ohja vergeten: mermaid succes met je gesprek vanmiddag! Super dat je terug kunt komen bij je oude werkgever!
@ Kris: Als ik weet wanneer ik precies ga beginnen met werken ga ik nog een keer bij mijn nicht langs (die dus op gaat passen) en dan wil ik idd wel voorstellen om een keer proef te draaien zeg maar. Ik wil in principe ook pas starten met bijvoeden als Ayla 6 maanden is, maar als ik op een gegeven moment merk dat ze niet meer genoeg heeft aan de flessen ga ik wel eerder beginnen. @ Ikheid: Hahaha, lekker roddelen is altijd leuk! @ Surf: Wat fijn zeg dat het met Thijmen zo goed gaat met naar bed brengen en slapen. @ Marijn: Apart is dat altijd hè dat het bij een begrafenis/crematie vaak nog best gezellig is na de ceremonie e.d. Ik merk het ook al hoor, dat Ayla soms ineens een soort in me probeert te kruipen als iemand haar te lang te veel aandacht geeft. Oh jee, wat klote voor je vriendin. Ik hoop maar dat ze naar haar eigen gevoel luistert, want van een abortus die je voor een ander pleegt krijg je volgens mij gigantisch spijt. Ayla heeft vandaag gewoon een truitje maat 68 aan! Hij valt wel klein hoor, maar het is toch een 68 . Het gaat me echt te hard hoor!!!
Ingrid, Zit je nou nog steeds bij dat callcentre achtige? Da's lief van je ouders, die spaarrekeningen en spaarpotten! Ik zit er toch over te denken na dat ik alle reactie's hierover heb gelezen misschien even het geld apart ergens te gaan storten, gewoon op een algemene kinderrekening, dus dat we diezelfde gebruiken voor andere kinderen als we die nog mogen krijgen. Omdat we straks niet hetzelfde voor een ander kind kunnen gaan sparen, want dan wordt het teveel. Maar eens met Jos overleggen. Kris, ik weet het niet met fv... bv geef ik wel 's nachts. Mermaid, succes met salarisgesprek enzo, ff onderhandelen en je kunt weer shoppen Oh je hebt netjes je oude salaris doorgegeven. Ik zou er ook weinig vank unnen haha! Nou ja, in mijn werk is dat ws ook nooit nodig, maatschappelijk ewrk is allemaal redelijk strak met CAO's geregeld. Marijn, jeetje, wat pittig van je vriendin zeg! En Eva doet precies hetzelfde dat pruilen enzo. Overigens minder met mensen met wie ze een 'klik' voelt (en ik heb geen idee waarom bij de ene wel en de andere niet). @hier: JAHOE, mijn doorzettingsvermogen is vannacht even beloond met een nacht van 1900 tot 700! Jammer genoeg heb ik zelf heel slecht geslapen, maar toch leuk. Verder als plan vandaag om heel weinig te doen en vooral te genieten van mijn laatste dagje verlof met Eva'tje...
ja dat bedoelde ik ook meer of je er tegen op ziet om Ayla weg te moeten brengen! ik denk idd dat het scheelt dat je naar je oude werkgever terug gaan. en Ayla ging naar jou nicht toch?? die als gastouder werkt? dat scheelt dan ook wel weer denk ik. pff moet zeggen dat ik er wel tegen op zie hoor. Lotte gaat donderdag voor het eerst naar de opvang
@ janne; geniet lekker van Eva vandaag!! En probeer alles een beetje los te laten; dan zal het vast makkelijker gaan met wegbrengen Geldt trouwens ook voor Pamsie Komt vast goed donderdag! Tomas mag morgen ook voor het eerst; heb er wel vertrouwen in! De wenochtend ging ook goed...Ga hem morgen wel gelijk eerder ophalen haha moet om 3 uur bij cb zijn
@surf: lekker dat het slapen van thijmen beter gaat nu!! @marijn: fijn dat de crematie in elk geval een gezellige dag was. leuk hoor die baby's wat een verschil dan jongens en meisjes he! jeetje nu al eenkennig zou wel vroeg zijn joh! maar goed het kan natuurlijk altijd. het gaat natuurlijk om een gemiddelde leeftijd en de een is vroeger dan de andere. wat vervelend van de vriendin. kan me voorstellen dat ze er blij mee is. zeker aangezien haar leeftijd. als ik zo je verhaal lees hoop ik echt dat ze idd voor haar eigen geluk kiest. als ze het weg laat halen is het straks mssn te laat en komt er mssn wel nooit meer een kind. als ze zo blij is moet ze niet naar de man luisteren en lekker voor haar kindje kiezen. @ikheid: nog steeds druk aan het zoeken naar werk??
oh Janne ... ja genieten van dat laatste dagje verlof ! net nog even met mijn moeder en vriend gebeld en overlegt we gaan proberen haar vanavond in bad te doen i.p.v. overdag ( deden we toen ze heel klein was ook ) Daarnaast ga ik mocht ze vannacht toch komen weer 90 cc aanbieden, de nacht erna 60 cc en dat dan weer twee dagen en zo proberen af te bouwen. Klinkt leuk, geen idee of het gaat werken.. we zien wel.. Ga me er vooral ook niet te veel druk over maken. heb er w.s. toch weinig invloed op. Mocht het allemaal niet werken, dan zullen we toch maar eens bijvoeding gaan proberen.. ze is tenslotte vandaag precies 5 mnd..
@mermaid: dus dat is dan wel lekker geregeld. @janne: lekker zo'n nacht. en nog ff genieten vandaag van Eva @franka: ja je hebt ook gelijk hoor! ik maak al jaren ouders mee die hun kind moeten wegbrengen met huildrama's aan toe. en het komt altijd goed!! maar ja het voelt toch anders als het je eigen kind betreft. heel stom is dat.
@ Kris: Het is altijd het proberen waard natuurlijk. @ kinderopvangtoeslag: Nou ik weet inmiddels hoe het zit hoor. De belastingdienst vergoedt een maximum van 5,-- p/u aan opvangkosten. Mijn nicht vraagt 4,-- p/u en het gastouderbureau rekent 69,-- p/m aan bemiddelingskosten. Ayla zal per maand zo'n 87 uur naar mijn nicht gaan. Die 69,-- p/m zet je om in een bedrag p/u. Dat komt neer op (69 / 87 =) 0,80. Die 0,80 p/u tel je op bij de 4,-- p/u die mijn nicht rekent. Het uurtarief wordt dan dus 4,80 en dat bedrag geef je bij de belastingdienst op als kosten die je per uur betaalt. Dat is echt goed, want dan krijgen we best veel terug. Als je gastouder 5,-- p/u rekent dan moet je de 69,-- bemiddelingskosten nog uit eigen zak betalen. Ik weet niet of iemand hierin geïnteresseerd is, hahaha, maar goed...
Surf: nou dat gaat idd super dan! Hopelijk blijft het zo! Wel een heel slim idee van die filmpjes enzo! Is iets om te onthouden. Marijn: fijn dat het een mooie dag was gisteren! Wat grappig al die baby's! Hier nog geen eenkennigheid te bespeuren.. Ik weet niet of het te vroeg is. Succes in het zkh! Wat sneu voor je vriendin zeg! En idd als ze nog een paar jaar w8en kan het weleens te laat zijn ja! Hij is natuurlijk alweer 45 jaar.. Mermaid: 68 alweer! Pfff! Hier ook en gisteren had ie zelfs een pyama aan maat 74! Dat gaat mij idd ook veel te snel allemaal! Manlief zei gisteren 'ik wil nog een baby en wil er niet te lang mee wachten..'. Joepie! Janne: wauw wat een nacht! Dan wel weer balen dat je zelf niet echt lekker hebt geslapen. Geniet van je laatste dagje vrij samen met Eva! Franka: dus ook voor jou morgen een dagje werken en Tomas wegbrengen. Maar je kan 'm wel eerder halen, heerlijk! Pamsie: ja nog steeds ja.. dat stopt niet totdat ik een baan gevonden heb. Iedere dag check ik een aantal sites en de krant houd ik bij. Maar het vervelende is als je ergens op reageert er meteen massa's mensen reageren. Ik ben natuurlijk niet de enige die thuis zit en aan het werk wil. Kris: goed idee om het af te bouwen! En ook slim om d'r 's avonds in badje te doen, wordt ze lekker slaperig van. Desnoods kan je bedtime olie n het badje doen. Helpt hier goed! Mermaid: onze gastouder vraagt 4,50 per uur. Dus dat komt ook mooi uit! Maar heb met het gastouderbureau afgesproken dat we opzoek gaan voor een gastouder als ik ook daadwerkelijk weet wanneer ik werk heb. Dan gaan ze meteen opzoek. Dus dat staat op een laag pitje hier.
Hey mama's, Janne laatse dagje voor alles weer begint lees ik. Geniet er ff van. Ik begin volgende week woensdag weer...Zucht wat gaat het snel allemaal. Marijn gelukkig dat de crematie meeviel Mermaid: super geregeld zo met je nicht en moeder en lekker naar je oude werkgever terug, super! Morgen is het zover...De dertig (-; Wij gaan twee dagen naar een hotel met de kleine vraag me echt af wat ik allemaal mee moet nemen joh...Wat een verhuizing. Campingbedje zo maar even in zn zak zien te duwen... Dan komen we donderdag terug en moet ik alles gaan regelen voor het feest van a.s. zaterdag, gezellig.
Gezellig Ann lekker met z'n drietjes ff weg! Geniet ervan en alvast van harte gefeliciteerd! Zo, cadeautjes voor mijn nichtje en voor zoontje van vrienden heb ik in huis, moeten we deze week naartoe. Nu ff Jayden fles geven, honden uitlaten en dan lekker ouderwets bijbeppen met vriendin.. Hihihi! Tot later! X
Goedemiddag, Ikheid, gezellig kletsen!! Veel plezier!! Dat van het werk zoeken ken ik helaas maar al te goed, er zijn gewoon veel te veel mensen die werk zoeken en ik merk nu ook dat leeftijd meespeelt. Word tenslotte al 30 en dan gaan ze ervan uit dat je kinderen wilt of hebt en daardoor niet flexibel bent en iemand van 23 zonder kinderen is een stuk flexibeler en goedkoper in hun ogen. Mermaid, succes met je gesprek!!! Kris, hier ook gehad met Milan. Niet dat hij ´s nachts wakker werdt maar wel dat hij niet meer genoeg had aan z´n flessen van 180+6 toen overgegaan op 210+7 en bijvoeding en hij doet het super. Inmiddels geven we de flessen gewoon om de 4 uur waardoor hij de laatste rond 7 uur krijgt en dan slaapt hij rustig door tot 7uur. Hoop dat het afbouwen lukt en anders gewoon proberen met bijv bijvoeding, grotere flessen maar toch mindere flessen enz. Wegbrengen naar het kdv, ik vond het niet zo heel moeilijk moet ik zeggen maar dat komt denk ik omdat het bij Julian rustig is opgebouwd. Eerst ging hij 1 dagje kdv en 1 dagje naar mijn moeder, toen 3 dagen kdv en 1 dag naar mijn moeder en inmiddels 2 dagen kdv en 1 dag naar mijn moeder. Julian vondt het kdv helemaal geweldig, allemaal kindjes, de hele dag spelen, alles mag (nou ja bijna alles). Hij was en is ook altijd heel blij als hij weer mee naar huis kan maar daar zijn vindt hij ook goed. Daardoor was het ook meteen makkelijker om Milan daarheen te brengen. Als Julian wegbrengen een drama was geweest dan had ik het voor Milan ook meteen een stuk erger gevonden. Iedereen die nog een laatste dagje thuis heeft, geniet er van!!!! En natuurlijk veel succes morgen met de eerste dag werken! Gek idee eigenlijk, ik ben al gewoon weer 2 maanden aan het werk en veel van jullie moeten nog beginnen. Weet niet meer wie het vroeg maar ik zit idd nog steeds bij dat callcenter gedoe. Het is echt niks maar ja solliciteren blijf ik een goede tweede bij
heey meiden pff ik ben gesloopt vanochtend 2 kids aankleden toen naar het zwembad 2 kids uitkleden toen noa haar zwembandjes om en ze ging lekker zwemmen met zoë toen thobias in zijn zwemband en ook het water in toen leszwemmen met noa thobias bleef even bij een vriendinnetje van mijn vriendin toen daarna nog even vrijzwemmen thobias weer in de band noa weer zwembandjes om en weer het water in toen we gingen aankleden doe ik eerst noa maar dat had ik beter andersom kunnen doen toen ik klaar was met noa sliep thobias en nu liggen ze heerlijk op bed en hoop eigenlijk dat noa nog even gaat slapen maar heb er een hard hoofd in want ze heeft gister tussen de middag ook niet geslapen
Ikheid; Ja ik heb welterusten badje van Weleda dat gaan we maar gebruiken.. Nog een baby; hier was mijn vriend steeds meer voor dan mij. Zei ik ; ``ik kan mijn zwangerschapskleding wel weg doen`` zei hij nou die zou ik nog maar even bewaren.. een paar weken terug zei hij ook ineens dat hij het toch wel leuk zou vinden vooral ook voor Sanne een broertje of zusje erbij... toen ging ik ook twijfelen en nu zat ik stiekem al te rekenen wanneer dan stoppen met de pil zegt ie gisteren ineens dat hij er toch echt niet aan moet denken aan een tweede ( vrienden van ons krijgen een tweeling en zijn daarnogal van geschrokken.. ) en bovendien zei hij nu al het gevoel te hebben dat we weinig tijd overhouden voor onszelf... en dat hij bang is dat het met een tweede minder soepel zou verlopen... tja... we zien wel.. Ingrid; hier ook alweer vanaf 1 juli aan het werk hoor..
Ikheid, geniet van je middagje! Leuk Ann, naar een hotel met z'n drietjes. Waar gaan jullie ergens heen? Ingrid, wel rot van je werk joh.... hoop dat je snel wat anders vindt! Fijn dat het kdv bij jou (je kids dan) zo goed gaat. Geeft moed Mermaid, lekker van die bemiddelingskosten! Da's niet verkeerd... het kdv tarief is geloof ik hoger maar je krijgt ook weer meer terug geloof ik. Hoewel ik eerst dus nog antwoord moet krijgen of de gemeente mijn werkgeversbijdrage gaat betalen (omdat ik geen salaris heb) en dan kan ik pas die toeslag aanvragen. Dus nu moeten we fijn E565 per maand dokken, tot alles door de trage bureaucratiebrei heen is. Dag spaarcentjes Meiden, heb een kolfvraagje.. (jullie zullen zo onderhand wel een beetje moe ervan worden ) Als ik nou niet precies op de tijden kolf waarop Eva drinkt, is dat dan meteen slecht voor mijn productie? Ik moet morgen gewoon op bezoek bij cliënten (nou ja, ik loop mee), en daar ga ik niet zitten kolven natuurlijk. Dus dan wordt het of te vroeg (en dan kolf ik erg weinig) of te laat. Maar dat is in principe toch niet erg? (ik ga toch niet op het kdv voeden want dat is niet goed in te passen in mijn dag... denk dat ik wel de laatste voeding wel zelf ga geven) Ok, Eva'tje slaapt weer (ik heb gister maaltijdsalade gegeten, dus nu zit zij met buikpijn van de sla, wortel en paprika..), ik ga maar eens douchen, lekker op tijd