, echt super mooi wordt dat, alleen moet er heeeeeeeeeel veel afgeplakt worden en daar heb ik mee geholpen. Oja, vergeet het mooiste, beste, leukste: Ik mag nu een dagje shoppen op zijn kosten:D:D:D:D:D:D:D:D:D

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb gewonnen! Hier staat Gordon op èn ik ben aan het laptoppen.. :D

Manlief verzorgt een drankje, haalt de was eruit.. Hier kan ik wel aan wennen 8)

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Denk 'm erbij:D

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik vind het vooral een leuke serie omdat ik Goren zo leuk vind. De C.I. die nu op is, is met o.a. Jeff Goldblum.

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Whoehoe, LZ gaat los op de PC Hoofdstraat!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aaaah ok.. in een spuitcabine dus? Mijn ex was poedercoat spuiter..
    Dat is idd erg mooi! Maar wat een klus dat afplakken! Maareh, voor een dagje shoppen op z'n kosten had ik het ook gedaan ;)
    Hij weet je wel te belonen :D

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @lz: lekker hoor nieuw nagels erop!!

hier ook een crimeseries verslaafde:p csi,crimenal minds, crimenal intent,ncis, bones:D
    maar vanavond ook de strijd voor de afstandsbediening verloren manlief zit te gamen:p

Deel Deze Pagina