Thanks!!! Ik weet van mn vriend dat hij snelloper kampioen in de slaapzak was. Worden altijd grapjes over gemaakt bij hem thuis. Hij liep trap op en af met dat ding hij woonde er praktisch in en is er niet slechter van geworden Je vriend gaat dus de bloemetjes buiten zetten het weekend... Meteen ML erachteraan zaterdag...Lekker bezig Die van mij is vanavond met vrienden de stad in. Hij smsde net heel lief dat ie me nu al mist doet je weer ff goed
Dat gillen! Ja dat bedoelde ik van de week Tara gilt de hele buurt bij elkaar & chocolade de hele avond eten..HEERLIJK. Nee dit wordt een good old night in the town Voetjes van de vloer en lekker cocktailtjes drinken (misschien met choco smaak ) Slaap lekker!
Da's altijd fijn om te horen Hahahah ik zie hem al gaan (of eigenlijk niet nu ik heb gezien hoe groot hij is haha) Mijn broer zette ook altijd z'n voeten in de puntjes en klom zo het bed uit.
Pfffffffffffff ik ben echt gaar zeg ... en nu nog de kleren en tasjes klaarzetten voor morgen dan ga ik heerlijk op de bank chillen 8) Weet alleen niet waar Justin z'n kroel en speen zijn ?? ik hoop nog op het kdv anders ben ik ze kwijt
ik ben er morgen weer meiden, ben weer eens moe... fijne nacht allemaal! morgen moet ik nog wel even werken, maar is maar kort gelukkig...
Ow dat zou wel heel rot zijn...Zullen vast daar liggen als ze niet thuis zijn. Heerlijk relaxen zo. geniet ervan! Ik ben ook zooo moe. Ben vandaag maar extra vitaminen gaan halen ben inmiddels chronisch moe. Tara gaat morgen voor het eerst van tien tot vier naar het kdv is de tweede oefendag dan over twee weken begint het echte werk...Denk dat ik gewoon maar naar huis ga morgen en probeer te slapen in die tijd... Nou rust lekker uit en maak je niet te druk over de kroel en speen komen vast en zeker weer boven water
pff ff denken wat ik gelezen had hoor @surf: wat goed kasper heeft een tandje. @tm: super thobias kan zelf zijn fles vasthouden. @mermaid: mannen, achter het behang plakken af en toe!! uhh o,ja @ann: slaapzakje. wij laten haar tussen 13.00 en 16.00 in haar slaapzak in bed slapen omdat ze dan een lange slaap doet. en dan s'avonds vanaf hafl 9 in bed. verder heeft ze hem niet aan. maar niet te druk maken he niemand is een geboren moeder. en je met doen wat je hart je in geeft. @mirjam: ik hoop voor je dat je justin's speen en kroel niet kwijt bent. @janne: klinkt als een leuk bedrijf. heel flexibel enzo @ff ik zal best nog wel wat gemist hebben. sorry meiden, ik ben echt op!!
Ja groot gelijk, even proberen te genieten van je vrije dag. Misschien even je bloed laten prikken als je zo moe blijft ? Of komt ze nog steeds 's nachts, komt het daardoor? Surf: ZP heeft (nog) geen app maar ik zp ook al een jaar op m'n iphone, zit maar zelden achter de comp. ik heb gewoon safari continue open staan dus ben automatisch op de pagina waar ik was gebleven. Soms duurt het laden wat lang en als ik ergens op reageer zijn er soms weer een paar reacties tussendoor die ik dan mis maar verder bevalt het prima !!
@ Surf: Zo! Jij en Kasper zijn goed bezig geweest vandaag. Gefeliciteerd met zijn eerste tandje. @ TM: Wat leuk dat Thobias zijn fles zelf vasthoudt! @ Ka: Jeetje, 3 tanden al! En ach wat hoort @ Mirjam: Hahaha, gelukkig ben ik dus niet de enige met zon lompe Harry Ik vind het ook nooit zo gezellig als Arco een heel weekend weg is. Maar niet omdat ik hem niet vertrouw ofzo inderdaad. Ik zeg ook altijd ik vertrouw jou wel, maar al die andere wijven niet! Ik heb mijn nagels weer laten doen en toen ik terugkwam gelopen. Het viel me zwaar zeg. Maandag ook al, terwijl het vrijdag hartstikke goed ging. Toen liep ik zonder moeite 5 min achtereen. Nu moest ik elke keer 2 min lopen en dan 1 min wandelen, maar op een gegeven moment kwam ik gewoon bijna niet meer vooruit joh. Ik ga nu zo eerst maar eens even douchen.
Knap hoor Mermaid !! Mijn nagels zijn nu 2wk geleden gedaan en je begint de uitgroei al een beetje te zien.. tijd om ze op te laten vullen?? en hoe gaat dat in zn werk dan?
hey meiden, Nieuw topic!!! AAAAAAAAAAH ik heb bijna geen bijdrage geleverd aan 4, maar ik ga de schade inhalen beloofd!!! xx
Ik lees op de bank verder, kan niet meer zitten van de pijn in m'n knieen is ook niet minder geworden sinds maandag dus hoop dat het snel weggaat...
De uitgroei begin je altijd vrij snel te zien idd. Ik laat ze elke 3 weken doen, anders wordt het wel een erg dure hobby. Als het goed is vijlt ze (handmatig, of met een frees) de laag acryl (of heb je gel???) weg, maakt de nagels wat korter en brengt dan een nieuwe laag aan, die weer netjes begint bij je nagelriem.
Huh? Nou ben ik eindelijk bijgelezen, is iedereen alweer weg! Ook niet gezellig! Vandaag weer hard gewerkt. Maar nu lekker weekend! Hopelijk wordt het weer wel beter. Even kijken wat er is blijven hangen van wat ik heb bijgelezen: @ persweeën. Bij Lukas heb ik ze heel duidelijk gehad. Echt een soort golfbeweging van bovenin mijn buik naar onder en met geen mogelijkheid tegen te houden! Bij Noa heb ik het nagenoeg niet gehad, en heb dus op mijn eigen krachten die zevenponder eruit moeten werken! @ Ann, Hier alleen 's nachts slaapzakje aan. Meestal met een rompertje met lange mouwen erin. Maar gister had ze een boxpakje aan met lange mouwen en voetjes en toen heb ik haar maar zonder slaapzakje laten slapen. En je doet het toch hartstikke goed als moeder! Ik vraag me ook vaak zat af hoe anderen bepaalde dingen doen. Niks geks aan hoor! @ Mermaid, oh oh, die Arco! Nou ja, je bent in ieder geval wel verzekerd van een overheerlijk bakkie koffie! @ Pamsie, ben wel benieuwd naar je foto's hoor! Oh, wat erg, verder weet ik het echt niet meer! Oja, gillende keukenmeid heb ik hier ook! En ze zegt heel de tijd "oh" en dan met zo'n gek tuitmondje! Heel schattig!
Oja, Mirjam, balen van je knieën! Misschien moet je met kniebanden lopen voor versteviging? Of is het nu echt al te erg daar voor? Hopelijk vind je zijn speen en knuf morgen weer op de creche!
Hmmm, heb vanavond lekker Ben & Jerry's Cookie Dough op! Heerlijk! Wel heel slecht eigenlijk, want we hebben bij mijn ouders gegeten en mijn moeder had als toetje ook al een heerlijke citroen schuimtaart gemaakt! Dus deze dag is echt niet Sonja proef! (niet dat ik daar aan doe hoor, ik eet zo'n beetje alles wat los en vast zit! Heb nog steeds heel de dag door honger!)