Justin rolt ook nog niet om. Hij ligt op z'n zij, helemaal...en het enige wat hij eigenlijk nog maar hoeft te doen is zijn hoofd dan op te tillen. Van buik naar rug rolt hij af en toe per ongeluk. Volgens mij doet hij da tnog niet bewust.
Ik zie da thet vandaag erg rustig hier is geweest. @komt een vrouw bij de dokter: heb hem zelf nog niet gezien, maar hoor idd van iedereen dat het een zeer emotionele film is....ook voor vrouwen die niet met nog rommelende hormonen zitten. Afgelopen dagen ontzettend druk gehad...een beetje te zelfs. Vanmorgen zijn we nog even bij schoonbroer op bezoek geweest en voor de rest hebben we lekker tv gekeken. Hebben de hele serie van flash forward gedownload...en nu zijn we verslaafd er aan! Heb alleen een dipje momenteel.....ging net met goede moed op de weegschaal staan. Had toch echt verwacht iets van kg's kwijt te zijn. Maar helemaal noppes nada....niets. Dit is echt zo deprimerend!!!! Na de bevalling ben ik terecht gekomen op 74 kg en nu na 4 maanden pas 2 kg kwijt! Voor de zwangerschap zat ik op 60 kg. Dit werkt behoorlijk deprimerend voor me. Ik eet vrij weinig, snoep niet, sport en nog zie ik niets gebeuren!:x Ow...ben er vandoor...so you think you can dance begint
Weinig eten zorgt niet voor afvallen, nou ja het zorgt wel voor afvallen maar wil je goed resultaat hebben wat ook blijvend is dan moet je 3x op een dag eten, 's ochtends plakje brood, 's middags 2 plakjes en 's avonds normaal avondeten. Tussendoortje gewoon doen als je er zin in hebt maar gewoon uitkijken wat je neemt. Mermaid, hier komen soms ook nog steeds woeste kreten uit de box of van het speelkleed bij het omrollen. Milan kan het al wel een tijdje maar heeft bedacht dat dat tegenwoordig ook moet lukken met zijn duim in zijn mond hahaha Komt vanzelf hoor dat ze rolt en als je wilt kan je ook even helpen, dan heeft ze door hoe het werkt en voor je het weet doet ze het helemaal alleen. Milan is trouwens een buikslaper, we leggen hem op zijn rug in bed en als je even later weer kijkt ligt hij totaal ergens anders in zijn bedje op zijn buik met zijn duim in zijn mond. Ook probeert hij te kruipen/tijgeren, dat lukt natuurlijk nog niet en kwaad dat hij dan wordt. Echt van die oerkreten hoor je dan hahaha
Eva doet het sinds gister en is 1 dagje jonger, maar wel 1,5 week te laat geboren. Volgens mij is Ayla niet extreem laat hoor. Mijn man zegt 'ah nee, ga je nu wéér dat (zp) zitten doen?' dus ik zet de laptop uit Tot morgen!
@mermaid: ja dat heeft kasper ook gehad in de twee weken voordat ie kon rollen, echt frustratie af en toe, maar juist die frustratie is best goed, want daardoor blijven ze proberen, maken ze zich echt kwaad en lukt het dan vaak... komt vanzelf joh, de ene is de ander niet. thijmen was 3,5 maand, kasper 3 mnd en 3 weken. maar een kindje van een vriendinnetje van mij was 5 maanden... dus het verschilt enorm, maar dat ze nu al steeds gefrustreerd op haar zij ligt zegt al genoeg denk ik, het zal vast neit lang meer duren!
@ingrid: kasper heb ik net ook weer terug gedraaid in zn bedje (vind het een fijner idee voor de nacht dat hij op zn rug begint...) maar hier op zn kleed, hij begint aan de ene kant en krijgt het al rollende en draaiend en trappelend voor elkaar om 2 meter op te schuiven! hij doet nu op zn buik ook steeds zn kontje omhoog, daardoor schuift hij ook wel wat, maar mm hoor. zo schattig! hij heeft er wel echt lol in, das zo leuk om te zien! @hier eerste nachtje zonder vriendjelief... mn vriend heeft samen met thijmen vanochtend een aftelkalender geknutseld met foto's van NYC, van Thijmen en zn papa en van papa. Deurtjes waarmee thijmen kan aftellen, ziet er zo leuk uit! we hebben voor het slapen de eerste sticker geplakt voor deze nacht, zo doen we elke nacht een sticker plakken totdat hij er weer is. Ook heeft hij 6 filmpjes gemaakt en die kijken we ook elke avond voor het slapen gaan, daarin wenst hij m welterusten, vertelt waar hij slaapt etcetc. Net wilde thijmen het filmpje wel 8x zien, zo lief! maar.... hij is in 1x gaan slapen!!!! Woei! ik ga er ook zo in, want ben wel moe haha morgen naar het cb met kasper, ben zo benieuwd wat ie nu weegt!
nadeel van terug draaien is dat hij dan wakker wordt en tien minuten later weer op zijn buik ligt dus heb de hoop opgegeven. Wat lief een hele kalender en allemaal filmpjes! Hoe lang blijft hij weg??
het lijkt er trouwens op dat kasper wat meer tijd gaat laten tussen zn voedingen... vandaag: 4.00 7.00 9.00 (geef ik op mijn verzoek, zodat ie in ieder geval lekker slaapt, anders is ie na een uur al wakker) 13.00 17.00 19.45 mooi he! ben benieuwd morgen! en oja meiden.... test was nega vanochtend, helaas!
@ingrid: kasper blijft dan wel liggen, dus dat is wel de moeite en hij blijft ook slapen, dat scheelt ook. anders had ik het ook opgegeven denk ik hihi hij is er vrijdag weer... maar voor thijmen is dat natuurlijk niet te bevatten. we hopen dat we het op deze manier voor hem wat overzichtelijker hebben gemaakt... zodat ie weet waar hij aan toe is, wat vastigheid geeft.
Ik denk dat Thijmen er idd wel wat aan heeft, hij heeft er natuurlijk niks aan als je zegt over zoveel nachtjes is papa weer thuis maar met de kalender en de filmpjes heeft hij elke dag iets om naar uit te kijken en als de filmpjes op zijn en de kalender klaar dan weet hij dat papa bijna thuis is. Vind het echt een super idee!
@ omrollen: Ja, ik had ook wel bedacht dat die frustratie waarschijnlijk wel goed is. Daardoor maakt ze zich kwaad en zal het uiteindelijk wel lukken. @ Surf: Balen dat ie nega is. Zo, ik ben er weer vandoor. Mijn zusje en haar vriend zijn hier om So you think you can dance te kijken. KUSSSSSS
@ingrid: nou nee, waren niet begonnen, maar waren te lui geweest condooms te gebruiken. maar ik geef nog volledige bv en ben nog niet ongie geweest, dus op zich kleine kans, maar goed, je kan opeens heel veel voelen als je denkt mssn zwanger te zijn... (ik voel het overigens nog steeds), dus vanochtend toch maar even getest, maar was nega... ik denk dat we er rond februari ofzo weer echt voor gaan, maar we zijn nog steeds lui (lekker slim ahum), maar als het komt, komt het en vind ik dat heeeeelemaal niet erg hihi
eeeuuuuuh...Fiene is de bijna oudste en rolt nog niet om hoor... eel sporadisch per toeval van buik naar rug, maar nog nooit van rug naar buik, dus maak je niet druk!
Nou ik weet niet waar Ayla last van heeft hoor. Ze heeft 60cc van de fles laten staan, terwijl hij normaal leeg gaat tot de laatste druppel. Nu ligt ze in bed en ze klinkt zo woestig. Heel de tijd gillen enzo. Maar ze heeft ook nog niet gepoept vandaag, dus misschien zit dat haar wel dwars. Ik ga zo maar even naar haar toe.
Hey !! Goedemorgen.. Mijn vriend heeft gisteren een drama-avond gehad met Sanne.. ze bleef maar huilen ( ik was werken ) dus heeft hij om 21.30u al de laatste fles gegeven, waarna ze stil was. Ik was gisteren om 23u thuis dan kan ik niet gelijk slapen, dus we lagen er pas rond 01u in.. ik weet het veels te laat.. vervolgens werd Sanne om 3u wakker.. heb haar uiteindelijk om 03.30u maar de fles gegeven, want ze ging echt niet meer slapen... en nu is ze alweer ruim een uur klaarwakker... pffff en ik ben nog zoo moe.. @ Ingrid; fijn dat hij zo goed is gaan slapen ! Hopelijk heb je een goede nacht gehad.
Morning meiden, Iedereen lekker geslapen behalve Kris? @ Kris: Balen van je nacht. En wat vervelend dat Sanne maar bleef huilen. Enig idee over de oorzaak daarvan? Ik heb gewoon al mijn bed afgehaald, beddengoed in de was gedaan, vaatwasser uit- en ingeruimd, keuken helemaal schoongemaakt, beneden gestofzuigd en de keukenvloer gedweild. Nu moet ik even wachten tot de keukenvloer droog is en dan ga ik nog de wc schoonmaken en de salontafel afnemen (schoonmaakspullen staan in de keuken ). Of Ayla moet in de tussentijd wakker worden (jaja, ze slaapt nog), dan ga ik uiteraard eerst haar doen en dan verder met de wc. Verder heb ik nog op het programma staan: onze slaapkamer opruimen, bovenverdieping en trap stofzuigen en was opvouwen. En eigenlijk wil ik nog even naar de stad, maar dan moet het wel droog worden, want Arco heeft de auto mee, dus moet ik lopen.
Ik doe veel met fotobewerken en dan blijft er weinig tijd over om ook nog 'gewone' albums te maken Maar ik heb van meike een album van het eerste jaar gemaakt met een foto van elke week tot en met haar eerste verjaardag. en verder moet ik nog albums maken... wil ook de gewone foto's (van een rolletje) van xander en eva scannen en er een digitaal boek van maken want dat vind ik veel mooier dan een boek met foto's... (en duurzamer)