April-mama's 2010 deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door surf, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik was jullie al weer kwijt!! we gaan wel echt als een speert zeg! deel 5 van de mama's alweer!

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    maar goed ik moet gaan werken ben er vanavond weer

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat meisje op RTL 4 is iemand van dit forum. Chantal1984

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Stomme vraag: maar lekken jullie borsten ook nog? Alleen als je erin knijpt bedoel ik?

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Koos tv-loos: Wat is er dan op rtl4?

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

sos sonja

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat heb ik nog nooit gehad, dus als ze het nu wel doen, dan is er iets goed loos:D

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ohja ,dat had ik een keer voorbij zien komen hier ergens dat iemand mee wou doen van dit forum. Kan nog geen uitzending online bekijken.

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zwangerschap/bevalling
    al was me zwangerschap geen pretje afentoe
    ik zou zo weer willen hihih :p

napoleon mm dus op meerdere plaatsen in nl stroomstoring
    in rotterdam vlakbij mijn werk was er ook al een stroom storing
    er zijn denk ik weer veel kindjes verwekt;)

de rest was ik al weer kwijt sorry

hier weer een dagje lekker gewerkt
    nu lekker thuis bij me kindjes:)
    gek genoeg miste ze ik vandaag heel erg:$

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Ja, ik krijg de Dolce Gusto. Hij staat inmiddels op de eettafel. Het is een Exclusive ;). Er zitten ook kopjes en een aantal cupjes bij.

@ SOS Sonja: Ja, dat was idd Chantal van zp.

Hm, nou ik wilde eigenlijk nu zo'n beetje gaan lopen, maar het regent nog steeds, dus ik ga denk ik vanavond nadat ik mijn nagels heb laten doen maar. Dan ga ik daarna lekker douchen en in mijn joggingbroek op de bank zitten. Als ik eenmaal zeiknat ben geregend heb ik natuurlijk geen zin meer om me nog aan te kleden, op te maken en naar Gouda te rijden voor mijn nagels.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, lekkende bombonella's: Geen last van.

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden,

KOm ik weer met mn simpele vragen...
    Voel me soms echt een idioot.

Tara slaapt nu in de slaapzak met een lakentje eroverheen.
    Maar doen jullie elke keer de slaapzak uit als jullie de meenemen naar de box of gaan voeden?

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla heeft geen slaapzak aan, maar ik zou 'm wel uit doen. Het heet niet voor niets een slaapzak en ik denk dat ze zich er toch minder makkelijk in kan bewegen in de box.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

:x:x:x Jezus soms haalt die l*l van een Arco echt het bloed onder mijn nagels vandaan!!! Hij heeft vandaag al die Dolce Gusto voor mijn verjaardag gehaald terwijl ik pas donderdag jarig ben. Hij zal 'm ook niet voor de vorm nog even boven zetten ofzo, nee...gewoon pontificaal op de eettafel. Hij heeft de Exclusive versie gehaald, wat ik niet wist, dus dat was nog een verrassing geweest, maar nu niet natuurlijk, want hij staat hier gewoon midden in het zicht. En nou gaat ie gvd ook nog vragen of ik 'm niet vast open zou maken! 3x raden waarom ie dat vraagt! Omdat ie gewoon ZELF zo'n lekker kopje koffie wil (wat ie natuurlijk niet wil toegeven). Nou zo gaat de lol van een verjaardagscadeau er wel af zeg!!! :x:x:x

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sorry :) maar ik val hier bijna van mn stoel van het lachen:D
    Zie het al helemaal voor me, hij heeft zn favo smaak gehaald, vast plek op het aanrecht gemaakt en nog net niet het waterreservoir gevult;) Ik zou zeggen op 1 voorwaarde, dat ik volg week donderdag wel iets mag uitpakken;)

16. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Heb je misschien een punt is alleen wel verrekte lastig dan hoor overdag blijf dr dan aan- en uitkleden.
    Bed in broek uit slaapzak aan en weer andersom als ze dr uit gaat...

Ze houdt al helemaal niet van aankleden en uitkleden en die armpjes elke keer aan is niet gezellig volgens miss Tara 8)

Denk dat overdag dan handiger is zonder SLAAPzak ;)

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

Hahahahhahaahahhahahahahaha gezellig.

Nou alvast gefeliciteerd dan maar he ook wel zo op zn plek ;)

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik gebruik de slaapzak ook alleen vanaf 20.30 's avonds. Overdag slaapt ie in zn kleren

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Overdag slaapt Jayden in zijn kleren onder een dekentje, 's avonds gaat de broek uit, pyamatruitje aan, slaapzak aan en onder het dekentje.
    Als ik overdag wel de slaapzak gebruik doe ik die wel uit als ie mee naar beneden gaat, alleen tijdens de papfles niet, want dan wordt ie te wakker.

Mermaid: nou dat zou ik ook geen cadeau meer vinden hoor! Nu is er geen verrassing meer aan.. Moest er eerst wel om lachen toen ik het las.

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja is handiger inderdaad ga ik ook maar doen.
    Merkte alleen vannacht met wakker worden dat verschonen met zo ding in de nacht wat handigheid vereist :)

Deel Deze Pagina