April-mama's 2010 deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door surf, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

hier laten ze de kinderen juist in de wagen slapen zodat het op de groep kan en ze de kinderen dus beter in de gaten kunnen houden.
    maar ik snap de link niet helemaal met wiegendood in de wagenbak???

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Marijn: jeetje wat heftig. Ik snap niet dat iemand zoiets kan doen, zelfs niet onder druk. Waarom wilde hij perse een abortus ? Dan houdt die relatie nooit stand natuurlijk. Verschrikkelijk zeg voor je vriendin.

Nou de tassen staan klaar, nu hopen op een goede nachtrust en morgen bijtijds weg.
    Vandaag evaluatie gesprek gehad en ze waren super enthousiast over me dus ik ben helemaal blij :D

oh ja Janne: we gaan 4 daagjes naar vrienden in Duitsland. Gezellig met z'n vieren op 1 kamer ;)

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Een wagenbak is niet echt ademend zoals een bedje, vandaar.
    Ach dat geval met Justin is het bewijs dat ze beter gewoon in een bedje kunnen slapen ;)

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mirjam; Fijne mini-vakantie !!

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ja precies dat vind ik ook. hier hebben ze geen heen en weer schrift. ze maken een multomap met af en toe (Lees: 1 keer in de maand) een verhaaltje

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @mirjam: fijne vakantie! lekker hoor ff er op uit. en thanks voor je antwoordt. dat wist ik niet eens.
    ja lotte slaapt eigenlijk ook beter in bed. maar ja als dat hun het standaard zo doen:( maar goed nog 2 maanden dan gaat ze daar weer weg!

Deel Deze Pagina