Hier is dan het vervolg op ons oude draadje 35+ mama's. Hoop dat jullie ons snel weten te vinden. Natas en familie, ik wil jullie op deze o zo moeiljke dag (en voor de net zo moeilijke tijd die nog gaat komen) onnoemelijk veel sterkte wensen. Dikke knuf!
Natas, Mijn gedachten gaan ook uit naar jullie, veel sterkte! En verder las ik dat Inez haar streefgewicht heeft bereikt. Dat is fantastisch! Helemaal mooi zeg, gefeliciteerd. Wij zijn hier aan ons nieuwe huis toe. Dat kunnen we dan meteen babyproof maken. Yara kruipt de hele kamer rond en zit aan van alles behalve haar speelgoed Ze gaat nu echt snel de kamer door. Nog even dus wennen voor ons. Ze heeft er geen problemen mee om het een uurtje of 8 zonder borstvoeding te doen. Nu ik niet meer kolf op mijn werk. Hopelijk zien we ook geen stagnatie in de groei, maar dat verwachten we eigenlijk ook niet. Ze eet zo lekker van alles dat ze best wel aardig wat voedingsstoffen binnen moet krijgen.
Gevonden Natas ik denk aan jullie vandaag ! Dombo gefeliciteerd met je streefdoel meis. Annna fijn dat het goed gaat met de BV, hier denk ik dat het binnenkort het einde wordt van de BV want nu mijnheer de fles heeft ontdekt huilt hij aan de borst gaat hem niet snel genoeg. Ik heb erom gehuild maar ik heb zoveel mogelijk energie voor mezelf nodig vlgs de arts dus mag hem nu echt even niet om het uur aanleggen. Ik wil er straks weer helemaal voor hem zijn. Ik geef nog niet op al krijgt hij alleen de ochtend en avond BV is dat ook weer mooi meegenomen. Dat punt is nog niet bereikt maar ik hou er wel rekening mee.
Hmm. Jammer van de BV Koffieleutje, maar het is gelukkig nog niet over en uit. Eerst werken aan je eigen herstel en wie weet wat dat straks met je BV gaat doen. Hoop dat je er nog zo lang mogelijk van mag blijven genieten. Enne, thanks. (maakt een vreugdedansje)
Jeee Koffie, Wat balen dat je nu al flesvoeding moest geven, die luilakjes zijn er bij natuurlijk die de borst te lastig vinden. Ik hoop maar dat het niet nodig zal zijn straks. BV is natuurlijk toch wel heel lekker. Maar het is inderdaad vooral belangrijk om aan je herstel te denken. Ook voor hem. En inderdaad ieder beetje BV is mooi meegenomen. Gaat het trouwens een beetje beter met je wond nu?
Met de wond gaat het ietsje beter, er moet nog 5 cm gaas in hopelijk wordt het snel minder. het moet dus van binnenuit dichtgroeien. Voorlopig dus nog elke dag wondzorg en helaas is dat ronduit pijnlijk.
Ach arme jij, het lijkt me heel naar. Jezelf iedere dag maar iets leuks in het vooruitzicht stellen voor erna. Arm knulletje wordt natuurlijk helemaal suf geknuffeld.
Ja Leuk Hellen, Horen we ook over de ervaringen van jou en kleine Roosje. Ik las vandaag eerder dat je er niet zo heel erg meer op zit te verwachten om te verhuizen. Wat je zegt over jouw familie en de band met haar kan ik me helemaal voor stellen. Ik zou het mijn moeder ook niet aan kunnen en willen doen. Ik ben zelf ver en lang weggeweest, wist dat dat niet leuk was voor ze, maar wilde dat wel voor mezelf. Ik wist ook dat wanneer ik ooit kinderen zou krijgen, ik graag bij hen in de buurt zou willen wonen. Voor hen, maar ook voor mezelf. Nu is het voor hen ook nog een uur met OV, en voor ons een klein half uurtje met de auto, maar dat is nog wel te doen. Ook het sociale vangnet wat je kwijt raakt is niet zo fijn. Hopelijk vinden jullie een goede oplossing.
Dank zij Dombo dit topic gevonden, nu nog op zoek naar het andere 35+ topic. Die probeer ik ook nog mee te lezen. Gefeliciteerd Diaantje met je zoontje en hopelijk kom je snel hier ook meeschrijven en je zoontje showen. Werd ook echt wel tijd voor nog een jongetje dus de grote hoeveelheid meisjes Helen1971 jij ook welkom hier. Jij kan mij niet maar ik heb jouw zwangerschap wel gevolgd in het andere topic en zelfs nog iemand daar gemeld dat er in een ander topic stond dat je was bevallen. @Dombo ik hoop dat je zaterdag wel opgeknapt bent en dat je toch zonder je broer ook het gesprek aan zal gaan met je vader. Misschien ook wel beter omdat je dan echt je eigen verhaal kwijt kan en niet overdonderd word door dingen die je broer kwijt wil. En nog 2 weken spanning hebben van hoe het gesprek zal gaan is ook niet echt fijn. @Natas Begrijp uit de reactie`s van de andere dat vandaag de crematie was. Hoop dat het allemaal een beetje te doen is geweest voor je. @Koffieleutje Zou wel erg jammer zijn als je met de BV moet stoppen. Rosanne wilde hier niet drinken (had ze te weinig kracht voor, uit een flesje had ze ook al moeite) en van kolven werd ik hardstikke moe en heb het toen opgegeven. Hoop dat Xander dan ook gauw weer goed uit de borst gaat drinken. Ik zou er ook niet aan moeten denken om te verhuizen. Mijn moeder geniet zo van Rosanne en zou het haar niet aan willen doen dat ze haar maar 1 keer per maand ofzo zou zien (heb geen rijbewijs). Nu ik Rosanne heb ga ik in ieder geval 1 keer per week daar naar toe. Ik ga me met Rosanne bemoeien, die gaat zo haar bedje in.
Hey Hellen, gezellig jou ook hier te zien. Het lijkt me inderdaad wel pittig voor je. Aan mijn eigen familie hang ik niet zo heel erg, maar m'n schoonmoeder zou ik toch wel heel erg missen als we niet bij haar in de buurt zouden wonen. Zij is een beetje mijn surrogaatmama geworden, de schat. Natas, ik hoop dat jullie vandaag een mooi afscheid hebben mogen beleven van je stiefvader. Nogmaals dikke knuf en we horen je wel weer als je er weer aan toe bent. Cindy, mocht je het nog niet gevonden hebben, het andere 35+ topic vind je hier En je slaat de spijker precies op z'n kop. Kijk, als ik nog niet fit genoeg ben zeg ik sowieso af, maar anders laat ik hem toch wel doorgaan, want het idee om er dan nog minstens 2 weken tegenaan te hikken trekt me niet echt. Ben ook bang dat dat niet goed zal zijn voor m'n eetprobleem, die beproeving wordt me te groot. Ik hoef trouwens niet bang te zijn dat ik ondergesneeuwd zal worden door m'n broertje, want we zitten wat m'n vader en egaa betreft volledig op 1 lijn. Met dat verschil dat hij indertijd zeg maar het huis uit is gezet omdat zij vond dat ze geen privacy had met een nog inwonend kind. Tja, had ze zich kunnen bedenken voor ze bij m'n vader introk. Alleen is denken niet haar beste kant.
Zou ik nog bijna vergeten. Vandaag afspraken op het KDV gemaakt voor een eindgesprek over Alyssa en over haar afscheidsfeestje. Slik, zo komt het wel erg dichtbij ineens. De afspraken voor proefdraaien op de basisschool staan ook al. En binnenkort zal ik ook nog een kennismakingsgesprek krijgen voor Yelina en bericht over wanneer zij mag proefdraaien op het KDV. Ben benieuwd. Ben ik straks zomaar ineens 2 hele ochtenden 'kindloos'. Zal best even wennen zijn.
Dombo wordt echt wennen maar op een bepaald moment vind je het heerlijk even tijd voor jezelf. Gebruik dat dan ook voor jezelf, ga lekker winkelen, naar de kapper o.i.d. Die ramen lappen bv hoeft nog niet Hellen leuk je ook hier te zien meis.
Koffieleutje, dat klinkt erg aantrekkelijk, maar de ochtenden dat ik hier geen kindjes heb zal ik besteden aan mijn bedrijfje. Tot nog toe werkte ik op de middagen dat Alyssa naar het KDV gaat. Dat was heel lang prima te doen aangezien Yelina rustig een tuk deed van een uurtje of 4. Haar tukjes worden steeds korter waardoor 's middags werken steeds minder een optie wordt. Dus wordt dat op de ochtenden dat zij naar het KDV gaat. Zal dus best wel druk zijn, maar het idee dat er dan helemaal geen kindjes hier zijn is best even wennen.
De tijd tikt maar door: toen ik je leerde kennen Inez, zat Alyssa nog niet eens op de PSZ. Nu gaat zij alweer naar school en Yelina naar de PSZ. Alletwee grote meiden op hun eigen manier.
Tijd vliegt met die kleintjes, vind ik nu al. Lijkt me best raar als je kind ineens al zo oud is, dat het naar school gaat...
Dan kom ik ook maar naar het vervolg hier. Waarom is er eigenlijk een nieuw begin gekomen van het vorige forum?
Xandra, ZSP werd erg traag door de vele grote, langlopende topics. Daarom zijn alle langlopende topics gesloten en nieuwe geopend die daarna steeds gesloten zullen worden als ze op 1000 berichten komen. Anna, tijd vlliegt inderdaad. Toen ik hier voor het eerst kwam was Alyssa pas 1 1/2 jaar. Over een maand is ze al weer 4. Niet te geloven zeg. Ik vond de tijd altijd al snel gaan, maar sinds de meisjes er zijn lijkt de tijd dubbel zo hard te gaan.
Hallo allemaal, bedankt voor jullie lieve woorden! Het afscheid was gisteren zwaar, ontzettend zwaar en ik heb m'n ogen uit mijn kop gejankt, maar gelukkig heel mooi en warm. Nu komt met name voor mijn moeder de grote klap, ze is helemaal stuk en heeft niet dezelfde veerkracht denk ik als toen mijn vader overleed. Ik ga er dit weekend slapen, maar ja daarna begint helaas het gewone leven weer en zal ze het toch alleen moeten proberen. Ik vind haar zo zielig, net een ziek vogeltje. Ik heb dit nieuwe topic even snel bijgelezen, het oude geen tijd meer voor en ook geen tijd voor lange reacties want ik ga zo weer naar mijn moeder. Dombo, sterkte morgen!
Lieve Natas, het klinkt als een mooi maar zwaar afscheid. Verdrietig voor je moeder dat ze dit nu al voor de tweede keer heeft moeten meemaken. Als je jonger bent blijft het evengoed verdrietig om je partner te verliezen, alleen ben je dan in de regel wel wat flexibeler waardoor je het meestal beter kunt opvangen dan wanneer je al wat ouder en daarbij ook nog eens ziekelijk bent. Nogmaals dikke knuf voor jou en je familie. Enne, thanks! Lief dat je daaraan denkt.