De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en hem geopend;

Welkom op deel 3 van ons forum!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:p:D:D:D:D:D:D:D

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

:D ik had het 500ste berichtje!! Hahaha

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Jeeeeeeeeeeeeeuj!!!

Hahaha..

Die smiley ertussen met die uitstekende tong, dat ben ik :)

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

hahah dacht ik al :p

Hoe gaat het nu met jullie?

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou, vanmorgen ID aangevraagd voor Lila, kost ons €50,- omdat we hem dit weekend al moeten hebben..

Zometeen naar de reumatoloog, en vanmiddag naar het UWV.. spannend.. ik ben best zenuwachtig!

Ik heb de arts uit Zutphen nog gevraagd over HPU, hij zegt, of het bestaat laat ik in het midden, maar de stoffen die daarbij horen test ik allemaal apart, dus we komen er wel uit!
    Ik ga me dus niet aan dat HPU verhaal vasthouden.. even geduld nog tot de uitslagen van die arts..
    Vanmiddag eerst maar eens de uitslagen van de reumatoloog..

*bibber*

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Vandaag een goeie dag!
    Ik wil bijna zeggen helaas, want dat moet ik straks de UWV arts nog overtuigen dat het echt niet goed met me gaat.. :(

Hoe gaat het met jullie?

(ik had het nog niet gezegd maar; ik ben zo blij voor je/jullie!)

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Oke, spannend. Succes bij het uwv, en idd ben benieuwd wat de reumatoloog zegt...

Met ons gaat het goed hoor! Hij is het hele weekend gebleven, hebben het erg leuk gehad. Helpt nu ook mee met de kids enzo. Heel anders dan ervoor. Enne thnx!! Ben zelf ook blij :D enne gauw weer afspreken?, anders kom ik wel naar jou hoor ;)

Veel plezier dit weekend, hopelijk heb je niet zoveel last.

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja doen we!

Ik moet nu gaan, maar we spreken gauw wat af.

Toedels! ;)

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goedemorge!

hier alles oke, heb alleen nog niet veel zin om wat te doen;) lekkre weer lang kunnen slapen. Boefie kwam om kwart voor 7, tijdens drinken weer in slaap gevallen tot kwart voor 9 en ik dus ook:D Gezellig samen in het grote bed:D

nog nieuws over neefje van tonka?

lilalief: suc6!

schoonmoeder: laat ik daar maar niet meer woorden aan vuil maken

10. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik was al al het typen op de pagina die mamamia heeft geopend :D
    Maar zo te zien kletsen jullie hier verder. Oké hoor, maakt mij niets uit! Ik copy paste mijn tekst wel...:)

Pnirmal, ja, ik begrijphet ja... kinderen van 9, 10 of 11 lijken al zo groot. Zeker als je een baby hebt van een paar maanden. Maar ze zijn eigenlijk gewoon nog kinderen! Het is volgens mij de kunst om ze te stimuleren zelfstandig te zijn/ worden en tgeelijkertijd ze te knuffelen en kind te laten zijn...
    Moeilijk soms;)

@hier: Ik ging eigenlijk voor de fitness, ik had Olivier bij de sportschool-kinderopvang gebracht... bleek het senioren fitness! Toen heb ik maar meegedaan met Body-Vive KEI LEUK, ik ga volgende week weer!:)

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

Zucht, ik was net te laat:p Dan kletsen we hier gezellig verder:D

12. mammamia

mammamia Niet meer actief

Guppekop, bijna jarig op je hyves zie ik:D Dan ben je dus echt tiener af:p Ga je het nog groots vieren?

13. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hallo meiden,

ik volg jullie nog steeds, is erg leuk de verhalen van jullie kleintjes te lezen over wat ze allemaal al kunnen in zo'n korte tijd!

hier vanmorgen contact gehad met het AZM, dat we officieel de procedure aangaan in maastricht....nu afwachten wanneer we een oproep krijgen voor de Gyn daar....zal ook wel weer even duren denk ik zo...heb wel heeeeel veel geduld nodig zo...gelukkig heb ik dat ook, hahahahah

tot laters...

gr laura

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, zit weer te kolven dus weer ff forumtijd.
    Hier vannacht eindelijk weer een goede nacht gehad (gelukkig!) Was er ook wel aan toe na een volle week gemiep 's nachts. We hebben haar helemaal niet gehoord.

Pnirmal, mooie spam van Karishma!

Volgens mij had ik nog niet gereageerd, maar mooi Lila dat je iets van een diagnose hebt. En ik hoop dat je hier verder mee komt en dit een oplossing is voor je klachten.

Mama25, leuk bedje! Denk dat we hier over niet al te lange tijd ook een keer naar de IKEA gaan voor een peuterbed..
    Maar heeft ze er nu al in geslapen vannacht?

Donder, leuke foto van je meisje!

Tonka, dikke knuf voor je neefje.

Vaderdag: pappa krijgt een fotoshoot met ons vieren kado.

Bellie, balen dat je schoonmoeder de fles was vergeten zeg.. pff. Zielig voor Dinand!

Laura, ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn.

Zo, kolftas is weer ingepakt, tot later. Hoop er vanmiddag nog ff te zijn, vanavond wordt niet wat. Moet eerst werken, daarna een gesprek met nieuwe hulp (graag ff duimen dat het wat is, onze vorige hulp is al sinds de bevalling ziek dus hoop heel hard dat dit wat wordt) en daarna heb ik nog nagym.

Laters!

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    effe een berichtje plaatsen heb nu geen tijd om te kletsen krijg zo bezoek tot snel

lilalief suc6 vandaag.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gevonden. Ty voor de link Lila. Hihi/

Leuk foto,.s mama van kamertje Jaylinn, En heeft ze in haar eigenbedje geslapen. ? En zij het gisteren ook al heel fijn dat het tussen jou en je vriend zo goed gaat.

Boni fijn dat je beter hebt kunnen slapen.;)

Ninja veel plezier met bezoek.

Tonka hoe is het met het neefje?
    Lila, succes bij het uwv. goed je verhaal doen en op je strepen staan.

Nog iemand vergeten.??

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Bedankt ze is ook erg trots op dr bedje. Heeft er vannacht nog niet ingeslapen, omdat ze erg veel last van dr buikje had.
    Wel wou ze vanochtend in haar nieuwe bedje dr papje drinken, dus gaat al beter. Maar ja moet natuurlijk ff wennen!
    Komt wel goed. Nu ze dr ontlasting kwijt is gaat het een stukje beter. Vanavond weer proberen.

@ Vaderdag: moet hier nog ff kijken... weet het nog niet!

18. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Ze weten nu dat het een virele infectie is ipv een bacteriele. Voordeel is grotere kans op volledig herstelzonder blijvende gevolgen maar het nadeel is een AB helpt hierin niet, uitzieken met zware pijnstillers in het ziekenhuis dus. Armjongentje, gelukkig is mijn zus bij hem.

nog even een vrolijker noot, Benthe is haar nieuwe bakfiets!

19. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Lekker een beetje duimen:)

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh tonka

*jaloers*

Ik had bij nader inzien echt graag een bakfiets gehad!! Heb een mamafiets, maar die moet toch echt wachten tot Renske heel goed kan zitten, en dat duurt nog wel eventjes.

Laura, fijn dat jullie nu echt een 'traject' ingaan. Dat zal het hopelijk bespoedigen!!

Verder even zwaaaiiii!! Ik zit op werk en probeer nu even hier wakker te worden (triest he?). Ik heb nog nooit zo'n moeite gehad om mijn ogen open te houden, ik kruip vanavond denk ik na die nieuwe NET5 serie direct mijn nest in :D

Ja ja, leuk, gaat over zwanger zijn en diegene die Dharma speelt in Greg&Dharma speelt daarin :)

Deel Deze Pagina