April-mama's 2010 deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door surf, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid: welkom terug !!!

update:

Eva is over naar een ledikant en moest huilen toen mama wegging naar school.

Ayla's mama heeft een baan !

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ai pijnlijk! Klinkt als meteen stoppen en niet meer aan beginnen ben ik bang.

Zowieso niet echt heel lekker voor je gewrichten dat hele hardlopen.
    Zijn hier natuurlijk echte die-hards bij maar zag in onze praktijk ook vaak gewrichtsklachten bij hardlopers.

Hoop dat je gauw beter voelt. Knieeen kan echt heel pijnljk en vervelend zijn :(

Denk dat ik ook maar zo ga liggen kijk wel hoe laat ze dr dan weer uitkomt.
    Dat vind ik trouwens wel lastig aan kv ...S'nacht helemaal maken en ze is dan super hongerig...Duurt dan net te lang allemaal.
    Ik doe het in de flessenwarmer want las dat de magnetron niet zo goed was ergens...:(
    Hoe doe jij dat s'nachts?

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Wat goed heeft Mermaid een baan...Weer helemaal overheen gelezen...

MERMAID GEFELICITEERD

:):D

4. mirjam2112

nee hoor magnetron is prima !! Alleen voor bv op te warmen niet goed.

Je kan anders ook een thermoskan met warm water naast je bed zetten, poeder al afgemeten in een doosje ofzo en dan hoef je het alleen maar te mixen.

Justin komt 's nachts niet zo veel maar de één houdt hem bezig en de ander maakt de fles om te voorkomen dat Demi wakker wordt gegild haha

Shit hij heeft me gehoord, ik hoor hem door de babyfoon;)

5. mirjam2112

Ik ben een uur geleden begonnen met een kopie van m'n iphone te maken... stond: 15 minuten resterend... maar dat zijn errug lange minuten want nu staat hij nog op 1 minuut...

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ow ja goeie van die thermos!!!

Ja, met twee helemaal leuk zo in de nacht hahahaha zie het helemaal voor me :D

Hij is wakker dus....8)
    Tara zie ik hier op het scherm ligt nog in dezelfde houding als hou ik dr neer heb gelegd die slaapt echt als een os.

Speciale Iphone minuten...Duurt altijd lang met die updates volgens mij heeft mn vriend ook met de zijne...

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Merk gewoon dat ik gedronken heb ben moe maar kan nie slapen....Herken het nog van de katers van vroeger ;)

Was echt lang geleden dat ik zo ben weze stappen.

Mn vriend lag in een deuk vannacht sprong boven op het bed toen ik thuis kwam hahahahaha.
    Hele verhalen en hij maar 'hu hu" met zn ogen half open... 8)
    Was vanmorgen iets minder fris en fruitig toen ik mn ogen open deed....:D

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat goed van Eva!!!

Mermaid, gefeliciteerd met je baan!!! Wat ga je doen en waar en hoeveel uur?? Kun je weer lekker shoppen!!!!!!!!!

9. mirjam2112

Handig zo'n camera !!!

Ja ik snap niks van iTunes, ik wordt er zo gek van .....

hahahahah ik zie het helemaal voor me, jij helemaal stuiteren en hij denkt 'ik lig te slapen hoor'

Justin weer stil 8)

10. mirjam2112

Onweert het bij jullie ook zo ???

Ik moet me trouwens diep diep diep schamen....

Vorige week kwamen we met m'n vaders auto laat terug uit hengelo. Omdat Demi zo moe was en aan het huilen heb ik haar autostoel even los terug in m'n eigen auto gezet met de bedoeling die de dag erna vast te zetten....
    Haal ik hem er vandaag uit, heeft hij al die tijd niet vast gezeten :$
    En we zijn maandag nog op de snelweg geweest, dinsdag en vandaag alleen in de stad gebleven.... maar jeetje mina wat DOM DOM DOM
    Volgende keer als ik hem even snel erin zet zonder dat we weggaan zet ik hem wel achterstevoren ofzo als geheugensteuntje ;)

11. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dan schrik je ff inderdaad ...

Gelukkig allemaal goed gegaan!

Inderdaad wel een goeie om hem om te draaien.

Ik ga lekker slapen...Tot morgen weer, trust X

P.s. hier hele erge bliksen maar gedonder is een beetje opgehouden.

12. mirjam2112

Slaap lekker !!!

Ik ga ook slapen .... vriendje zou om 23u naar huis komen maar eerdat hij hier is ;)

Tot morgen !!! xx

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nou ... en toen was iedereen naar bed...
    Ik heb net op de bank al even geslapen. Tja het was vroeg vanochtend.
    Hier ook onweer.. ik haat onweer !

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Nog niemand wakker?? Ik hoop niet dat de baby's allemaal vannacht hebben liggen spoken?
    Ik ben nu een uurtje op, voel me redelijk uitgeslapen omdat ik normaal om 6u op sta en nu dus een uur later. Zo raar dat je toch snel gewend raakt aan een ander nachtritme. Ik voel me nu dus best uitgeslapen als Tim maar 1 x vroeg in de nacht komt omdat hij ook nog wel nachten heeft dat hij 2 of 3 x komt.

@ mermaid: ik was je ook nog helemaal vergeten te feliciteren met je nieuwe baan!! (of je nieuwe oude baan toch?)

@ ann: lekker wezen stappen dus! Hihi, zie het tafereel 's nachts met je man al helemaal voor me :D

@ mirjam: oei.. da's best schrikken ja. Wij hebben isofix systeem, dus gelukkig zijn bij ons stoeltjes zo weer vastgemaakt. Dat is zeker ideaal voor de maxi-cosi vind ik, die klik ik in 1 beweging vast. Ik haal die MC er per dag minimaal 2x uit, dus vind dat erg makkelijk zo.

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Klein ego berichtje...Misschien kennen jullie iemand:

Ben op zoek naar iemand die een website kan ontwerpen inclusief webshop. Het is voor een jong bedrijf dus mediabudget is heel klein. Misschien kennen jullie een student of een hobbyist die dit wil en kan doen op kort termijn...Let me know.

16. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Mermaid; Gefeliciteerd met je baan! Ze gaan dus akkoord met minder dan 4 dagen? Wat fijn voor je. Wanneer begin je?

Ann; Wezen stappen, was leuk zo te horen! Wat mij werd aangeraden is om vooral te proberen de laatste voeding en eerste voeding op een vast tijdstip te geven. Daar tussenin zou zich dan vanzelf een ritme moeten aftekenen. Hier is de laatste voeding om 19:00 uur en de eerste ook om 7 uur, met daartussenin een nachtvoeding, die wissel van tijdstip. Overdag komt ze om en nabij de 3 uur. Dus 7 - 10 - 13 - 16 - 19 en dan ergens 's nachts. Fiene kwam in een goed ritme toen ik haar aan de begin en eindtijd ging houden. Wie weet heb je er iets aan

Mirjam; Dat is schrikken, maar gebeurt je dus vast niet nog een keer!

Emmetje; dat heb ik ook, dat ik eigenlijk heel tevreden wakker word, terwijl ik toch ergens midden in de nacht heb gevoed. Je slaapt toch 2 keer een lang stuk achtereen!

Hier; Fiene lijkt al veel meer gewend in haar bedje. Gisteren brak mijn hart echt even, ze was zo in paniek echt angstige grote ogen en hard huilen, met nasnikken... We blijven nu als ze naar bed gat even op haar kamer in een hoek op een stoeltje zitten, zonder dat ze ons ziet, maar ze voelt onze aanwezigheid wel Ze is dan meteen rustig en valt lief in slaap. Net was ze echt met 2 minuten vertrokken, dus dat is fijn. Het is natuurlijk ook een grote overgang, ze lag de hele tijd in onze nabijheid, hoorde onze geluiden, ademhaling, kraken van het bed enz. Zo heeft ze dus niet het gevoel dat ze in de steek wordt gelaten. Fijn dus.

Mijn zwager is dit weekend verhuist naar een kosterwoning aan een klein kerkje hier in Noord-Holland. Hij mag daar gratis wonen en doet in ruil daarvoor onderhoud aan het kerkje en is bij de diensten op zondag. Hij wordt vanmorgen voorgedragen, dus Joris is daar nu naartoe. Het is een heel mooi huis en er zit een enorme pastorietuin bij met kippen een speeltuin, houtoven, groententuin enz. Echt heel schatting en idyllisch. Hij werkte al voor een architectenbureau dat zich voornamelijk richt op de renovaties van kerken, dus hij zit helemaal op zijn plek daar! Nu woon oom Bas dus ook in de buurt, gezellig!

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Mirjam, ik was expres samen met Eva een tijdje met m'n zus op de bank gaan zitten. Daarna lag ze op de bank naast mijn zus en ik ging even naar de wc. Toen ze ontdekte dat ik weg was, was het al helemaal mis. En toen moest ik echt weg...
    Nou ja, ze moet er maar aan wennen...
    Thanks voor de klamboetip, ga wel eens kijken bij de Prenatal! Die van de Ikea vind ik niet zo leuk.
    Je vriend vindt het thuis toch het fijnst bij jou blijkbaar ;)
    Niet zo handig he, zo'n schietstoel in de auto...
    En succes bij de ha, wat vervelend van je knieën!

Ann, fijn dat Tara het goed heeft gedaan op het kdv! Stelt mij ook gerust haha! Logisch dat ze er moe van was denk ik!
    Lijkt me best lastig, met ritme overgaan op flessen. Ik ga nu met de bv wel wat meer ritme inbouwen, dat lijkt me handig met kdv, daar kan het ook niet helemaal op verzoek.

Emmetje, nieuwe keuken, leuk!!! Succes met de drukte meid! Val gewoon binnen als je tijd hebt en voel je niet bezwaard als je niks bijleest.
    Ideaal he, dat isofix gedoe met de mc!

Marijn, dat van die hemel heb ik ook nog overwogen, om die aan het ledikantje vast te maken, grappig zeg! Toch neit gedaan, ws wordt het hier nu gewoon een lichtroze klamboe. Misschien maak ik er zelf een randje aan wat ook aan het laken zit en wat aan de hemel zat. Weet ik nog niet.
    Eva ging vannacht heerlijk slapen en net ook, zonder gemurmel of gedoe. Ze heeft ook geen last van het licht nu met alle gordijnen open (in de wieg lag ze toch meer beschut). Echt fijn!
    Mooi dat het met Fiene wat beter gaat nu ook! Misschien is de overgang van jullie kamer naar een kamertje 'alleen' nog wel groter dan van wieg naar ledikant?

Ingrid, ik vroeg me steeds al af waar je was!

@hier: Eva had slecht geslapen, 2 keer gedronken, steeds beetje huilerig. Ik dacht dat ze buikpijn had en dat klopte, want vanochtend had ze toch een vieze STINKbroek! Normaal stinkt het niet zo, maar dit was echt heel erg vies. Echt vrolijk is ze nog steeds niet, maar nu slaapt ze weer, hopelijk rust ze een beetje uit.

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Nog even ter illustratie...

dit was héél in het begin.

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    En dit was net.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Ik moest weg bij de notaris ivm een reorganisatie, maar schijnbaar trekt de business weer aan.
    Wat goed dat Eva is omgerold. JOEPIE!

@ Mirjam: Hahaha, ja soms heb ik ook wel wat medelijden met Arco hoor. Hij heeft het niet makkelijk met me.

@ Ingrid: Hé daar was je weer eens. Ik vroeg me al af of alles goed met je was.

@ Mijn baan: Dank voor de felicitaties! Ik ga dus weer voor 24 uur bij het notariskantoor werken. Ze hebben wat geschoven met secretaresses zodat ik daar weer terug kan komen. En ik ga dan weer werken voor de notaris waar ik ook voor werkte toen ik daar weg moest.

Ik heb nu “Komt een vrouw bij de dokter” op staan. Echt zielig zeg. En uitgerekend nu ik eens een filmpje wil kijken (wat echt nooooooooit gebeurt), heeft Ayla besloten dat ze geen zin heeft om te gaan slapen. Handig…

Deel Deze Pagina