April-mama's 2010 deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door surf, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja Arco.. ga maar lekker een cadeautje kopen en blijf maar even weg! (een paar uur ofzo)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ikheid ik denk inderdaad dat de sprong zo goed als voorbij is, heel fijn!!!!

Hier staat de Pfaffs ook op. Wel grappig altijd.

Mermaid dat is beter, dat 'ie jou kado gaat scoren. :D

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja idd. Ik heb 'm gelijk gevraagd om dan even langs de C1000 te gaan om pannekoeken te halen, want daar heb ik dankzij Surf nu ook heel veel zin in.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik stuur Eammon ook altijd op pad; honden uitlaten, boodschappen doen..Haahah!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL! Ideaal hè die gehoorzame wederhelften! :p

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tjonge wat is die Lyndsey zenuwachtig aan het doen zeg! En waarom gaan ze in godsnaam op vakantie naar Tenerife. Ik zou echt wel wat exotischers uitzoeken als ik zoeveel geld had, hahaha. Of ben ik nou gewoon een verwend nest :).

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, ik moet trouwens vandaag echt gaan hardlopen, want ik heb net 2 stroopwafels naar binnen gewerkt en we gaan zo voor de lunch pannenkoeken eten.

Ik zit hier trouwens lekker tegen mezelf te ouwehoeren.

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: heeft Arco zn zak met geld mee??? hahahahaha

Boven is opgeruimd, was zit erin, kind op bed, want die liep alleen maar te jengelen en nu de ontplofte bende beneden......
    En wat een vreselijk K weer.... Surf ik hoop dat het bij jou ondertussen droog is...!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: ik was ff fles geven en hij ligt nu op bed te protesteren, hij heeft een jengeldagje vandaag!
    Ja die van mij is erg gehoorzaam en heeft niet eens door dat ik me dan irriteer en dus dingen ga verzinnen die hij wel ff buiten de deur kan doen ;)

LZ: jij ook een jengelaar in huis? En dat dit zeikweer! Gatver zeg!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zoo lekker naar buiten geweest, heel even maar, want toen begon het weer te regenen...
    lekker pannenkoeken gegeten en thijmen in bed gedaan (stom he, overdag is het nooooooit een probleem...)
    en nu even wat administratiedingetjes regelen en dan kasper erin...

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: dus toch nog ff kans gehad om naar buiten te gaan!? Lekker! En nu ligt ie lekker te pitten.. Raar dat het overdag wel zo goed gaat met naar bed brengen. Hoe gaat het nu 's avonds nu jij hem naar bed brengt?

Ik zit me hier suf te turen wanneer die regen eens ophoudt, hondjes moeten plassen..

Hmmm, tis stil boven! Yeah!

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik heb idd ook alle voedingen zelf gedaan...liep ik om de 3 uur in mijn pyama door het ziekenhuis naar hem toe:p
    WEbcam had ik helaas niet..maar mochten idd ook altijd naar hem toe.

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Heb bijgelezen maar heb niet zoveel te reageren geloof ik...

@ Slome ongewassen en ongeschoren mannen op de bank: :x

Gesprek op stage was oke, volgens mij ga ik best een relaxt jaar in. Krijg heel veel vrijheid met invullen van uren (en da's erg handig i.v.m. rare urenhoeveelheid die ik moet maken). Kolven is een beetje lastig. Ze hebben 2 locaties en op de locatie waar ik niet werk is een kolfruimte. Dus dan moet ik naar een andere locatie steeds.
    Maar ik ga ook veel bij cliënten thuis op bezoek (dat is eigenlijk mijn werk, op kantoor alleen verslaglegging of vergaderingen). Dus ik moet of naar die andere locatie crossen of gewoon naar huis of gewoon naar het kdv. Het kan namelijk goed dat ik cliënten in de buurt ga krijgen en dan is het best goed te doen. Anders kan het wel 15-20 min rijden zijn en dat vind ik wel net veel... Dus ik denk egienlijk dat ik Eva gewoon zelf @ kdv ga voeden. Heeft iemand daar ervaring mee en is dat prettig?
    Verder mag ik alle verslagen in stageuren doen maar ook gewoon thuis (en dan dus wel uren rekenen). FIJN!!

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ZO..even lekker wezen shoppen. WEer nieuwe kleertjes voor Justin en wat boodschappen. Net toen we in de auto stapte om naar huis te gaan begint het hier ook flink te regenen.

Lekker pannekoeken...maar goed dat ik dat nu pas lees, hebben net geluncht.:p

Haha weer een mannenkwestie. Wij zitten nu ook al samen 4 maanden thuis. Op zich heerlijk!
    ALs ik aan het werk ben houdt hij netjes het huishouden bij, maar als ik vrij ben dan ligt ie ook continu tv te kijken....ofja...hij is ook veel met Justin aan het spelen.
    Maar zijn nieuwe cursus is binnengekomen, dus hij zal echt moeten gaan studeren, dus eindeljk ook eens wat tijd voor mezelf!

Dit is niet te geloven...alsof hij gevoeld heeft dat ik dit bovenstaande stuk schreef: hij komt nu spontaan met strijkplank door en een mand was die gestreken moet worden:$

Lastig die slaap problemen....hier nog geen last van. Veel succes!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: wat een fijn gesprek! Dat is een lekker vooruitzicht!
    Volgens mij zijn er hier wel dames die weleens kolfde op het kdv. Weet alleen ff niet wie.

Quschke: zo zo die vent van jou! Net alsof ie het heeft gelezen ja!
    Dat fijn, hoef jij iig niet te strijken!
    Leuk nieuwe kleertjes!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jep, en volgens oei ik groei hebben we nu de donderwolk! IEH, nou das ook wel een beetje te merken...... hahahaha

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Serieus ja?! Ik heb al ff niet in het boek gekeken..
    Zal ook zo eens ff kijken, het is droog nu ff, dus ben snel de honden uitlaten!

X

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    janne: klinkt ok, dit jaar kom je wel door!

Ikheid: bij 17 weken en daar zijn wij nu...

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo.. weer terug. Nu ff crackers eten en bakje Latté!
    Mermaid: krijg je nou die Dolce Gusto van Arco?

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG! Check rtl 4..

Deel Deze Pagina