April-mama's 2010 deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door surf, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Whahahaha, elkaar helpen toch!!!

Ik ga ook afsluiten, tot morgen.
    Truste allemaal

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Mermaid; gefeliciteerd ! Fijn dat je weer terug kan komen !

@ Lekker ziet dat recept eruit !

@ Surf; fijn dat je vriend voor zichzelf gaat beginnen en jullie meer tijd samen krijgen. Dan maar even tijdelijk wat minder geld.. het is voor een goed doel.

Hier vandaag een identiteitskaart voor Sanne aangevraagd. Pasfoto`s laten maken.. wat een toestand, maar het is gelukt. Daarna dacht ik op de terug weg in de auto; `` ik zou wel weer eens naar de Rosada outlet willen... `` Stelt gewoon 2 min. mijn vriend dat voor !! Dus nog even gaan shoppen... Mijn vriend heeft een spijkerbroek gekocht en ik heb een nieuwe regen-jas gekocht en het was gezellig.
    Helaas was dat mijn weekeinde, morgen werken en zondag ook..

Gek trouwens morgen einde van de middag komt mijn ex op kraamvisite.. met zijn vrouw ( zwangere vrouw ) en hun zoontje. We hebben al wat langer af en toe contact bij een gezamenlijke vriend, maar nog nooit echt bij elkaar thuis geweest. Morgen dus wel. Toch een beetje gek, maar het is al zo lang geleden...

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Caro irritant he dat ze zeggen dat je vakantie hebt als je zo lang thuis
    zit dat het vakantie is

ann spannend tara tot 4 uur naar het kdv

mermaid
    wat jij beschrijft
    heb ik dus ook
    kan overal woest om worden
    en vooral om niks!

surf !
    jeetje wat een slaapkop!
    hier verdenk ik thobias ook dat hij sochtends vroeg gewoon
    wakker ligt in bed want soms begint hij ineens te huilen en
    dan geef ik zijn speentje en slaapt hij weer verder

en mermaid
    gebeurt hier ook wel eens hoor dat ze wakker worden tijdens
    de sex
    laatst noa nog
    en mevrouw wou niet meer slapen
    mmm weg zin we moesten halverwege dus afhaken

ladyz
    kinderbijslag kreeg ik gelijk in juli al omdat ik 1 april
    bevallen was en je pas kinderbijslag krijgt als je kindje 3
    maanden is
    dus bij jou zal de 1ste x in oktober zijn!

napoleon leuk babyzwemmen
    ik wacht hier nog even tot hij 6 maanden is
    dan mag hij meedoen voor zijn guppy 1:D

mermaid
    jeuj gefeliciteerd:D
    kan je straks weer lekker shoppen zonder te veel moeten op
    te letten op het geld:D

mirjam
    zielig voor justin
    hopen dat ie gauw er van af is:D
    moet zeggen thobias is echt maar 1 keer goed verkouden geweest
    terwijl noa in de begin maanden om de haverklap verkouden was
    zou noa dan toch ook KMA hebben gehad ?? vraag het me echt af
    thobias is namelijk verkouden geweest toen we het niet wisten
    van zijn KMA
    en daarna niet meer verkouden gezien

kris
    nou hier hoeft mijn man ze ex echt niet op kraamvisite te komen
    kan haar wel schieten hihi
    en mijn ex al helemaal niet

hier vanavond weer gewerkt
    mijn leidinggevende heeft dus gister tegen me gezegd dat ze bezig
    is voor een vast contract
    nou heb ik het zelf van haar gehooord
    JEUJ ik is blij :D:D
    nu ga ik lekker slapen morgen drukke dag want morgen vieren we
    de verjaardag van Noa ,ab en mij zelf:D:D
    dus morgen ben ik er niet
    hoop dat ik dan niet zoveel hoef bij te lezen :p:p:p
    weltrusten meide en fijn weekend!!

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen allemaall,

Ik heb gisteren avond tussen de bedrijven door even alles bijgelezen, maar weet echt niet meer wat ik allemaal gelezen heb.

Vandaag alweer een drukke dag..en heb er helemaal geen zin in.
    Schoonmoeder en nieuwe man komen op bezoek...daarna na verjaardag van haar ex man...waar ze tot dec. nog getrouwd mee was. Denk dat we weer lekker vroeg thuis zijn.;)
    Heb al helemaal zin in morgen: lekker niks doen en morgen avond so you think you can dance kijken!

Fijne dag allemaal!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ann: Ach gossie, ik kan me voorstellen dat je moest huilen toen je Tara had weggebracht. Ik ben ook zo blij dat Ayla naar mijn moeder en nichtje gaat, het maakt het toch een stuk makkelijker dat ze naar bekende gaat.

@ Napoleon: Hahahha, nou de koffie van die Dolce Gusto ruikt vast wel ook heel erg lekker.
    Wat leuk dat Femke zo enthousiast was met het babyzwemmen.

@ Ka: LOL! Het lijkt er idd op dat Elisa en Ayla hebben samengespannen. Lekker samen brullen ’s avonds lijkt tijdens de gezelligheid-tijd van pap & mam.

@ Caro: Zo, dat is idd een behoorlijk prijsstijging van het overblijven!
    Hahaha, wij hebben tijdelijk Discovery Travel & Living gehad en toen keek ik ook altijd Say yes to the Dress. En idd, sommige moeders…OMG…die waren echt vreselijk. Die vonden het echt niet boeiend of de dochter de jurk mooi vond, als zij ‘m maar mooi vinden. Ik heb toch wel het idee dat dat in Amerika wel anders werkt dan hier… De moeder heeft daar veel meer te vertellen, maar dat komt denk ik ook omdat het daar heel gewoon is dat de ouders een groot deel van de bruiloft betalen en dan dus ook een flinke vinger in de pap willen hebben.
    Veel plezier op het vrijgezellenfeest.

@ Ikheid: Leuk, zwemmen zondag!

@ Surf: Ja, ik kan weer terug naar mijn oude werk. Ze zochten idd iemand voor min. 4 dagen, maar omdat ze me zo graag terug willen, hebben ze nu een andere secretaresse op de lege vacature gezet en kom ik op haar plek.
    Ik kan me voorstellen dat het even wennen is dat je het nu met een stuk minder geld moet doen, maar wel echt heerlijk dat hij dan thuis gaat werken en gewoon vaker thuis is.

@ Mirjam: Ik weet nog niet precies wanneer ik ga beginnen. Ik ga dinsdag langs om e.e.a. te bespreken en dan zal dat ongetwijfeld ook besproken worden. Ik vind zelf 13 september wel een mooie datum om te beginnen. Het weekend van 3 t/m 6 sept ben ik namelijk niet thuis en om dan gelijk dinsdag 7 sept te gaan beginnen vind ik ook niks, dus dan maar de maandag erop.
    Wat zielig voor Justin dat ie zo moet hoesten.

@ LadyZ: Mjammie, dat ziet eruit als een lekker gerecht. Ik heb ‘m opgeslagen op de comp (thanx Caro!) en zal Arco eens vragen ‘m binnenkort te maken.

@ TM: Hahaha, ja da’s ook een voordeel van weer werken, dat we weer meer geld hebben en ik dus ongestoord kan shoppen.
    Dat zou fijn zijn als je een vast contract krijgt.

De lunch gisteren was heerlijk. Had een club sandwich genomen en er heerlijk 2 rosé’tjes bij gedronken. Daarna zijn we nog even naar de BCC in Leidsche Rijn gereden en hebben we 1 of ander ding gekocht waar je een back-up van foto’s kan maken (een externe harde schijf dus), maar waarmee je ook rechtstreeks vanaf internet film kan downloaden en op kan opslaan enzo. Van mij hoefde al die poespas niet zo nodig, ik wilde gewoon een externe harde schijf, maar Arco wilde ‘m graag. En ondanks dat zo’n ding rete-duur is (alles bij elkaar € 270,--) had ik zoiets van “Prima!! Koop dat ding maar!”. Heb ik er ook geen last meer van dat de laptop zo traag als dikke stront door een trechter is als hij iets aan het downloaden is op de laptop.

’s Avonds taco’s bij mijn zusje en haar vriend gegeten, mijn vader en stiefmoeder waren er ook, en Ayla heeft de hele avond in de wandelwagenbak op mijn zusjes slaapkamer geslapen. Ze had rond 21.00 uur moeten komen voor een fles, maar werd pas om 23.30 uur wakker. Toen zijn we gelijk naar huis gegaan en hebben haar thuis een flesje gegeven, waarna ze direct in slaap viel. Makkelijk hoor zo’n kind!

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

ik wil even laten weten dat ik nog leef. maar ik heb een heel druk weekend en gisteren ook druk! dus ik hoop dat ik vanavond of morgenavond ff online kan komen.

ik elk geval mermaid: gefeliciteerd!! met je baan;)

voor de rest ga ik nog ff zitten om bij te lezen zodra ik tijd heb;)

sorry hoor girls

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Aaaaaargh!!!! Ik moet nog 1x klagen over Arco hoor en dan ben ik daar klaar mee. Mensenkinderen wat heb ik soms een zin om die kerel een schop onder zijn derrière te verkopen. Gister heeft ie natuurlijk dat apparaat bij de BCC gekocht. Hij is vannacht tot 04.00 uur bezig geweest om alles aan de praat te krijgen, wat uiteindelijk gelukt is, behalve de internetradio. Dus dat ging hij net nog proberen. Dat duurt dan natuurlijk eeuwen, terwijl hij ook nog boodschappen zou doen en vanmiddag moet voetballen. Dus ik heb ongeveer 10.000x gezegd dat ie EERST die fucking boodschappen moet gaan doen en als hij dan nog tijd heeft met dat apparaat verder klooien. Ja, dat ging ie doen....nou niet dus, dan blijft ie maar met dat ding bezig. Uiteindelijk had ie dat internetradio aan de gang, doet het downloaden het niet meer...zucht...en wat doet ie???? Gaat ie eerst dat nog fixen. GGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRR GA DIE BOODSCHAPPEN DOEN!!!! Dus EIN-DE-LIJK gaat ie boodschappen doen, dus ik vroeg hem om gelijk de lege flessen mee te nemen voor in de glasbak. Zegt ie "Ja, dat vind ik zo onhandig, want dan moet ik eerst naar het winkelcentrum om daar de flessen in de bak te gooien, dan naar de Lidl en dan weer terug naar het winkelcentrum voor de C1000-boodschappen." Uuuhhhmmm, je kan toch gewoon de flessen in de zak doen, die in de achterbak leggen en dan als je bij de C1000 bent die flessen in de glasbak gooien ;). Oh en nog wat :)....Ik draai Ayla d'r bedje elke dag om, zodat ze per dag op een andere zij ligt, maar wel richting de deur kijkt. Dus ik vroeg hem om het bedje even om te draaien, want hij was toch boven. Kom ik boven om Ayla in bed te leggen ligt heel dat dekentje opgepropt onder het matras. Wat heeft die oen (sorry hoor :)) gedaan? Ipv gewoon het hele ledikant om te draaien, draait ie alleen het matras om, waardoor het dekentje dus helemaal verfrommeld onder de matras komt. Echt hoor....HOE MOEILIJK IS HET;)?!?!?!?!?!??!

Ach gossie, die arme man...hij heeft het niet makkelijk met me. Maar ik houd wel heel veel van 'm hoor, maar soms doet ie echt dingen waarvan ik denk "WAAROM? WAAROM IN GODSNAAM??? JE SNAPT TOCH ZELF DAT DAT NIET HNDIG IS!"

Maar goed...adem in....adem uit....;)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha ik moet altijd smakelijk om jullie lachen mermaid hahaha!

Ik zei tegen matthijs, ik wil straks nog wel even op zoek naar een goede broek (maandag beginnen met werken... ahhhhh!!!!) ik heb nl 1 spijkerbroek en 1 zwarte pantalon maar die heeft bleekvlekken onder in de broekspijp. Diepe zucht van zijn kant... dus we zijn je weer de hele middag kwijt???
    dat vind ik wel vermoeiend hoor.. als ik iets wil doen is het allemaal maar moeilijk... vaak als ik ergens ben, bijv even met mijn moeder ergens heen, dan belt of smst ie constant of ik al weet hoe laat ik thuis ben :S Dan vergeet ik mijn telefoon wel eens ;)

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, even een vraagje: Als jullie fotoboeken maken, doe je dat dan per jaar? Of per half jaar? Want ik heb nu 1 boek van de zwangerschap, bevalling en kraamweek, daarin staan 86 foto's verdeeld over 42 pagina's. Ik ben nu bezig met het volgende album, maar ik heb nu van 4 maanden foto's gedaan en dan zit ik al op 150 foto's, hahaha. Als ik een album van het hele eerste jaar ga maken gaan daar denk ik heeeeeeeeeeel veel foto's in komen...

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

uhm heel eerlijk
    hier geen foto's
    schaam schaam
    ten eerste bij thobias hebben we echt bijna geen bezoek gehad
    dus wel foto's gemaakt die ik nog in een boek wil doen
    maar voor de rest staat alles op de pc
    en een back up op een cd

bij noa hebben we wel een boek van bevalling en na de bevalling en kraamweek
    voor de rest staat ook alles op de pc en op een back up cd

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik heb een fotoboek van zwangerschap en bevalling, dat zijn 56 pagina's met gemiddeld 3 foto's per pagina.
    Daarna heb ik een fotoboek van maand 1 en 2, daar hetzelfde aantal pagina's en foto's.
    Ben nou bezig aan de volgende. Denk dat deze over een iets langere periode gaat.
    Van het hele 1e jaar is hier denk ik ook niet mogelijk....veel te veel foto's. Daarbij vind ik het veel te leuk om de fotoboeken te maken.

12. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Hoi Meiden,

Ik kom weer even langs wippen omdat ik advies nodig heb. Bij het laatste bezoek CB kreeg ik te voren dat Vince met zijn gewicht boven de streep zit. Ik gaf 6 flessen van 150+5 maar kreeg te horen dat hij eigenlijk naar 4 flessen van 180+6 moet. Ik had gehoopt dat ik potjes mocht gaan geven maar ik mag dat pas doen als hij op 4 flessen zit. Nu geef ik 5 flessen van 180+6.
    Ik was benieuwd hoe jullie schema's er nu uitzien.

Alvast bedankt!;)

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Justin zit op 4 flessen. 3 van 180 en de laatste 's avonds van 210.
    Sinds 1 week krijgt hij nu ook fruit.
    Justin was volgens hun ook aan de zware kant, maar zit nog niet aan het maximale van voeding. ik hoop dat je hier iets aan hebt.

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hey meiden,
    Deel 5 alweer, tjonge jonge, dat gaat snel.
    Sorry voor mijn afwezigheid de laatste dagen, maar het is hier even gekkenhuis, ik ben begonnen met werken, valt me vies tegen, ben echt helemaal gebroken, zo moe word ik er dus van. Slaap er ook slecht door, bah. Vooral de donderdag is heel lang. Dan ben ik pas half 6 thuis, terwijl ik om half 8 al weg ben van huis 's ochtends... Ik mis mijn meiske heel erg op mijn werk, heb continu een brok in mijn keel en moet mijn tranen bedwingen.
    Alsof ze het merkt is ze de laatste dagen vooral aan het pruillippen en omdat ze niet meer in haar wiegje paste moest ze over naar haar ledikantje op haar eigen kamertje: DRAMA! Echt, ze is woest, verdrietig en weigert te slapen. Alleen als ze aan mijn borst in slaap valt kan ik haar slapend wegleggen, maar ja, dat is natuurlijk niet de manier die we voor ogen hadden... Hoop echt dat het snel went voor haar en dat ze ook weer zelf in slaap kan vallen...
    Ik ben weer een paar kilo kwijt, wat me niet echt mooier maakt. Even flink aan de roomboter met chocoladehagelslag dus.
    Nu vrij tot en met woensdag. Maandag crematie van Joris' oma en woensdag naar het CB. Benieuwd wat het meiske weegt inmiddels!
    Ze heeft vandaag een maillot maat 80 aan... haha, maar daar zit natuurlijk heel veel rek in, maar vond het wel grappig.

SOrry voor mijn ego berichtje, maar had echt geen puf om bij te lezen van afgelopen dagen, zal nu ik vrij ben wel weer even bijlezen

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Ach meisje, wat naar dat het zo tegen valt. En dan ook Fiene die niet meer in het wiegje past en niet in haar ledikant wil slapen. Komt lekker alles tegelijk. Je hebt er natuurlijk niks aan nu, maar ik denk dat het allemaal een kwestie van wennen is. Zowel het werken voor jou als voor Fiene het slapen in het ledikant. Probeer anders eerst overdag om haar eraan te wennen dat ze in het leikant moet slapen én in slaap moet vallen en als dat goed gaat het ook 's avonds zo doen. Tot die tijd kan je haar misschien aan de borst in slaap laten vallen voor 's avonds.

@ AlRe: Hey meis hoe is het met jou dan??? Ayla zit nu al denk ik een maand op 4 flessen van 210+7. Ik geef nog geen bijvoeding. Daar probeer ik zo lang mogelijk mee te wachten. Ik vind 4 flessen van 180+6 trouwens wel weinig hoor. Ik ben van 6x 150+5 overgegaan naar 5x 180+6 en toen naar 4x 210+7.

16. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden,

kan ik een flesje Nutrilon wat ik net gemaakt heb in de koelkast bewaren?

Ik had water gekookt en af laten koelen. Dacht dat ze wakker werd dus schepjes erbij gedaan maar nu slaapt ze weer...

Als ze nou straks wakker word kan ik het dan in de flessenwarmer doen en alsnog geven?

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Jammer...niemand online...Ze slaapt nog maak straks wel nieuwe klaar (-;

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ola..

Mermaid: mannen.. Soms denk ik 'wat heb je eraan', maar zonder m'n manneke zou ik echt niet kunnen! Hahaha! Ze hebben wel een gebruiksaanwijzing hoor!

Napoleon: ben je nog weggegaan voor een broek?

Uhm.. de rest weer vergeten en heb ook echt geen puf!
    Ik ben lekker lamballen op de bank.. Morgen ben ik er niet; dan gaan we zwemmen 's ochtends en 's middags naar mijn ouders, misschien in de avond wel.. Maar dan komt ook so you think you can dance, en dat wil ik dolgraag zien!

Fijne avond en tot latersssssssssssssssss!

X

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Mermaid, fijn dat Ayla minder huilt om 'niks' en lekker vrolijk is en goed slaapt! Echt wel genieten is dat he.
    GEFELICITEERD! Je hebt gewoon al min of meer een baan, leuk!! Waarom moest je daar toendertijd eigenlijk weg?
    Jouw dagje was zo te lezen geslaagd gister!
    Blijven ademenen in je huwelijk, heeeel belangrijk...

Foto's: weet het zelf ook nog niet goed Ik hou niet zo van digitale albums, dus heb een gewone en ben vooral van plan te schiften. Wij vinden alles leuk en schattig maar ik ga geen 100 foto's van Eva die lief ligt te duimen in de wieg inplakken, ook al zijn ze allemaal even leuk. Die bewaren we mooi op de computer en het album wordt een beetje bescheiden. Denk ik... ;)
    In ieder geval maak ik een aparte voor Eva en 1 voor Jos en mij. Bijvoorbeeld al het kraambezoek vind ik leuk voor ons, maar voor Eva is lang niet iedereen even belangrijk (familie wel, maar al onze vrienden, tja...). Ook van bevalling komen er in onze andere dan in die voor Eva. dat idee een beetje.

He Ikheid, wat apart eigenlijk dat de vk dacht dat je 2 weken langer zwanger was. Da's eigenlijk ook wat, stel dat ze dat niet goed door hadden gehad en je had nog langer doorgelopen!
    Leuk weekend zo te horen!

Ka, lekker dat Elisa zo goed sliep gister zeg. Soms wel fijn he, kan je echt even wat dingen doen!
    Ohja, die wiskunde, waarvoor doe je dat nu ook alweer? Gaat het een beetje goed?

Caro, hoe was je vrijgezellenfeestje? Nog gelukt met kolven?
    Dat recept klinkt goed, ehb het ff opgeslagen.

Surf, wat heerlijk dat je zo kang aan genieten van je gezin straks! Lekker bij elkaar zijn! Wat doet je vriend eigenlijk?
    Succes met op de centjes letten... zal wel even omschakelen zijn. Minderen is altijd lastig.

Kris, lijkt me inderdaad apart, ben benieuwd hoe de kraamvisite bevalt!

TM, hoe was je verjaardagendag?
    En gefeliciteerd met je vaste contract!! Hup, huis weer in de verkoop?!

Hi Alre! Hoe is tie? Geen idee over flessen.

He Marijn, wat rot dat het je zo tegenvalt allemaal. Het is ook wel veel tegelijk voor je! Fiene die in haar ledikantje moet (wat een groot bed om zo'n klein lijfje he!?), wat ze niet fijn vindt, pruillipjes, Joris is misschien nog half ziek (?), je werk wqt tegenvalt, slecht slapen...
    Ik hoop dat je in je vrije dagen lekker rust kunt vinden en de boel de boel een beetje kunt laten. Knuffel lekker met Fiene, neem een bad en eet een extra laag roomboter. En vooral: huil maar af en toe lekker als het kan!

Ann, hoe was het met Tara op het kdv??

@hier: Jahoe! Gister was de poging bíjna gelukt, maar vanochtend was het een feit: Eva rolt van rug naar buik! Ben helemaal trots haha. Ze deed het 3 keer in 10 minuten, dus volgens mij zit het er nu wel in ;)
    Ik vond de wieg nu eng worden: ze trok de dekentjes half los, ze lag zowat klem... dus nu ligt ze in dat grote reuzenledikant... ik vind het er zo sneu en verloren uit zien. Ben nog op klamboejacht geweest, maar is niet echt gelukt. Ik vind die dingen in babyzaken wel heel duur vaak, of kijk ik niet goed? Ik wil graag zoiets, om het een beetje knusser te maken. Ik moet haast huilen als ik haar daar zo Remi zie liggen, wat ben ik ook weekhartig he, ze slaapt heerlijk, dus het is echt onzin (hoewel: 's avonds valt ze altijd goed in slaap , ben benieuwd hoe het morgen is).
    Gister moest ik trouwens naar school voor een gesprek en Eva ging naar mijn zus. Ze moest zo vreselijk brullen met krokodillentranen die over haar wangen biggelden toen ik weg ging.. Het was echt zielig, dus ik ook huilen natuurlijk. Ze heeft uiteindelijk een kwartier zo gehuild zei mijn zus :( Ik ga haar woensdag op het kdv denk ik gewoon zelf in de box leggen en dan weg, in plaats van 'overhandigen'. Hopelijk gaat dat beter.

Ga nu ff warme chocolademelk maken. Vinden jullie het ook zo koud ineens?

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ann: is ze al wakker ?? ik denk dat het wel kan

Deel Deze Pagina